Mert nem más volt mind...Robi. Ez azért történt mert mindenki a buszos párjával osztották be.Mivel hogy én és Robi a leghátsó helyen ültünk nem vették észre hogy fiu-lány ül egymás melett.
Klaudiának szoltunk hogy másképp kéne beosszanak, amire Klaudia azt mondta higy mindet megtesz.
Robi és én is izgatottak voltunk amikor a tábor vezetővel beszélt.
- Volna egy lehetőség hogy ne egy szobába kerülyetek - mondta az oszi ( Klaudia ).
- És mi volna az a lehetőség - kérdeztük egyszerre Robival.
- Az hogy az egyik hatodikos lany és az egyik A-s fiúnak nincs szobatársa és akkor oda bétudnának osztani titeket.
Robival összenéztünk és egyett értettünk azzal hogy akkor inkább maradunk igy és kibirjuk azt az egy hetet.
A mi szobaszámunk a 12- es volt.
-Azta!!! - mondtuk egyszerre amikor bementünk a szobánkba.
- Ez hatalmas -mondta tátott szájjal Robi.
Én csak bologattam mert szohoz sem jutottam.
A szoba egy fürdőből és egy szobábol állt.
Ahogy beléptél az ajtón ugy két ágy állt a két fallnak tólva, mindkt ágy mellett egy-egy asztaliszekrény.
A harmadik fal tele volt szekrénysorozattal.
A fürdőhöz egy barna ajtó vezetett. A fürő beleülről gyönyörű kék csempézéssel volt körnerakva. A hatalmas kagyló felett egy óriási tükör állt.
Kipakoltunk és a lefekvéshez készülödtünk és Robi észrevette a szívformályú kispárnám és amikor nem figyeltem elcsórta tőlem.
Ő az ágyába rohant és felpattant rá én meg utána.
Én kerültem alul és ...
Ennyi lett volna ez a rész tudom hogy nem ez volt a legjobb rész csak ezt nem volt alkalmam levázolni ugyhogy ezért lett ilyen pocsék de igérem a többi sokkal jobb lesz legalább is én probáljozok. Remélem azért tetszett ez a rész. Sziasztok! ❤❤