9. rész

117 4 1
                                    


A szobámban levágodtam a babzsák fotelembe és mondtam Ádámnak h foglalyon helyet a másikon erre ő jó nyugodtan levágodott mellém.

- És most mit csinályunk? -kérdeztem.

- Filmezzünk? - fordult felém.

- Rendben mit nezzünk? - kérdeztem.

- Nem tom' Spongaibob?- kérdezte.

- Oké. - egyeztem bele(most mért szerintem még a felnöttek is elvezik :3)

Miután megnéztünk egy pár részt már kelett is menjenek. Kár.

~ Hétfőn ~

Ma mindegyik ora tök uncsi volt kivéve az oszit ( ofőt ki h hivja ) amikor is az oszi azt mondta h lesz egy osztálybuli és oda bárkit elhivhatunk de senki nem jöhet pár nélkül.

Na itt egy kicsitt megjedtem mert kivel is mehetnék? A szünetben persze a népszerű és jóképű fiuk már elhivták a cicababákat (na jó tényleg kicsitt nyápickák meg kocsitt néha bunkok de azért jól kijövünk).

Így Kiarának és Britaninak már volt párja.

- Te kivel jösz? - kérdezte Petra az osztálytársam.

- Halvány lila gunsztom sincs. - mondtam leszontyolodott szájjal. -És te?

- Hát...- nézett rám egy "ugyis vele fogok menni a bulira" mosollyal.

- Ugye nem?- erre ő csak bologatott. - Tényleg elakarod hivni Tomot?

- Miért is ne?

- Talán mert akárhova hivod elutasit mert már tényleg nagyon nyomulsz rá már bocs.

- Semmi baj ezt boknak vettem. - mondta és elmosolyodott.

- Na mindegy most megyek de figyi akkor holnap után nem jössz át h eggyütt készülyünk majd menjünk a bulira? - kérdeztem.

- Jo akkor szia.- és már ott srm volt.

Otthon anya megkérdezte h mi volt a suliban és elmeséltem h lesz egy buli. Ettől ő is feldobodott talán jobban mint én. 😜

- Na és kivel mész a bulira? -kérdezte anya.

- Még nem tudom de éngem még assem lepne meg ha egyáltalán nem mennek el mert aenki ne hivna meg vagy ha én hivnám meg akkor meg elutasittana. - mondtam szomoruan.

- Ne hülyéskegy de ha ettől jobb kedved lesz akkor ma átmegyünk Ádámékhoz.- mondta.

- Köszönöm már jobb a kedvem- mert ez volt az igazság mivel nekem nagyon bejön Ádám. 😁

~ 2óra múlva ~

- Mostmár mehetünk- jelentette ki anya amikor már mindenki kész volt a vacsorához ami Ádáméknál volt.

-Sziasztok- köszöntek anyáék a Kiss családnak.

- Sziasztok - köszöntek Ádám szülei is.

- Szia- mondtam amikor Ádám felé fordulva.

- Szia gyere be- mondta megvillantva gyönyörű fehér mosolyát.

Amikor végeztünk felmentünk, jobban mondva felmendem Ádám szobályába -mait meg kell jegyezzem gyönyörű volt csupa kék falak, függöny-mert ő azt mondta h menyek fel mert mingyárt jön ő is.

- Nagyon szép a szobád -mondtam mert már ő is felért.

- Köszi de lehetne egy kérdésem? -kérdezte.

- Persze nyugodtan-mondtam.

- Te kivel mész a bulira? -kérdezte én meg értetlenkedve néztem rá h mégis honnan tudja h lesz buli mert ez csak az osztálynak és azok meghivottjának szól.

- Hát az van h...

Ennyilett volna ez a rész megpróbálom minél hamarabb hozni a kövi részt és megszeretném köszönni a 353 megtekintést és a 9 vote-t nagyon nagyon szépen KÖSZÖNÖM. Tudom mostanában elég silányak lettek a részek de most nincs ihletem és ez az első történetem ugyhogy nagyon izgulok h mit szoltok hozzá. Visszatérve a silány részekre volt egy elképzelésem csak az nem volt túl részletes ezért nem tul kidolgozottak. Ha egy idő után nem lesz nézetségem akkor abbahagyom ( de most nehogy azt higgyétek h  nem elég ennyi nézetség nem eről van szó mert sőt h nagyon soknak találom mert nem hottem volna h ennyien foglyátok olvasni szeretlek)de ez még megválik és azt szeretném kérni h irjatok kommenbe ötleteket és h van-e értelme folytatnom a storyt. Kellemes vakációt és jó nyaralást. Sziasztok! ❤❤

Az első csókWhere stories live. Discover now