Everything has changed

1.6K 183 16
                                    

Περασαν  δυο μηνες από την ημερα που ηρθε η Αθηνα και μπαστακωθηκε , στην κυριολοξια, στην ζωη μας . Δεν λεω είναι αξδελφη μου και την αγαπαω ...αλλα δεν μπορω να είμαι για πολύ ωρα μαζι της ! Ποσο μαλλον για μερες ! Και εκεινη βεβαια δεν φγαινεται αν χαιρεται ιδιατερα για την προσοχή που εχει στραφει πανω μου . Γιατι όταν ηρθε φανηκε πως ολοι θα ασχολουντασ με εκεινη , ξερετε ως ''καινουρια'' . Αλλα από τοτε που (ξανα)εχασα τις αισθήσεις μου ( γιατι αν θυμαστε το ειχα ξαναπαθει πριν το καλοκαιρι) υπαρχει μια αναστατωση μεσα στο σπιτι. Οκ δεν σπασα τιποτα , για καλη μου τυζη εκεινη την ωρα κατεβαινε ο αδελφος που από πανω και με επιασε , καλεσαμε γιατρο και γονεις και τα σχετικα . ο Ιατρος ειπε πως ..εχω κατι ..να δεις πως το λενε ...δεν θυμαμαι καν . Λεει ότι αντι να παθαινω κρισεις πανικου , απλα λυποθυμαω . Είναι ψυζολογικο λεει , άλλη φορα μπορι εν αμην λυποθυμισω , μπορει να νιώθω ότι δεν μπορω να αναπνεύσω μ η να θολωσουν όλα γυρω μου . Ναι ..αυτος ο Ιατρος δεν φοηθησε ιδιαιτερα στο να με καθησυχασει ..με φοβισε ακομα παραπανω . Τεσπα , τωρα τους εχω ολους να με κυνηγάνε να φαω , να κοιμάμαι σωστα και τα λοιπα .

Μεσα σε ένα μηνα εγιναν πολλα , ο Ιαν χωρισε με την Στελλα ..και καλα λογω απόστασης ...μαλακιες είναι αυτά . Απλα τωρα παιζεται κατασταση με την Αθηνα . Ναι ..καλα διαβασατε ...μην πλησιάζετε το κεφαλι σας στον υπολογιστη η το κινητο για να το ξαναδιαβασετε ...αυτό που καταλάβατε είναι ..Ουσιαστικα τα εχουν η ακτι τετοιο . Τα φτιαξανε μια εβδομαδα αφοτου ανοιξαν τα σχολεια , σε ένα παρτυ που εκανε ενασ συμμαθηητς μας . Απλα φασωθηκαν και αυτό ηταν , ημουν αι εγω μπροστα . Δεν ηταν και η καλυτερη εμπειρια της ζωης μου . Ηταν δυσκολο αλλα ειχα διπλα μου την Ιολη και την Κατ . Η οποια επεστρεψε από τις διακοπες της .

ΝΤΡΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΝΝΝΝΝ

Καθηγητης : Παιδια ειπαμε τι εχετε για διάβασμα ,  Καλο Σαββατουριακο  , μπορειτε να φυγετε

ακουω το κουδουνι και επειτα την φωνη του καθηγητη της Ιστοριασ να μας δινει την αδεια να φυγουμε , Παρασκευη σημερα .

Ι: Ελ , αντε σηκω να παμε να βρουμε την Κατ

Ε: καλα ..

λεω και παιρνω την polo τσαντα μου αφου καταφερω να την κλεισω από τα πολλα βιβλια . Βγαινουμε από την ταξη συζητώντας περι ανεμων και υδατων μεχρι που δ=φτασαμε στα ντουλαπάκια μας ( ιδιωτικο ειπαμεεε :/ ) Αδειαζω την τσνατα μου βαζωντας στο ντουλαπακι μου τα βιβλια που δεν χρεαζομουν για μελετη και το ιδιο εκανε και η Ιολη

Do I Wanna Know ? (On Hold)Where stories live. Discover now