Én kerültem alul és... igy letudtam lökni az ágyból és visszatudtam szerezni a kispárnám.- Áuu!- halottam a földröl.
- Mivan csak nem fáj egy lány által szerzett ütés.
- Ahhoz képest hogylány vagy elég eros.- mondta mikozben feltápázkodott a földrol.
- Kösz - mondtam vigyorodva.
- Na mostmár fekügyünk le -mosolygott remélve hogy én is igy gondolom mivel hogy nem szeretett volna még egy lilafoltot a karjára.
- Szerintem is - mondtam mosolyogva.
- Egyébként nem is üttem akkorát csak szinészkecc. - mondtam öszintén a szemébe nézve.
- Na jó- valottabe.
- Jó éjt! - mondtam az ágyamba bújva.
- Jó éjszakát- mondta Robi már csukott szemmel.
Reggel 8:00-kor volt az ébresztés. Én könnyen felkrltem de Robinak kicsi nehezére esett.
~ 1 hét múlva~
A kirándulás nagyon jól telt. Megismertem egy fiut és egy lányt. Annát és Ricsit nagyon jófelyek és mindketten elárúltáknrkem hogy tetszik a másik de egymásnak nem merik bevallani.
Amikor hazajöttem a kirándulásból akkor rá egy napra jött mindkettöjüktol egy sms hogy összejöttek és megköszönték hogy összehoztam öket.
Mert hát az én kezem is benne volt ebben mert midkettojüknek irtam egy szerelmes üzenetet a másik nevében. És leg és leg alul egy kicsi szöveget hogy remélem hogy összejönnek.
Szóval igy hoztam oket össze. Szerintem összeilenek. És hogy visszairtak hogy köszönik geldobták a napomat sot a hetemet.
Ma Brittel elmegyek a parkba már alig várom.
~ a parkban~
-
Szia -köszöntem Britaninak.
-Szia - köszönt.
- Hova menjünk? - kérdeztem kiváncsian.
- Fagyizni- vágta rá Britt.
- Oké- mondtam.
Na kikkel találkoztunk a fagyizóban? Persze hogy Robival s a " bandályával".
Sziasztok -mondtuk egyszerre Britanival.- Császtok -köszönt Ricsi ( az egyik "bandatag") Britet méregetve.
- Sziasztok- mondta Robi.
Atti ( a másik"bandatag") csak a telólyára bulyva intett nekünk hogy látja a jelenlétünket.
-Nem fagyizunk együtt? - kérdeztem izgatottan.
- Felolem- monta Robi a vállatvonohatva.
- Nekem is tök nyolc- mondta Ricsi.
- Akkor menjünk és üjünk le.- javasoltam.
- Menjünk - szólalt meg végre Atti.
- Milyent kérjünk- kérdezte Britt.
-Nekem csokis- mondta Ricsi.
- Nekem is - mondta Atti és Britt egyszerre.
-Nekem vaniliást- mondtam egy kicsit megszeppenve.
- Éni azt érek. - mondta Robi.
- Mit hozhatok?- jött hozzánk a pincér.
- Három csokist és két vaniliás fagyit kérünkszépen.- mondtam mert a többiek" nem merték" kérni.
- ahogy ültünk-
( bár ez nem sokakat érdekel de hát na)A szélén Britt, melette én , mellettem*Robi*, Robi mellet Ricsi és Ricsimelett Atti.
- az ülésrend befelyezése -
Amikot nekiakartunk állni enni akkor véletlenül Robi a kanaláról a fagyit a gagyámra csepegtette.
- Bocs bocs bocs- kért bocsánatot töbszörös bocsánatkéréssel.
- Semmi baj-mondtam egy kis mosollyal az arcomon.
És elkezte a gagyámat dörzsölni a szalvétával.
Hát egy kicsit ugymond ciki volt de azért én legbelül élveztem.- Mostmár elég lesz. -mondtam mert már egy kicsitt fájt ahogy dörzsölte a nacim.
- Ja bocs. - mondta egy kicsit szégyelve magát.
- Semmi baj de inkabb a parlba együk meg a fagyikat jó? - kérdeztem a öbbiekre nézve.
- Szerintem is - mondta Robi.
A parkban a fiuk gördeszkáztak mi pedig a fűben űlve néztük őket. Szerintem észre vette Robi hogy kipirultam mert rámkacsintott. Amikor elköszöntünk mert mentünk haza akkor utánunk kiáltotta Robi hogy majd ir akkor nagyon megörültem. Két perc elteltével megcsörrent és a telefon ami nem másé volt mind...
A többit a következõ részbõl tudhatjátok meg. Az az igazság hogy ebben a részben elég fura dolgok voltak és még mindig nem sikerült olyan jól megfogalmazni a történetet. Ebben a részben sok a helyesirási hiba mert a telefonom nem hagyta hogy kiirjam az ékezeteket. És ezt nagyon sajnálom de meigérem legalábbis megpróbálok a következõ részben már ékezettel irni. Ezt a részt sem tudtam okya csattanõsan irni és ezt szánom-bánom de igyekszem. Na sziasztok sietek a következõ résszel. Sziaszrok! ❤❤