,,Hermi! Mio! Musíš jít se mnou!" Ginny vlétla do mého pokoje a já se na ní překvapeně podívala. Odložila jsem učebnici přeměňování vedle sebe na postel a nadzvedla obočí. ,,Děje se něco, Ginny?" ,,Ano, děje! Pojď se mnou! Ron je na ošetřovně!" zalapala jsem po dechu, ale rychle vyšla s Ginny z pokoje a společně jsme běželi na ošetřovnu. Ron ležel na lůžku, vedle něj seděl Harry a madame Pomfreyová se o Rona starala. ,,Co se mu stalo?" zamrkala jsem. ,,Otrávil se," řekl Harry a vtom dovnitř nakráčel samotný ředitel a za ním Severus Snape a Horacio Křiklan. ,,Co se tady stalo?" zeptal se Brumbál.
,,Pane řediteli, Harry byl včera se svým kamarádem Ronem u mě. Ron byl totiž pod vlivem lektvaru lásky, a tak jsem mu namíchal protijed," vyprávěl Křiklan, ale najednou se odmlčel. ,,Ano, Horacio? Jak to bylo dál?" zeptal ss Brumbál a Harry mu podal lahev. Brumbál k ní přičichl a podal jí Snapeovi. ,,Medovina?" ,,Ano, pane. Když se Ron vzpamatoval, usoudili jsme, že by to chtělo životabudič. Pan profesor nám nalil z této lahve a Ron se napil. Pak se začal strašně zmítat v křečích a já musel použít bezoár," pokračoval místo Křiklana Harry.
,,To bylo pohotové, Harry, že jsi použil bezoár," usmál se na něj Brumbál, který se pak otočil ke Křiklanovi, ,,musíte mít na svého studenta hrdý." ,,Ano," sklopil pohled Křiklan. ,,Takže v medovině byl jed," usoudil Brumbál, ,,velice by mě zajímalo, kdo chtěl pana Weasleyho otrávit. Smím se zeptat, komu jste tu láhev s medovinou chtěl darovat? Je převázaná stuhou." ,,Vám, pane řediteli. Vám," zamumlal Křiklan a vtom na ošetřovnu vtrhla Levandule. ,,Kde je můj Ronánek? Je v pořádku? Co se mu stalo?" když stanula u Ronova lůžka a spatřila mě, zamračila se. ,,Co tady děláš ty?"
,,Přišla jsem se na něn podívat!" ,,Ty? Vždyť se s ním nebavíš a on s tebou také ne! Odkopla jsi ho a teď, když je středem pozorosti, se o něj zajímáš?" ,,Já se o něj zajímám odjakživa, narozdíl od tebe!" ,,Co si to dovoluješ? Já jsem jeho přítelkyně!" ,,A já jsem jeho...kamarádka." ,,Nebavíte se spolu!" zaječela Levandule a naklonila se blíž k Ronovi, který se pohnul. ,,Vidíš? Cítí, že jsem tady! Ronánku! Ty to zvládneš! Jsem tady! Tady jsem!" Ron začal něco nesrozumitelného mumlat. ,,Ronánku!" ,,Hhher...hhermmi...hhermi...ono...her...hermiono..." zamrkala jsem. Ron říkal mé jméno a na Levanduli si ani nevzpomněl. Levandule protáhla obličej, otočila se na patě a se srdceryvným vzlykotem vyběhla z ošetřovny.
,,Být mladý a cítit ostrý lásky šíp. No nic, půjdeme. Pan Weasley je v dobrých rukou." všichni tři profesoři odešli, hlavně na žádost Brumbála. Nevěděla jsem, co mám dělat. Ron o mně očividně jeví zájem, musel se od Harryho a Ginny dozvědět, že jsem se s Dracem rozešla. Ale co mám dělat teď, když chci dát Dracovi další šanci? Povzdechla jsem si. Život je složitý. Budu muset zase něco předstírat? Budeme se s Dracem strachovat, že nás někdo uvidí a přijdou na to, že jsme opět spolu? Představa to byla vzrušující a já se začala ještě víc těšit na dnešní večer.
ČTEŠ
Obliviate ✔ | ᵈʳᵃᵐⁱᵒⁿᵉ ³
FanfictionStoupenci Pána Zla se vracejí a svět pomalu začíná pohlcovat zlo. Je však v Bradavicích ještě bezpečno? Kam Draco mizí, co má za lubem Brumbál na svých cestách a kdo se skrývá pod jménem princ dvojí krve'? Šestý ročník v Bradavicích skrývá mnoho ta...