Zayn's POV
''We hebben nieuws over Naomi'' Meteen schrik ik op uit mijn gedachten ''Hoe is het met Naomi'' De dokter kijkt me even aan en gaat dan verder ''Naomi ligt in coma'' Ik voel tranen opkomen ''Wworrd zze nog wakker?'' Vraag ik met trillende stem. ''Als Naomi wakker word heeft ze kans op geheugen verlies'' ''Wat?''
Er zijn al 5 maanden voorbij en Naomi is nog steeds niet wakker geworden. In deze 5 maanden heb ik ook alleen maar gehuild eigenlijk. Hoe langer ze in coma ligt hoe kleiner de kans is dat ze nog wakker word. Ik pak haar hand vast ''Naomi het spijt me zo het was niet de bedoeling om je pijn te doen'' En de tranen stromen over mijn wangen. ''Naomi.. Ik hou van je'' En ik geed een kus op haar hand.
Naomi's POV
''Naomi het spijt me zo het was niet de bedoeling om je pijn te doen'' ''Naomi.. Ik hou van je'' Hoor ik. ''Ik voel een traan langs mijn wang naar beneden rollen. Iemand pakt mijn hand en geeft er een kus op. Wacht ik kan voelen? En ik hoor. Ik probeer met al mijn kracht mijn ogen open te doen maar zonder nut. Ik probeer het nog een keer. Het lukt! Ik probeer met alle kracht die ik nog heb mijn ogen open te doen. Het lukt alleen ik doe ze meteen dicht. Te fel licht. ''Naomi? Ze is wakker!'' Hoor ik een jongen schreeuwen. Ik doe mijn ogen open en wen aan het licht. ''Naomi weet je nog wie ik ben?'' Ik bekijk de jongen ''Wie ben jij?''
Zayn's POV
Ik bekijk Naomi. Er rolt een traan over haar wang. Kan dat? Opeens bewegen haar ogen. Ze probeert haar ogen open te doen maar het lukt niet. Na een tijdje proberen kan ze haar ogen openen. ''Naomi? Ze is wakker!'' Ze bekijkt me ''Naomi weet je nog wie ik ben?'' Naomi bekijkt me nog een keer ''Wie ben jij?'' Mijn ogen vullen zich met tranen. ''Ik ben Zayn'' En ze kijkt me even aan ''Waarom huil je Zayn?'' ''Omdat..'' Ik kan niks uitbrengen ''Omdat ik vroeger je vriendje was'' Opeens springt hij op ''Naomi we gaan je geheugen terug krijgen en ik ga je daarbij helpen''
A/N Heel kort I know maar hij word langer. Misschien vanmiddag nog of morgen een lang hoofdstuk Love Yaaaa xx En mijn wattpad doet ongeloofelijk irritant. Met die hoofdstukken -.-
JE LEEST
Don't You Forget About Me
Genç KurguDie dag veranderde mijn leven. Stel je maar voor. "Ik ben Zayn Malik en ik ben 18.'' Hij kijkt haar aan,''mag ik nu gaan zitten?'' ''Ja.'' zei Mevr. Dijk licht geirriteerd. Zayn keek rond en zijn blik bleef rusten op de plek naast mij want die was...