2. rész

359 8 0
                                    

Amikor hazaértem a suliból akkor anya egy jó hirrel várt.

Ma átjönnek a barátaim segíteni palolászni és utána megyünk pizzazni :-)

Még nem tudtam hogy kik jönnek én ugy gondoltam hogy két osztalytársam fog át jönni.

- Csengettek -szöktem fel örömömben a konyhapultról

Amikor megláttam Andit és Timit ( akét barátnőm akik elköltöztek a mellettünk lévő blokból ) akkor egyből a nyakukba ugrottam.

- Sziaszotk! -mondtam lelkesen.

-Szia - mondták egyszerre.

-Gyertek be.

-Csokolom!- mondta a két lány egyszerre.

-Anya ott leszünk a szovamba.

-Rendben szólok amikor kész lesz az ebéd.

- Jó.

-Itt aztán van doboz. - mondta Timi meghökkenve.

-Hát igen van mit pakolni.- mondtam.

Öt dovozt megtöltöttünk a ruhaimmal és utána már untuk a többi holmit elpakolni igy hát elmendtünk pizzazni.

A pizzazoban összefutottunk az osztálytársaimmal,Botival Norbival és Robival.

-Sziasztok -köszöntem a fiuknk.

-Sziasztok- köszöntek a fiuk.

Timi és Andi csak integettek csillogó szemekkel.

-Pizzázni indultatok ?-kérdezte Norbi.

-Igen és ti? -kérdeztem .

Mi is.- mondta Boti

Nem pizzazunk eggyütt?- kérdeztem vidáman.

Miért is ne?- vágta rá Robi .

-Akkor menjünk.-mondtam.

Megrendeltük a négy pizzat,bár én nem tudom hogy hat embernek miért kell négy egész pizza de mindegy.

Amig megettük a pizzat addig jót beszélgettünk és megbeszéltük hogy miutan ettünk elmegyünk a parkba.

A parkba Timi és Norbi lehozták a kutyusaikat Mazsolát & Bogyó és ők ketten elvoltak.

Andi és Boti az új mp4-es zene lejátjojukrol beszélgettek.

Míg én Robi a sulis kirándulásunkról beszélgettünk ,ami egy hónap mulva lesz. Egy hetes tábor féleség.

Amikor már indultunk volna haza akkor Robi megfogta a csuklom és visszarántott ~ tudom hogy mos mindenki a csókra gondol de ha már a második részben csókolóznak akkor uncsi lesz a story ~ és megkérdezte hogy ülünke egymás mellé a buszon.~ tudom hogy most sokan letörtek de ennek a buszos eggyütt ülésnek lesz következménye~

Ennyi lett volna ez a rész bocsi hogy ilyen rövid de megpróbálok hoszabakat írni. Sziasztok! ❤❤

Az első csókDonde viven las historias. Descúbrelo ahora