!PUSŤTE SI VIDEO!
,,Ne..." řekl tiše Severus Snape a Bellatrix mu věnovala zamračený pohled. Brumbál se nenápadně podíval dolů, kde byl schovaný Harry, a pak pronesl dvě slova: ,,Severusi...prosím." ,,Avada kedavra!" z hůlky profesora Snapea vytrysklo zelené světlo, které Brumbála zasáhlo. Brumbál přepadl přes zábradlí a padal dolů. Zakryla jsem si rukou ústa, abych nevykřikla a ještě víc se rozplakala. Ne...Brumbál nemůže být mrtvý. Jak to oba mohli udělat?! Věřila jsem jim...
Kolem se rozlehl smích Bellatrix Lestrangerové. Vytáhla hůlku, namířila jí na oblohu a už za malinkatou chviličku se na ní objevilo Znamení zla. Všichni se vydali dolů, a když jsem si byla jistá, že odešli, seběhla jsem dolů k Harrymu, který nebyl schopný slova. ,,Já ho pomstím," zavrčel, chytil mě za ruku a oba jsme rychle běželi dolů. Ze Vstupní síně právě vycházeli smrtijedé, Snape a Draco. Rozeběhli jsme se za nimi.
,,Snape! On ti věřil!" zakřičel na něj Harry. Smrtijedi byli už u Hagridovy hájenky, která hořela a Bella se tomu šíleně smála. Harry vytáhl hůlku a namířil jí na Snapea, když ho odhodilo nějaké kouzlo dozadu. ,,Ne! On patří Pánovi Zla!" Snape se obrátil k Dracovi, a pak pokynul smrtijedům, aby odešli. ,,Tak bojuj! Bojuj ty zbabělče! Pouta na tebe!" Harry se nevzdával, přestože byl zoufalý. Chtěla jsem se rozeběhnout za Dracem...ale nemohla jsem. ,,Sectumsempra!" Harryho to opět odhodilo a on nešťastně ležel na zemi. Snape k němu přišel. ,,Chceš proti mě použít má vlastní kouzla? Ano. Princ dvojí krve jsem já." krve by se ve mně nedořezali. To on byl princ dvojí krve?!
Pak pokynul Dracovi, který ke mně se zmučeným výrazem přišel. ,,Jak jsi mohl?!" vykřikla jsem a vlepila mu pořádnou facku. Plakal, na tvářích měl slzy. ,,Hermi," vzlykl, nahnul se ke mně a procítěně mě políbil. Vložil do toho polibku tolik citů, jako ještě nikdy. ,,Vysvětlím ti to. Všechno." ,,Tak prosím."
,,Měl jsem se s tebou jen sblížit, abych se dostal k Potterovi a přinesl o něm Pánovi zla informace. Jenže pak ses mi zalíbila a já se do tebe zamiloval. Začal jsem studovat zvěromágství. Ano. To já jsem byl ta bílá liška, já jsem byl Freeze. To mě ses svěřovala, plakala jsi do mého kožíšku a já si nadával, jaký jssm idiot, ale nemohl jsem nic dělat. Musel jsem se ti tenhle rok vyhýbat, tak málo se s tebou stýkat, aby tě nezabil. Mohl by ti ublížit a to bych nesnesl. A místo toho...místo toho jsem ti ubližoval já sám.
Když jsem se přidal ke smrtijedům, matka mi říkala, že bych se s tebou měl rozejít. Prý by to bylo lepší. Ale ty ses pak rozešla se mnou a mě to ničilo. Jsem hrozný zbabělec. Neměl jsem na výběr, Hermiono, ale věř mi, prosím. Opravdu jsem se do tebe zamiloval a miluji tě pořád," vzlykl a naštvaně si setřel slzy. ,,Už mě nikdy neuvidíš. Už nikdy se nesetkáš s Freezem, což jsem byl já. Protože jsem zbabělec, zmijozel, který si zas zachraňuje svou kůži. Tohle je válka, Hermiono. A ty jsi chytrá, šikovná čarodějka. Dávej na sebe pozor. Budu žít jenom se vzpomínkami na tebe. To mě bude držet při životě. A...miluju tě, Hermiono Grangerová." znovu mě políbil.
,,Draco, to zní, jako kdyby ses se mnou loučil.." namítla jsem a veškerý můj vztek byl pryč. Mé srdce hořelo láskou k němu. Draco se opět rozvzlykal. ,,Já se loučím, Hermiono...musím to udělat," podíval se na mě bouřkovýma očima a zkousl si ret. Pak napřáhl hůlku a já se zděsila.
,,Miluji tě, Hermiono. Obliviate."
Prosím, prosím, prosím. Nezabijte mě:D:(
-Milka
ČTEŠ
Obliviate ✔ | ᵈʳᵃᵐⁱᵒⁿᵉ ³
FanfictionStoupenci Pána Zla se vracejí a svět pomalu začíná pohlcovat zlo. Je však v Bradavicích ještě bezpečno? Kam Draco mizí, co má za lubem Brumbál na svých cestách a kdo se skrývá pod jménem princ dvojí krve'? Šestý ročník v Bradavicích skrývá mnoho ta...