Ψιλομαζευω το δωματιο (λεμε τωρα) στρωνω το διπλο μου κρεβατι , φτιαχνω τις κουρτινες , μαζευω το μπανιο μου , τι άλλο ? Αυτά είναι .....Λοιπον ..κοιτάζομαι στον ολοσωμο καθρεπτη μου ..μαλιστα ...οκ φαινομαι ξενυχτησμενη , καθως ολη την νυχτα μιλουσα με την Ιολη για το γεγονός ότι ο Ιαν και η ξαδελφη μου χωρισαν , Τα μαλλια μου είναι ..ακομα νωπα γαμωτο ! Γενικα δεν είμαι και στα καλυτερα μου ..αλλα οκ ..αυτοπεποιθηση ( θα το λεω συνεχεια για να το πιστεψω :) )
Με τα δαχτυλα μου ''φτιαχνω'' λιγο τα νωπα μαλλια μου και παιρνω το κινητο μου από το κρεβατι , πρεπει να παρω πατατάκια από την κουζινα , εχουμε ? Η τα εφαγε ο λουκασ με την Αθηνα ? Χα ! τωρα θυμηθηκα ! παντα κρυβω δυο σακουλες στο πανω πανω ντουλαπι οποτε εχουμε !
Ακουω το κουδουνι και πεταγομαι , παιρνω το κινητο μου , κοιτάζομαι άλλη μια φορα στονβ καθρεπτη ( ειπαμε αυτοπεποιθηση....) κατεβαινω τρεχοντασ τις σκαλες και -
Ε: γαμωτο !
Ιν: Ελλη ? θα ανοίξεις ?
Ε: ναι μισο !
Ποσο ηλιθια πια ? ποσο ? εκει που ημουν τοσο δα κοντα ! τοσο δα ! να κατεβω και τα τελευταια τρια σκαλια μπουρδωκλωθηκα ! Παλι ! κατι εχει αυτή η σκαλα δεν υπαρχει ! Ολο πευτω ! Καλα που δεν με ειδε ...
Ιν: Ελλη εγινε κατι ?
Ακουω την φωνη του Ιαν καθως συνοδευεται από τον σπαστικο ηχο του συνεχους χτυπηματω του κουδουνιού
Ε: Τι ? όχι ! όλα καλα ! ερχομαι !
σηκώνομαι όπως όπως και πιανω το μπρατσο μου , ναι επεσα με το μπρατσο ..πως ? δεν ξερω ! κανεις δεν ξερει! Τεσπα , παω προς την πορτα και ξεκλειδωνω , επειτα την ανοιγω , κρατήστε με ..
ιν: εμ , γεια ..
λεει καθως εχω κολλησει να τον κοιταω , εχει ακουμπησει το ένα χερι του στον τοιχο διπλα από την πορτα και εχει αησει ολο το βαρος του να ''πεσει'' από εκεινη την πλευρα , λεω κρατήστε με ..
Ε: γεια ..
λεω και τον κοιταω σαν υπνοτισμενη
Ιν: εγινε κατι ?
λεει και κοιταει το μπρατσο μου που το τριβω ασυνείδητα με το άλλο μου χερι , με το που τον βλεπω ννα κοιταει εκει γουρλωνω τα ματια μου και σταματαω , ποσο πιο ρεζιλι πια θεε μου
Ε: ε..οχι ..γιατι ?
λεω οσο πιο ΄''πιστευτα'' μπορω
Ιν: θες να μου πεις ότι δεν επεσες από την σκαλα ?
YOU ARE READING
Do I Wanna Know ? (On Hold)
Teen FictionΕ : Ειναι αναγκη να εισαι τοσο μαλακας ? Ιν: Είναι αναγκη να εισαι τοσο σπαστικο ? Ε: κανε στην ακρη Ιν: εσυ να κανεις στην ακρη Ε: αυτό είναι το δωματιο μου ! Ιν: φαινεται να με νοιαζει ? Ε: τιποτα δεν σε νοιαζει εσενα από ότι καταλαβ...