8. rész

152 5 0
                                    


De a pusziból... szinte csók lett csak én eltoltam magamtól és a szemébe nézve mondtam hogy még nem állok erre készen.

Ő csak meg megértően bólintott.

Az üvegezést egy oramulva megu tuk és lefeküdtünk alunni.

Reggel amikor megébredtünk Orsival akkor bementünk a fürdőbe kicsitt rendbeszedni magunkat. Vagyis lezuhanyoztunk és felőltöztünk. Visszamentünk a szobába és ott a fiuk már felöltözve néztek valami jo filmet de amire kiértünk addigra csak a végét csiptük el.

Ez nem is volt olyan nagy baj mert mindannyian megéheztünk és lementünk az ebédlőbe ahol Orsi szülei már vártak ránk.

- Ma lenne-e kedvetek eljönni velünk az állatkertbe?- kérdezte Orsi anyukája a fiuktól.

Afiuk csak beleegyezően bologadtak.

~ 1 hét mulva ~

A nyaralás nagyon jól telet a héten még voltunk fagyozni, vidámparkba, városnéni meg sok jo dolog. A fiukkal telefonszámot cseréltünk. Azután csak egyszer beszéletem Danival és haromszorMárkkal. Jó fejek voltak remélem még találkozunk velük.

Otthon minden ugyan olyan volt minden ment a rendes kerékvágásban csak annyi változott hogy egy pár dolog hiányzott csak az uj házukból.

Egy pénteki nap amikor hazamentem a suliból akkor láttam hogy anyu nagy sürgés-forgásban van a konyhában.

- Szia anyu.- mondtam kicsitt meglepetten.

- Szia Emma. - mondta rám sem nézne.

- Várunk valakit- kérdeztem.

- Igen az egyik joszivű szomszédbol az anyuka hozott egy tál sütit ma reggel amiután elmentel az iskolába és leültünk beszélgetni egy csésze forro kávé melett. És meghivtam őket vacsorára. Egyébként van egy nálad egy évval nagyobb fiuk és egy Csengével egykoru lányuk.- monda anyu vidáman.

- És mikor jönnek? - kérdeztem.

- Két óra mulva.

- Jo akkor én felmejek a szobámba és elkészülök-mondtam kissé izgatottan.

Felszaladtam a szobámba ledobtam a táskám az ágyra de előtte kivettem belő a füzetem és a tolltartóm. Gyorsan megirtam a házit és átpakoltam holnapra mert nem volt semmi tanilnivaló,  mindha tamulnék ha lenne.

Elékészitettem a ruhát amit fel fogok venni. A választásom egy farmerre és egy I love music feliratos rövidujut.

Lementem a konyhába anyuhoz aki éppen teritett én meg segitettem neki.

- És mi volt a suliban ?- érdeklödött anyu.

- Ja semminagy.- válastoltam egyszerüen.

Amikor megteritettünk én a nappaliban tv-tem anyu és apu a konyhában beszélgettek akkor kopoktak.

- Majd én- mondtam miközben felszöktem a kanapérol.

- Csoko... - a köszönésemet közbeszakitotta a velem szemben állo nő.

- Semmi csokolom csak szia és szolits Ildikonak. - mondta kedvesen.

- Rendben- nondtam és elosolyodram.

- Attila- mondta a férfi a kezét felén tartva én meg elfogatam es bemutetkoztam.

- Szia Anita vagyok- mondta a kislány.

- Szia Emma- mosolyodtam el.

Halottam ahogy elkezdenek a lanyok (vagyia Csenge és Anita) beszélgetni. És misolyogva néztem utánuk ahogy felfutnak a lépcsőn.

Amiután visszafordultam az ajtohoz szemben találtam egy nagyon helyes fizual.

- Szia Ádám vagyok. -nyujtotta felém a kezét és egy  kedvedves és gyönyörű mosolyt villantott felém.

- Szia Emma vagyok- mondtam és keztemfogtam Ádámmal.

- Gyere be- mondtam zavartan.

- Felmjünk a szobámba- kérdeztem galkan.

- Mért is ne -mondta lazán.

- Anyu fenn lszünk a szobámba.-mondtam.

- Rendben - mosolyodott el anyu.

Elindultunk a lépcső felé és amikor intettem hogy menjen akkor udvariasan rám mosolygott és azt mondta hogy:

- Csak utánad.

- Köszi.- mondtam kissé szégyelősen.

Felmentünk a szobámba.

Ennyi lett volna ez a rész és nagyon sajnálom hogy ilyen sokat kellett várnotok csak elvoltam utazva és ott nem igazán volt lehetőségem irni de most itt vagyok és lehet hogy a kövi részt pár nap mulva már fel tudom rakni. Köszönöm a 283 megtekintést és a 17 vote.
Sziasztok! ❤❤

Az első csókWhere stories live. Discover now