?: Γεια σου Ελλη
Τι ηταν αυτό ? Θεε μου τρελαθηκα ! δεν κανει να με αφηνουν μονη στο σπιτι εμενα ! θα μαλωσω με το λαμπατερ στο τελος επειδή νομιζω ότι μου μιλαει !
?: Ελλη ?
το φως ανοιξε μονο του ????????????????????????????
Ε: Ααααααααααααααααααααααα!!!
?: Εγω είμαι μικρο μην φωνάζεις !
οπα , γνωριμη φωνη , γνωριμο υποκοριτστικο ...
Ε: πασ καλα ? θες να παθω ανακοπη ? και ο Λουκασ το εκανε πριν αυτό ! πατε καλα ρε ? θελετε να με στειλετε νοσοκομειο σημερα ετσι ? δεν υπαρχει !
Ιν: ηρεμισε καλε σιγα
λεει καθως είμαι σιγουρη ότι εχει φρικαρει από το βλεμμα που εχω , και από το γεγονός ότι είμαι πολύ κοντα του . Μα καλα και αυτος ..καθοταν στην πολυθρονα μου στην ακρη του δωματιου και εγω η ηλιθια δεν ανοιξα καν τα φωτα ! Οπα ποση ωρα είναι εδώ ?
Ε: τι σιγα ? εισαι στι δωματιο μου τοση ωρα και εγω δεν εχω παριε γαμπαρι !
Ιν: στο ειπα και το πρωι ..εχεις μυοποια ( παλι το σκοτωσα)
Ε: ασε τις πλακες ! τι κανεις εδώ ! σπιτι δεν εχεις εσυ ? εχεις ένα γκυκουλι αδελφο και δεν καθεσαι καθολου μαζι του !
Ιν: ασχολούμαι μαζι του Ελ , και αν τον θεωρεις τοσο γλυκουλι παρτον να μενει μαζι σου ..
Ε: χαχαχ εξυπνο ...ποση ωρα εισαι εδώ ?
Ιν: αρκετη ....
λεει και εχει ένα πονηρο βλεμμα
Ε: εισια χαζι παιδακι μου ? θα μπορουσ ανα ξεντυθώ τελειως !
φωνάζω πια σαν υστερικη
Ιν: ναι αλλα δεν το εκανες ...και ότι ειδα το εχω ξαναδει ..so...
έει χαλαρα ...εγω όμως δεν είμαι χαλαρη ! είμαι τούρμπο! τούρμπο !
Ε: κοιτα νυστάζω οποτε δεν εχω ορεξη να ασχοληθώ ...
λεω και χωνομαι κατω από τα παπλωματα του κρεβατιου μου και βουλιαζω στα πολλα μαξυλαρια μου
Ιν: κανενα θεμα θα σου κανω παρεα
Ε: ένα κοιμάμαι ?
Ιν: Ελ , ξερουμε και οι δυο ότι δεν κοιμάσαι πριν τις δωδεκα νυστάζεις δεν νυστάζεις ...ετσι κανεις εσυ
Ετσι κανω εγω ? δηλαδή ξερει τι κανω ? δηλαδή τον ενδιαφερει τι κανω ?
Ε: και που το -
YOU ARE READING
Do I Wanna Know ? (On Hold)
Teen FictionΕ : Ειναι αναγκη να εισαι τοσο μαλακας ? Ιν: Είναι αναγκη να εισαι τοσο σπαστικο ? Ε: κανε στην ακρη Ιν: εσυ να κανεις στην ακρη Ε: αυτό είναι το δωματιο μου ! Ιν: φαινεται να με νοιαζει ? Ε: τιποτα δεν σε νοιαζει εσενα από ότι καταλαβ...