Tomorrow ...

1.9K 184 17
                                    

-2 Weeks Later-

<<Cause it's too cold , For you here and now , So let me hold , Both your hands in the holes of my sweater>>

Ε: Κακη ιδεα να βαζεις ένα από τα αγαπημενα σου τραγουδια για ξυπνητηρι ...

Πεταω το παπλωμα στο χαλι ( ναι ξερω είμαι λιγο χαζο αλλα θα το μαζεψω μετα) . Φοραω την ζακετα μου , δεν ξερω γιατι αλλα κάθε φορα που ξυπναω το πρωι κρυωνω.. Τεσπα . Μπαινω στο μπανιο και κοιτάζομαι στον καθρεπτη .

Ε: πο τα χαλια μου εχω

Αφου ξεμπερδεψω τα μαλλια μου τα πιανω ένα κοτσο και πλενω το προσωπο μου και επειτα τα δοντια μου . Βαζψ κατι κρεμες που μου εφερε η μαμα για την ακμη , ηλιθια ακμη . Βγαινω από το μπανιο και κοιταω το ρολοι , Χμ , 6 και 10 ,

Ε: 6 ΚΑΙ 10 ?????????? Πο είμαι ηληθια !

Πως κατεφερνω κάθε φορα να βαζω λαθος ωρα το ξυπνητηρι δεν ξερω ! Αφου γραφω στις 8 ! Γιατι το βαζω στις 6? Τι να πεις ..χαζο παιδι χαρα γεματο . Αφου εχω χρονο , παιρνω τα ποδια μου και κατεβαινω στην κουζινα με τις μπιτζαμες για πρωινο . 4 ever alone που λενε ? Ε αυτό , γιατι ολοι κοιμούνται .

Ανοιγω το ψυγειο και βγαζω εξω το γαλα , επειτα το ντουλαπι και παιρνω τα δημητριακα . Παιρνω ένα μπολ και ένα κουταλι και ξεκιναω να τρωω αφου πρωτα σκαρφαλωσω και κατσω πανω στον παγκο . Κλασσικα .

Κατι μερες μετα το ..ε ξερετε μωρε , το συμβαν που , να επεσα και με επιασε ο Ιαν . Αυτό λοιπον . Επειτα από ατι μερες γυρισε η μαμα μου ....η θεια μου λεει είναι καλυτερα και θα παει να την ξαναδει σε λιγο καιρο . Ο Μπαμπας μου πρεπει να είναι καπου στην Ελβετια ..ναι στην Ελβετια είναι γιατι μου υποσχεθηκε ότι θ αμου φερει ένα καλαθι με σοκολατες <3

Τωρα παω στοίχημα ότι εσεις δεν καίγεστε να μαθετε για τις σοκολατες που θα μου φερει ο μπαμπας μου ( χαχαχαχα δεν θα σας δωσω είμαι κακια ) αλλα για το τι γινεται με τον βλακα τον Ιαν . Ναι , για να πω την αληθεια όχι πολλα . Οκ ξερω ότι παραδεχτηκα ότι μου αρεσει . Και γαμωτο μου αρεσει . Αλλα προσπαθω να τον αποφυγω . Γιατι ? Γιατι απλα , δεν ξερω . Εκεινος λογικα συνεχισει την ολη φαση με αυτή την Αγαπη ( μην χεσω) . Βεβαια δεν μπορω να τον ξεφορτωθώ ! Ολο στα ποδια μου είναι ! Δηλαφη και να θελω να τον ξεχασω δεν μπορω ! Πως να μπορεσω όταν ολη την μερα είναι με τον αδελφο μου και λιωνει στο ''διαβασμα'' ( ετσι αποκαλουν το Lol και το Ps 4 μην παραξενεύεστε )

Do I Wanna Know ? (On Hold)Where stories live. Discover now