een jaar bestaan

598 29 4
                                    

Naomi's POV

Het is nu een jaar dat Zayn en ik samen zijn. En daarom gaan we vanavond uit. Leonie is hier al sinds vanmiddag omdat we een meidenmiddag hadden. We hebben dan ook alleen maar geshopt films gekeken. We zijn nu bezig met ons klaar te maken voor vanavond. Ik heb een zwarte skinny met daarboven een neon roze shirt. (A/N Of is hoe zeg je dat roze roos rooz? haha nee xd) Snel doe ik mijn mascara en Leonie ook Leonie is sneller klaar "Ik ga alvast naar beneden. Ik knik maar besef dat ze het niet kan zien omdat ze op de gang staat "Is goed" Na 5 minuten is ze het wachten zat en begint ze me te roepen"Naomi kom je?" schreeuwt Leonie."Jaha ik kom eraan" Schreeuw ik terug. Snel trek ik een jasje aan en ren ik de trap af "Dat duurde lang" zegt ze met een zucht en ik rol met mijn ogen. We lopen naar de club waar we hebben afgesproken met de jongens. Het is helemaal donker en het is pas half 9. Ik zucht. "wat zucht je?" En ik kijk Leonie aan. "Gewoon einde vakantie herfst..." "Oh" Na zo'n kwartier lopen zijn  we er. "Zaayyn" Zayn draait zich om en krijgt een glimlach op zijn gezicht. Ik ren op hem af en geef hem een knuffel. Als we uitgeknuffeld zijn besluit ik wat drinken te gaan halen "Wat wil jij?" Vraag ik aan Zayn "biertje" Ik knik en loop vervolgens naar de bar. De barman loopt naar me toe "1 cola 1 bier" De barman knikt en pakt het vervolgens. Ondertussen sta ik hier maar en voel ik me erg ongemakkelijk iemand slaat een arm om mij heen en de alcohol geur ruik ik vanaf hier al. "Rot op" En ik sla de arm van me af. "Oke princess" en hij geeft me een knipoog. Ik rol met mijn ogen. "Problemen? " En de barman kijkt me vragend aan. Ik schud mijn hoofd "Is al opgelost" Hij knikt. Ik neem de drankjes aan en loop terug naar Zayn "Dat duurde lang" En hij kijkt me vragend aan. "Is er iets gebeurd?  Ik schud snel mijn hoofd "Er is niks hoor" Hij knikt. We staan een beetje te kletsen en de jongens hebben al wat meer op het verbaasd me alleen dat Harry niet drinkt deze avond. Ik heb hem alleen nog maar met een glas cola of iets anders zien staan. Misschien dat dat ook maar beter is. Liam drinkt nu wel wat maar hij is niet dronker of licht dronken. Eigenlijk wel een opluchting want anders was ik straks de enige die hier niet dronken was. Ik drink ook bijna niet alleen als het echt heel gezellig is met nieuwjaar bijvoorbeeld. Alleen wat ik wel gek vind is dat Zayn al een tijdje weg is. "Liam ik ga Zayn zoeken" Liam knikt. "Kijk wel uit" Ik knik en vervolgens loop ik rond. Eerst loop ik helemaal naar achter maar daar is niemand. Dan besluit ik maar naar de bar te lopen. "WAT" Schreeuw ik de tranen schieten in mijn ogen "ZAYN?" Zayn stond te zoenen met een ander. Zayn kijkt op en ziet mij staan "Naomi het was niet de bedoe-" Ik laat hem niet uitpraten "Rot op Zayn het is OVER" Ik ren de club uit en blijf rennen ik ren de straat op. "Naomi!" roept er iemand volgesmij is het Liam "KIJK UIT" Schreeuwt er weer iemand. Ik kijk op zij en 2 lichten komen steeds dichterbij. Ik sta verstijft op de grond. Ze komen nog dichterbij er schiet een pijnscheut door mij heen en even later is alles zwart.

Zayn's POV

Het meisje komt steeds dichterbij ik probeer haar van me af te duwen. Als ze mijn lippen raakt schreeuwt er iemand "WAT?" "ZAYN?" Ik kijk op " "Naomi het was niet de bedoe-" Ze laat me niet uitpraten "HET IS OVER" En vervolgens rent  ze de club uit ik ren haar achterna en de jongens en Leonie ook. "Gast wat heb jij gedaan?" Harry kijkt me boos aan "Lang verhaal ik vertel het straks wel" Harry knikt. Opeens rent Naomi de straat op "Naomi!" Schreeuwt Liam. Ik zie een auto aankomen en mijn hart klopt in mijn keel "KIJK UIT!" Schreeuw ik. Maar het is telaat de auto raakt Naomi. Meteen schieten er tranen in mijn ogen. Ik ren er naartoe. "Naomi" fluister ik terwijl er tranen via mijn wangen naar beneden lopen. Ze ligt helemaal stil maar ademt nog wel. Er ligt bloed op de grond. Ik hoor de sirenes al aankomen. De ambulance stopt en er komen meteen mensen uit gesprongen "Jongeman heeft u haar aangereden?" en de man kijkt me vragend aan "nee ik ben haar vriendje" De man knikt. "Kan ik met haar mee?" De man kijkt bedenkelijk. Maar uiteindelijk knikt hij toch. Ik klim de ambulance in en ga zitten. De weg naar het ziekenhuis leek wel uren te duren. Het was vreselijk om Naomi zo te zien. Ik zit in de wachtkamer en de jongens komen binnen. Ze kijken me aan. "Wat is er gebeurt voor het ongeluk" Ik zucht. "Ik stond bij de bar en daar was een meisje dat meisje begon met mij te praten en ik vond haar aardig gewoon aardig, opeens stopte ze met praten en begon me te zoenen, ik wou haar van me af duwen maar het lukte niet." De jongens kijken me aan. Maar ze geloven het wel. "Oke" Ik staar voor me uit en denk aan Naomi zou ze nog leven? Die vraag word snel beantwoord want de dokter komt binnen "we hebben nieuws over Naomi"

A/N BOEEM cliffhanger hoe zou het met Naomi zijn? Wat vonden jullie ervan?

-XX- Love yaaa.

Don't You Forget About MeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu