Ami nem másé volt mind... Britte. Bár rosszul esett egy kicsit nem lepődtem meg egy cseppet sem.Brittani nem foglalkozott vele mert hát neki " nem jön be" Robi. Bár amikor megkeztük az V- osztályt akkor az első hónapban még ábrándozott róla mert amikor leültünk egy kicsit beszélgetni akkorvevallotta hogy tetszik neki Robi.
De nem csak én mem hiszek neki mert má többen is mondták hogy észrevettek rajta valami közödést.
Na de inkább hagyuk nem igazán szeret róla beszélni mert neki Jacob Sartorius ( énekes ) tetszik de szerintwm csak elakarja terelni a témat.
Miért is foglalkozok velük hiszem egy hete megkezdődött a myári szünet. Bár én azt hoittem hogy unni fogom mert igaz hogy nincs suli de attol még nincs jobb kedvem.
De most az idéni szünetben két dolgot is várok az első h(= hogy) megyek magyarba a barátnőmmel Orsival és a szüleivel.
A másik h elhatároztam h leadok pár kilót.
~1 hét múlva~
Ma indulunk Orsival és a szüleivel magyarba. Már alig várom mert most először utazom repülőn. De Orsi megnyugtaott hogy nagyon jó és hogy hamar odafogunk érni mert ő már ezerszer utazott repülőn.
Mikor megérkeztünk a szállodába és megkaptuk a szobáinkat ( én Orsival egy szobába kerültem a szülei pedig egy másik szobába ugyhogy sokáig fenn tudunk maradni 😀) akkor kipakoltunk és lementünk a szálloda dzsakuzzis részébe.
A dzsakuzziban csak mi voltunk amig oda nem jött két elég jóképű fiu.
- Sziasztok- köszöntek a gyönyörű fogaikat mutogatva.
- Sziasztok-köszöntünk Orsival egy kicsit gyanakodva.
- Megengeditek?- kérdezte az egyik fiu a dzsákuzziba rakva az egyik lábat.
- Perse- mondtam.
Miután beszálltak a dzsakuzziba bemutatkoztak:
Az egyik Dani aki barna haju és barna szemü és a másik Márk aki szőke hajú és kék szemű srác. Miután Dani leült Orsi mellé Márk meg mellém akkor elkeztünk beszélgeti és megtudtam hogy Márk dobol és Dani énekel.
- Meghívhatunk titeket egy turmixra- kérdezte Márk.
- Miért ne - mondta Orsi.
- Akkor menjünk szóltam én is bele a beszélgetésbe.
Dani csak beleegyezően bolintott. Miután átöltöztünk akkor a szálloda éttermébe mentünk és megrendelük a turmixunkat.
- És kikkel jöttetek magyarba? - kérzete Dani.
- A szüleimmel- vágta rá Orsi.
- És ti - kérdeztem.
-Mi is a szüleimel- mondta -Dani.
Miután megittuk a turmixunkat akkor mentünk volna lefeküdni amikor Orsi megkérdezte a fiukat hogy lenn-e kedvük nálunk pizsipartizni. A fiuk és az Orsi szülei is belementek.
A szobában üvegeztünk. Márkon és rajtam állt meg az üveg. Az volt a Márk feladata hogy háromszor megkellett piszilya a számat. De a pusziból...
Ennyi lett volna ez a rész remélem tetszett. Ha valami véleményetk van a storyval kapcsolatban akkor irjátok meg kommentbe. Sziasztok! ❤❤