-2 Weeks Later-
So...αυριο τελειωνουν οι εξετασεις ...ναι ..πως περασε ετσι ο καιρος ..( λες και περασαν χρονια ξερω γω αλλα οκκκ) Σε γενικα πλαισια μπορω να πω πως εγραψα παρα πολύ καλα οποτε είμαι χαλαρη . Αλλα όπως φανταζομαι εσεις δεν νοιαζεστε για την αποδοση μου στο σχολειο αλλα για το γνωστο θεμμα ''Ιαν'' ..ναι ..εμ..δεν εχω να πω και παρα πολλα ..επειτα από εκεινο τα βραδυ στα γενεθλια μου ειμαστε ...μπορω να πω οκ...οκ φυσικα και υπαρχει η αμηχανια , δεν εχουμε αναφερθεί στο τι εγινε , ουτε στο τι ειπαμε . Το μονο σιγουρο είναι ότι από την μια μαλωνουμε και από την άλλη ειμαστε μια χαρα , ουτε ζευγαρι να ημασταν δηλαδή! Τον εχω δει καποιες φορες με την Αγαπη αλλα γενικα δεν εχουν φιληθεί η κατι τετοιο μονο εκεινη του τριβεται ..εγω τι να παω να πω ?<< Μην τριβεσια σε αυτόν που θελω ?>> Δεν παει ετσι , ο Ιαν δεν είναι κρημα μου και ας καίγομαι από μεσα μου κάθε φορα που βλεπω το ατομο της κοντα του .
Υπαρχουν μερες που δεν μιλαμε καθολου , δηλαδή εχουμε μαλωσει και δεν μιλαμε αλλα μετα ..ενώ δεν εχουμε πει τιποτα ειμαστε μια χαρα . Τα κορίτσια λενε ότι με θελει στα σιγουρα αλλα ...δεν ξερω , οκ ..με κοιταει συνεχεια και όλα τα σχετικα αλλα απλα ωρες ωρες φανταζομαι ότι όλα είναι μεσα στο μυαλο μου . Ειλικρινα δεν ξερω τι εχω παθει μαζι του . Πρεπει να ξεκολλησω αλλα δεν μπορω ρε γαμωτο . Είναι και δυσκολο ! Είναι ολη την ωρα στα ποδια μου! Πως να ξεκολλησω όταν τον πετυχαινω τουλάχιστον μια με δυο φορες την ημερα , ειτε χωρις μπλουζα , ειτε να μου χαμογελάει , ειτε να με κοιταει ..(ξερετε με αυτό το υπεροχο βλεμμα ..ουπσ πολύ μελλο το κοβω!) Ειτε από μονος του με αγκαλιαζει η με ανεβαζει στο δωματιο μου ενώ νομιζει ότι κοιμάμαι και εγω κανω τον ψοφιο κοριο και αλλα τετοια .
Τελος παντων , αυριο γραφουμε το τελευταιο μαθημα και επειτα εχουμ εκανονισει να παμε ολοι μαζι στο εξοχικο του Ιαν στην Υδρα για ..δεν ξερω ποσο ...Στην αρχη ηταν ν απανε μονο τα αγορια ( Ιαν , Λουκ Μανθος)αλλα όπως και η μαμα του Ιαν ετσι και η δικη μου επεμενε να παω και εγω , και εγω παω πακετο με την Ιολη και την Κατ φυσικα . Εν τω μεταξυ , ακουστε το κουλο ..ολοι οι γονεις κανουν μεταξυ τους παρεα ...τρελο αλλα αληθινο ..βεβαια αυτό εμας μας διαυκολυνει οποτε δεν ρωτάμε τι και πως .
Τσεκαρω τα πραγματα μου , εχω παριε ένα σωρρο ρουχα , παπούτσια , μαγιο και διαφορα αλλα ..πιθανο είναι να είμαι με το ιδιο μαγιο κάθε μερα αλλα οκκκκ. Φυσικα πηρ ατα βιβλια μου . Δεν τα ξεχναω εγω αυτά .
YOU ARE READING
Do I Wanna Know ? (On Hold)
Teen FictionΕ : Ειναι αναγκη να εισαι τοσο μαλακας ? Ιν: Είναι αναγκη να εισαι τοσο σπαστικο ? Ε: κανε στην ακρη Ιν: εσυ να κανεις στην ακρη Ε: αυτό είναι το δωματιο μου ! Ιν: φαινεται να με νοιαζει ? Ε: τιποτα δεν σε νοιαζει εσενα από ότι καταλαβ...