4.rész

211 7 0
                                    

A kínos pillanat az volt amikor Robi szeretett volna egy új számot berakni az mp3-omon ,amikor egy olyan egy szerelmes dal jött amit én énekeltem ( de nem úgy mint énekes hanem úgy mint egy lany aki unya magát és egyedül van otthon és hangosan elénekel, mármint kornyikál).

Szégyenemben a föld alá is sülyedtem volna , de ez csak pár pillanatig tartott mert Robi azt mondta hogy szép hangom van.

Persze szerintem pocsék de hát ha szerinte szép akkor biztos úgy van.

Amiután már nem voltam annyira kipirulva be akart rakni Robi egy számot de ezt közbeszakitotta az hoyg az oszink ,Klaudia bejelentése.

-Mindenki fogja az uzsonnáját és szájjon le a buszról mert ezt a kilátást meg kell csodálni.

Én a buszon felejtettem a felsőm és nem sabadott visszamenni , ezért úgy vacogtam mit akit egy hüttőbe zártak.

Robi látta hogy én majd megfagyok és egy "tessék" mosollyal a hátamra teritette a fekete dzsekijét.

Én egy "köszi"-vel köszöntem meg.

Az oszi mondta hogy lassan ülyünk vissza a buszra.

Elfelelytettem visszaadni Robi dzsekijét és elaludtam.

Nem tudom hogy ez a dzseki miatt volt-e de nagyon szép álmom volt.

Amikor megébrettem Robi zenét hallgatott.

Rá egy negyed órára hogy megébredtem Klaudia mondta hogy kezdjünk el pakolászni mert megérkeztünk.

Amikor leszáltunk kiosztották a szállással valo dolgokat vagyis az ajtószámokat és a szobatársakat.

Amikor megláttam a lapomon a szobatársam nevét szóhoz sem juttam.
Mert nem más volt mind...

Azt hogy ki Emma szobatársa azt csak a következő részben tudhatjátok meg.
Sziasztok.❤❤


Az első csókWhere stories live. Discover now