Druhý den byla sobota a já se vzbudila poměrně brzy a uvědomila si, že dnes hraje Nebelvír proti Zmijozelu. Bude to Ronův první zápas. Na nic jsem tedy nečekala a rychle se oblékla. K mému překvapení jsem na půli cesty potkala Harryho, a tak jsme šli do Velké síně spolu. ,,Kde je Ron?" zeptala jsem se hlasitě, protože ve Velké síni byl neskutečný rámus. ,,Ještě nahoře. Řekl bych, že mu není zrovna nejlíp," povzdechl si Harry a sedl si k nebelvírskému stolu. Měla jsem hlad a tak jsem se rychle nasnídala. Harry se o něčem bavil s Ginny a já si pak pročítala Denního věštce. V tu chvíli přišel Ron, který byl ve tváři celý zelený a plno zmijozelských na něj křičelo.
,,Jaký to bylo?" vyštěkl, když si sedl naproti nám. ,,Co jako?" nechápala jsem. ,,Ten večírek," upřesnil. ,,Vlastně nuda. Ale Harry si užil dezert," ušklíbl jsem se a vrátila se ke čtení. V tom přišla Levandule Brownová. ,,Hodně štěstí, Rone. Určitě budeš skvělej," vydechla a pak zase odběhla pryč. Protočila jsem očima. ,,Fajn, po dnešním zápase může chytat třeba McLaggen. Já to nedávám," řekl Ron a odsunul svou snídani pryč.
,,Když myslíš, alespoň se napij," podal mu Harry pití. ,,Tak jo," souhlasil Ron a sáhl po pití. ,,Ahoj všichni," ozvala se zasněným hlase Lenka, která se objevila vedle Rona. Na hlavě měla jako klobouk hlavu nádherného lva. ,,Vypadáš hrozně, Rone. To proto ti Harry nalil něco do pití? Něco na povzbuzení?" vyptávala se. V tu chvíli jsem uviděla Harryho, který velmi nápadně schovával lahvičku s Felixem. ,,Tekuté štěstí. Nepij to Rone!" vyjekla jsem a rozhlédla se po ostatních. Ron se usmál a přiložil si hrnek ke rtům. ,,Za to tě můžou vyloučit!" zamračila jsem se na Harryho. ,,Já ale nevím o čem to mluvíš," usmál se nevinně Harry a Ron svoje pití vypil až do dna. ,,Skvělý. Jdem Harry. Dneska to vyhrajem," řekl sebevědomě a vstal. Oba dva jsem pozorovala vyčítavým pohledem, ale pak se také zvedla. Zápas začínal za chvilku a všichni se hrnuli ven.
Od davu se odpojil chlapec s platinovými vlasy a já si pospíšila, abych ho dostihla. ,,Draco! Draco počkej!" křičela jsem na něj. Zastavil se a počkal, než ho doběhnu. ,,Draco! Myslela jsem, že jdeš hrát, jsi přece chytač!" zadívala jsem se mu do obličeje a až teď si všimla, že je poněkud nezdravě bílý. Pleť měl doopravdy bledější než obvykle a vypadal vážně nemocně. ,,Draco, jsi v pořádku?" ,,Mio, není mj dobře," zamumlal. ,,Samozřejmě, takže za tebe jde náhrada?" ,,Jo a už jdi, ať neprošvihneš zápas. Já si zajdu na ošetřovnu." Stoupla jsem si na špičky a políbila ho. Pak jsem se rozeběhla k famfrpálovému hřišti.
•••
Nevěřícně jsem sledovala Rona, který chytal všechny střely, které zmijozelští chtěli vstřelit do obruče. Zmijozelští doposud nedali jediný gól. Ron si zjevně užíval toho, jak mu to jde, protože se snažil dirigovat ty, kteří zpívali upravenou píseň Weasley je náš král. Tleskala jsen spolu s ostatními, ale přesto trochu vyčítavě shlížela na Harryho, který se střemhlav řítil dolů. Pak už byl slyšet jen řev diváků a já slyšela, že Harry chytil Zlatonku a my dostali 150 bodů. Nebelvír vyhrál.
ČTEŠ
Obliviate ✔ | ᵈʳᵃᵐⁱᵒⁿᵉ ³
Fiksi PenggemarStoupenci Pána Zla se vracejí a svět pomalu začíná pohlcovat zlo. Je však v Bradavicích ještě bezpečno? Kam Draco mizí, co má za lubem Brumbál na svých cestách a kdo se skrývá pod jménem princ dvojí krve'? Šestý ročník v Bradavicích skrývá mnoho ta...