1. rész

875 11 1
                                    

Nehezen tudtam csak elhinni hogy végre elköltözünk. Maga a lakásunk ( a mostani ) nem olyan nagy mert a 10 éves kistestveremmel kistestveremmel Csengével van közös szobám.

Nem elég hogy a tesómmal összevagyok zárva meg a barátnőim is elköltöztek a mellettünk lévő blokvól.

Igy hát hogy elköltöztek már csak a fiúk maradtak és hát nem igazán logok velük mióta elköltöztem a barátnőim. Nem azért mert nem jövünk ki jol mert sőt hogy kijövünk ( én egyébként is jobban kijövök a fiukkal mint a lányokkal ) csak annyi a baj hogy mégis joblenne a csajokkkal dumálni és pletykázni a fiukrol.

A költözés hire csak hab volt a tortan mert este azt álmodtam hogy Robival ülünk egy padon ami egy domb tetején van és magyarázok neki valamit amikor véletlenül a kezem az övére teszem és ő alulrol belemarkol a tenyerembe és rammosolyodott és a szemem bamulta a gyonyoru kek szemeivel.

Elindultunk a dombon lefele miközben fogjuk egymás kezét és velük szembe jön az egyik osztálytársunk Petra. Elvigyorodott amikor meglátta hogy Robival fogjuk egymás kezét.

~Robi~

Robival már napközis korunk óta ismerjük egymást és az az igazság hogy én már nem csak barátként gondolok rá. Szerintem ő már selyt valamit. Csak annyi a gond hogy ötödiktöl jött egy új osztálytársunk Britani ,nagyon rendes meg minden jol kijövünk csak annyi hogy Robinak bejön Britani.

Britani tud rola hogy kedvelem Robit sőt szinte az egész osztály tud róla de jófelyek és nem köpnek be Robinak. Azért megnyugodtam hogy Britaninak nem tetszik Robi.

Anya azt mondta hogy már ezen a héten elkezdjük a költözést mert ők most kaptak szabadságot és igy több idő lesz pakolászni. A mai nap volt az egyik legjobb nap a világon... De azt hogy miért csak a következő részben tudhatjátok meg .

A szereplők nevei és korai:


Nagy Csenge 10 éves
Kovács Andrea 12 éves
Péter Timea 12 éves
Lőrinc Petra 12 éves
Tóth Britani 12 éves
Nagy Emma 12 éves
Kiss Ádám 13 éves
Puskás Robert 13 éves

Ez lenne az első rész tudom hogy nem olyan jó de megprobálok egyre jobb lenni.Sziasztok.❤❤

Az első csókWhere stories live. Discover now