1 Week

2.6K 220 24
                                    

Ε: μπορεις να μην με ξαναφησεις να φαω για μια εβδομαδα ?

Ι: ένα σουβλακι εφαγες ηρεμισε ..γλυκο δηλαδή δεν θα φας ?

Ε: και πατατες ! Εχουμε γλυκο?

Ι: ηταν που δεν επρεπε να σε αφήσω να φας για μια εβδομαδα , ανοιξα το ψυγειο σας και ειδα ένα τσιζ κεικ εισαι ?

Ε: με χιλια ! Παμε !

Σαν τρελες λοιπον τρεχουμε στην κουζινα , εγω ανοιγω γρηγορα το συρταρι και βγαζω δυο κουταλια της σουπας ( ειμαστε τρελες εγω προειδοποιησα) και η Ιολη ανοιγει το ψηγειο , βγαζει το γλυκο και το αφηνει στο παγκο , αεβαινουμε και οι δυο στα ψηλασκαμπο και ..μποειτε να φανταστειται τι επαθε το τσιζ κεικ μετα ..

[....]

Ε: τι λες να κανει Χαρρυ...?

ρωταω δηθεν αδιαφορα

Ι: Ωχ ! όχι παλι με αυτόν παναγια μου όχι παλι ! Ρε ελλη ..ρε Ελλη μου δεν ειπαμε θα τον ξεχασεις ?

Ε:ε τον ξεχασα ! Απλα ρωταω τι κανει κακο είναι ?

Ι: για αυτό ..

παιρνει το κινητο μου και ανοιγει το facebook

Ι: είναι πρωτης στην λιστα με τα προφιλ που επισκεφτηκες ?

Ε: ε θα εχει μεινει απο παλια ..σιγα

Ι: ναι ότι πεις , Ελλη είναι μαλακας ποτε θα το καταλάβεις ?

Ε: ε το ξερω ρε Ιολη , το ξερω απλα θελω λιγο χρονο τοτο κακο είναι πια ?

Ι: απλα αστον , στο ειπε και ο κολλητος του , δεν θελει τιποτα απο εσενα , το γεγονός ότι εδειξε μια άλλη συμπεριφορά όταν εισασταν μαζι δεν σημαινε τιποτα ..ετσι είναι ολοι , δεν είναι για εσενα αυτος

Ο Χαρρυ ...ο Χαρρυ είναι ένα παιδι απο το σχολειο μου , ισα ειμαστε ..ε πριν λιγο καιρο ξεινησαμε ξαφνικα ν ακανουμε πολύ παρεα , το ένα εφερε το άλλο και ηταν λε ςκαι είμασταν μαζι ..αν και ποτε δεν μου ειπε ότι ειμαστε μαζι η με ρωτησε αν θελω να ειμαστε μαζι η τιποτα τετοιο . Κανεις απο τους δυοδ εν ηξερε τι είχαμε . Νομιζω ( κανω και καλα ότι δεν θυμαμαι , αν θυμαμαι λεει ?) φιληθήκαμε τριε φορεσ , και μην φανταστείτε τιποτα τρελο ...απλο ηταν το φιλι , ουτος η αλλιως η ολη κατασταση δεν κρατησε για πολύ καθως την μια δεν ηξερε τι ηθελε και την άλλη ζηλευε . Απλα εψαχνε δικαιολογια πιστευω για να με ξεφορτωθεί αλλα τελος παντων . Λεει ότι δεν είναι ετσι , αλλα εγω αρνουμαι να του μιλησω . Ο κολλητος του ειπε ότι ο Χαρρυ θελει λεει αλλα ...δεν θελω να το συζητησω τωρα και να συγχιστω κιαλο !

Do I Wanna Know ? (On Hold)Where stories live. Discover now