Άτιτλο κεφάλαιο 56

1.4K 190 10
                                    

Σημειωση: Θελω να ζητησω σγγνωμη που δεν απανταω στα σχολια αλλα το Wattpad εχει κολλησει , μου εσβησε ηδη ένα κεφαλαιω από αυτή την ιστορια αλλα και από την άλλη , δεν ξερω τι γινεται ειλικρινα

Περασαν περιπου 3 μηνες επειτα από εκεινο το φιλι , βασικα εκεινα τα φιλια , γιατι δεν ηταν μονο ένα . Δεν ξερω τι περιμενα να γινει μετα από αυτό . Σιγουρα όμως δεν περιμενα να ειμαστε αμζι , σαν ζευγαρι , το οποιο φυσικα και δεν εγινε . Είναι όλα λιγο μπερδεμένα , θελω να πω ... μεχρι και τοτε ηταν προφανες ότι ο Λουκ δεν επρεπε να μαθει τιποτα , και ακομα βρίσκεται σε αγνοια . Ισως για αυτό να μην εμ εχει ξαναφιλησει ο Ιαν . Ναι , δεν εχει γινει καιτ παραπανω μεταξυ μας , εννοω να ειμαστε μαζι και τετοια . Και να γινοταν δεν θα ηξερα το πως να συμπεριφερθώ . Απλα οποτε ερχομαστε κοντα παντα κατι γινεται , ειτε μπουκαρει ο Λουκ , ειτε ειμαστε στο σχολειο και χτυπάει το κουδουνι , ειτε η οικογενεια του Αλεξ αποφασιζει αν μετακομισει εξωτερικο . Ναι , εφυγε ....ημουν στεναχωρημεη για μερες , δηλαδή ακομα είμαι γιατι μου λειπει ο κολλητος μου . Ο Ιαν όμως αντιλειφθηκε την λυπη μου αλλλιως ...'' Εφυγε ο γκομενος και μας εμιενε μονο η δευτερη επιλογή ? κοριτσακι μου εγω δεν ημουν και ουτε θα είμαι ποτε δευτερη επιλογή '' ετσι μου ειπε ... τι του απαντσασ ε ? ημουν κομματια που θα εφευγε ο κολλητος μου γιατι τον γαπαω παρα πολύ ( φιλικα παντα ) καιερχεται και εκεινος με την ζηλια του να τα σκατωσει όλα . Ετσι δεν κανουν τα αγορια αλλωστε ? Αλλα δεν εχει σημασια , διοτι σχεδόν ένα χρονο παλευω για να μπορεσω να τον καταλαβω , και ακομα είμαι στο μηδεν , εχω αρχισει να αμφιβαλλω για το αν θα φτασω καπου ψηλοτερα για να είμαι ειλικρινείς .

Η μαμα ( την μερα που εμαθα πως ο Αλεξ εφευγε και που μαλωσα με τον ιΑΝ ) ομιζωντασ πως είμαι σαν την εγαλη παρασκευη επειδή με παρατησε καποιος , που ουσιαστικα αυτό εκανε ο κολλητος μου και ....πως να τον πω τον Ιαν ? αραγε εχει ονομασια ολο αυτοπου εχουμε ? είχαμε ? δεν ξερω ...οποτε θα ερκεστο να πως πως με παρατησε και ο Ιαν ..τελος παντων ..εκεινη την εμρα λοιπον μου ειπε ότι σε κατι μηνες εχουμε εξετασεις , αν και εχω πολύ καλους βαθμούς θελω να γραψω καλα οποτε ..τι εμενε να κανω εκτος από το να στρωθω στο διάβασμα ?

οποτε τον τελευταιο και ρο εχω βθιστει εσα στα βιβλια μου , σχολια και λογοτεχνικα δεν εχει σημασια . η Ιλη με λεει αντικοινωνικο , ο αδελφος μου λεει ότι εχω καταθληψη , και ο Ιαν λεει ότι εχω χαζεψε ( μαλακσ λεμεε) αλλα πολύ που με οιαζει το τι μου λενε , σημασια εχει ότι μολις ξεκινησουν οι εξετασεις εγω θα σκισω ! Από ότι καταλάβατε εχω καταληξει αν μιλαω για το σχολειο όπως θα μιλουσε ένα αγορι για ένα αγωνα ποδοσφαιρου . Δεν το λεσ καταντια αλλα ..δεν είναι και ότι πιο 'κουλ' ρε παιδι μου . Τελος παντων , αρκετα με την φλυαρια μου , όλα πανε μια χαρα , βασικα όχι μιαχαρα , φυσιολογικα , όλα είναι φυσιολογικα .

Χμ , Απριλιος ..ο καιρος είναι πολύ καλυτερος από ότι ηταν περισυ τετοια εποχη ,και εχουν αλλαξει πολλα . Για παράδειγμα εγω . Μπορει να μην φαινεται , διοτι δεν αλλαξα εμφανηση η κατι τετοιο ..αλλαξα εσωτερικα ,είμαι πιο ..γαληνια να το πω? ναι ,γαληνια , περισυ τετοια εποχη όλα ηταν ανω κατω , τελευταια χρονια του γυμνασιου καιγινοταν χαμος . Σε ολους τους τομεις , οι δικοι μου θελανε να με στειλουν σε άλλο λυκειο , μαλωνα με τον αδελφο μου , εγινε ότι εγινε με τον Χαρρυ ...τωρα που το ανεφερα τι κανει αυτηη ψυχη ? εχω καιρο να ακουσω νεα του , λογικα φταιει το γεγονός ότι πηγα σε ιδιωτικο μζι με την Ιολη και ξεκόψαμε από ολους . Ναι αυτό είναι . Τελος παντων δεν μ ενοιαζει πια ......Με ολη αυτή την αναδρομη στο παρελθον πεινασα ...ας κανω και μια αναδρομη στην κουζινα λοιπον !

Βγαινω από το δωματιο μου φορωντασ την λεπτη μαυρη πλεχτη ζακετα μου πανω από το λευκο τυραντακι μπλουζακι μου που φοραω μαζι με μια μπορντο φορμα . φτανω στο ψυγειο ...εχτες ειχαν ερθει κατι φιλοι των γονιων μου οποτε θα εχει περισεψει από το τσιζκεικ της μαμας . Παω να ανοιξω το ψυγειο και βλεπω δυο χαρτακια κολλημένα πανω .

'' Αγαπη μου παμε με τον μπαμπα για ένα ποτακι μην μας περιμενεις , ο αδελφος σου θα βγει με τον Ιαν , πες στην Ιολη να ερθει να σου κανει παρεα ''

μαιστα , σαββατο βραδυ και ολοι εξω και εγω μεσα .τι ωραια ? Βγαζω το τσιζ κεικ μαζι με την πιατελα και παιρνω ένα κουταλι και τρεχω στον καναπε . Που θα πει δεν θα εχει καμία χαζή εφηβική ταινία που όλα πάνε καλα στο τέλος ; Θα εχει δεν μπορει ..

Do I Wanna Know ? (On Hold)Where stories live. Discover now