Neighbors ;)

1.9K 198 28
                                    

Τι στο διαολο ηταν αυτο ? ''Ενας κουκλος στο δωματιο σου'' ναι εκτος από αυτο ! Τωρα βρηκε να γυρισει το ηλιθιο ο Λουκ ? Τωρα ? Και καλα , γυρισε ..αυτος ο Ιαν ( αν θυμαμαι καλα , ετσι τον ειπε , αλλα τον ειπε και μαλακα ..μαλλον ισχυουν και τα δυο σε αυτην την περιπτωση !) που στο καλο βρεθηκε ? Θελω να πω ξερω ολη την παρεα του Λουκ και δεν υπαρχει κανενας με αυτο το ονομα , βαικα ουτε που τον εχω ξαναδει για να πω την αληθεια .

Ε: αντε παλι , στο υπόσχομαι θα φας ξυλο αυτή τη φορα !

λεω καθως ακουω την πορτα να ξαναανοιγει , δεν κουνιεμαι , αν τον ξαναδω θα τον σκοτωσω !

Ι: μπραβο ρε , ωραια κολλητη εισαι

Ε: α εσυ εισαι ?

Ι: γιατι ποιον περιμενες ? κανενα γκομενακι ?

Ε: ναι ρε από το παραθυρο ελεος πια..

Ι: να σου πω τι εγινε ?

Ε: εσυ θα μου πεις ! Ποτε ηρθε ο αδελφος μου ?

Ι: πεντε λεπτα περιπου αφου ανέβηκες για να κανεις μπανιο , και ηρθε μαζι του και ενας φιλος του ! ρε είναι κουκλοσ ! Αλλα δεν ενδιαφέρομαι  , νομιζω τον λενε-

Ε: Ιαν ?

λεω μεσα από τα δοντια μου

Ι: ναι ετσι ! Οπα που το ξερεις εσυ ?

Ε: λοιπον , μεγαλη ιστορια ..

[...]

Ι: τι μαλακας , αλλα ωραιος μαλακας

λεει και μου κλεινει το ματι

Ε: παιδακι μου πας καλα ? με ειδε με τα εσώρουχα και εκανε και σχολια το ανωμαλο ! Ασε που είναι ..είναι Μαλακασ ! Μου εσπασε τα νευρα δεν ελεγε να φυγει !

Ι: ελα μωρε..παντως είναι πολύ ωραιος ..

αντε παλι ...............

Ε: να το χεσω το τι είναι ! Αμα είναι μαλακας τι να την κανω την ομορφια ?

Ι: ρε απλα ηταν μια ατυχη στιγμη ξεπερασε το

Ε: δηλαδή αν σε εβλεπε ο αδελφος μου  με τα εσωρουχα-

Ι: γιατι  να με δει ο αδελφος σου ?!?!?Δεν καταλαβα !

λεει φανερα εκνευρισμενη

Ε: παράδειγμα εφερα ρε συ ηρεμισε ,

Ι: όχι να μην το ξαναφερεις !

Ε: καλα ! αν σε εβλεπε ΚΑΠΟΙΟΣ με τα εσώρουχα και ειχατε την κουβεντα που ειχα εγω με εκεινον τον Ιαν τι θα εκανες ?

Do I Wanna Know ? (On Hold)Where stories live. Discover now