Fighting ...

1.7K 184 19
                                    

Το γεγονός ότι αυτή η Στελλα είναι μεσα στα ποδια μας ολη την ωρα μου την δινει τρελα ! Αλλα η αληθεια είναι ότι δεν φταιει αυτή που είναι σαν μοντελο και αρεσει στον Ιαν , εγω φταιω που ασχολούμαι ακομα . Οκ δεν είμαι σαν και αυτή αλλα εχω και εγω τα καλα μου . Σωστα ?

Ολο το Σαββατοκυριακο είναι εδώ ! Τρωει ! πινει ! κοιμαται ! φασωνεται με τον Ιαν και φοραει τα ρουχα μου ! Ποσο πιο ξεφτυλα πια ? Είναι κατασταση αυτή τωρα ? Αφήστε που παιρνει ότι κολλητο βρισκει ! Και όχι μονο από εμενα ! Από την Κελι , την Μπετη , την Ιολη μεχρι και την Κατ! Και αλλαζει ρουχα συνεχεια ! Ελεος κοπελα μου βαζουμε πλυντηριο 3 φορες κάθε μερα ! Δεν είναι αυτό το θεμα ! Το θεμα είναι ότι αυτή είναι εδώ , με τον Ιαν , και φιλιουνται ..μπροστα μου ! ΤΩΡΑ ! Ποσο πια να αντεξει ενασ ανθρωπος ! Δευτεριάτικα ξυπναω και την ακουω να μουρμουράει στην κουζινα , παω πανω , πλενομαι , ντύνομαι και κατεβαινω κατω για να φαω πρωινο και αν παω στην δουλεια . Και αυτή ( μην χασει ευκαιρια ) με το που με βλεπει τον πιανει και τον φιλαει ! Πως δεν της εχω πεταξει την κουπα με το γαλα στην μουρη ακομα δεν εχω καταλαβει !

Εχω οσο πιο χαλαρη είμαι , πινω το γαλα μο υκια τρωω ένα κομματι κεικ από αυτό που μας εστειλε η μαμα μου και χαζεύω στο favebook από το κινητο μου . Βασικα το δαχτυλο μου κουναω πανω στην οθονη , τα ματια μου εχουν καρφωθεί πανω τους

Καμποσα λεπτα αργοτερα , αφου ξεκολλήσανε ο ενασ από τον άλλον , ο κυριος Ιαν παρατηρησε ότι υπαρχω και εγω !

Ιν: καλημέρα δεν λες εσυ ?

λεει και ισιωνει τα γυαλια του ..ε βεβαια η άλλη του τα στραβωσε !

Ε: αφου δεν λες εσυ γιατι αν πω εγω ? Και τωρα με συγχωρειτε γιατι εχω αργησει !

λεω κοφτα , αρπαζω την τσαντα μου , κλειδιά ,λεφτα και κινητο , και παω προς την πορτα .Αλλα....ας το χαρω και λιγακι . Γυρναω τρεχοντας στην κουζινα και βλεπω πως εχει επομεινει μονο ένα κομματακι κεκι στο πιατο και παει να το φαει ..Αυτή! Ε λοιπον όχι ! μου πηρες τον Ιαν ! δεν θα μου παρεις και το κεικ της μαμας μου κυρα μου ! Ετσι εκει που παει αν απλωσει το χερι της προλαβαίνω και το παιρνψ εγω .

Ε: δεν κανει , θα παχυνεις και μετα θα σε παρατησει

λεω και φευγω χαλαρα από το σπιτι χτυπώντας την πορτα πισω μου , ειλικρινα μπορω να φανταστω την ξινυλα στην μουρη της και την απορια στο προσωπο του μαλακα που δεν μπορω να βγαλω από το μυαλο μου .

Do I Wanna Know ? (On Hold)Where stories live. Discover now