- Hát az van hogy...amikor jöttünk fel a lépcsőn akkor hallottam h a szüleink a buliról beszélgetnek és érdekelne h van-e már kisérőd a bulira mert ha nincs én szivesen mennék veled. -mondta egy kicsi pirrel az arcán én meg lefagytam.- Nem még nincs kísérőm igy eljönnél velem a bulira?- kérdeztem a földet bámulva és elpirosodva.
- Szivesen elmejek veled.- mondta és megölelt miere én visszaöleltem.
- És mikor is lesz az a buli?
-érdeklődött Ádám.- Szombaton 17:00 órától. - mondtam vidáman.
- Akkor holnap után igaz? - kérdezte.
- Igen.-feleltem.
~ szombat ~
Ádám mingyárt ittvan h együtt menyünk. Kopokatak. Ez bizos ő lesz.
- Szia- köszöntem neki.
- Szia nagyon szép vagy. - mondta.
- Köszi- elpirosodtam.
Valoban jó összeállitást ttudtam összehozni.
- Mehetünk? -kérdezte.
- Igen. -feleltem.
Amikor kiléptűnk a házbol akkor megpillantottam Petrát amint Tommal kézenfogva sétálnak celénk. Én csak kérdőn néztem rájuk ahhogy ők is rám vagyis inkább Ádámra.
- Sziasztok- köszöntem nekik.
- Hali.
- Csá.
- Tom, Petra ő itt Ádám a szomszédom. Ádám ők itt az osztálytársaim Petra és Tom.
- Sziasztok - köszönt Ádám.
- Akkor mehetünk- kérdezte Tom.
- Persze- mondtuk Petrával egyszerre.
Amikor már 5 perce gyalogoltunk kicsit lemaradtunk Petrával h megbeszélyük a dolgokat.
Petra nagy lelkesedéssel mesélte h pénteken amikor elköszöntünk és ment hazafelé Tom utánakiáltott. Mikor ilutolérte megkérdezte h szeretne-e Petra vele menni a bulira mireő igent mondott.
-Huh nem semmi azt hittem utál.- lepödtem meg.
- Én is de azért örülök h elhivott.- mondta boldogan.
- Ennek természetesen én is örülök. -mondtam mosolyogva és megöleltem.
De addig beszélgettünk h odaértünk a sulihoz.
- Hölgyeim - mondták a fiuk a karukat tártva.
- Uraim - mondtuk Petrával kuncogva és átkároltuk a fiukat.
A buli nagyon jol telt a barátaim töbnyire birják Ádámot.
Ma melyek fagyizni Ádámmal, Petrával és Tommal. Már alig varom.
~ fagyizoban ~
-Én csokist kérek és ti? -kerdezte Ádám.
- Én is és ti lányok?- kérdezte Tom.
- Én eprest.- mondta P.
- Vanilliást.-momdtam.
Miután megkaptuk a fagyilyainkat elmentünk a parkba. Mivel gördeszkával voltunk.
Három órán keresztül deszkáztunk és utána elindultunk haza. Én Ádammal. Petra pedig Tommal. Amikor odaértünk a házunk elé Ádám adott egypuszit az arcomra és elköszönt.
- Szia jó éjjt.- mondtam.
- Neked is- intett és már ott sem volt.
Remélem tetszett ez a rész bocsi a helyesirásí hibáimért és nagyon nagyon nagyon köszönöm a 460 megtekintest és a 20 vote-t. Sziasztok! ❤❤