Picture: Dioni
Dioni
Ik heb Chardonnay al een week niet gesproken of gezien. Ze appt me ook niet meer. Ik pak mijn telefoon.
'Gast laat het.' Zegt Jai. 'Jai je snapt het niet?' 'Ik snap het wel Dioni. Dit had ik ook met Sterre.' Zegt hij. 'Je snapt het niet. Ik ga naar haar toe.' Zeg ik beslist en loop de studio uit.
Ik pak m'n scooter sleutel en stap op m'n scooter. Onderweg naar Chardonnay.
Als ik na een kwartier bij Chardonnay ben bel ik aan. Na een minuut wordt de deur door Chardonnay open gemaakt.
'Hey babe. Gaat al...' Ik word onderbroken door Chardonnay die me een klap geeft.
'Waarom sloeg je mij?!' Vraag ik aan Chardonnay. 'Alsof je dat niet weet.' 'Zeg het me. Waarom sloeg je mij?' Vraag ik nog een keer.
'Om dit sloeg ik je. Om dit.' Zegt ze en laat haar telefoon zien. Er speelt een video af waar ik een meisje schuur. 'Oh.' ' "Oh". Is dat het enige wat je kunt zeggen?!' Schreeuwt Chardonnay.
'Weet je laat maar. Onze relatie boeit jou niet eens wat.' Zegt Chardonnay en slaat de deur dicht. Ik sla een paar keer op de deur en zak dan op de grond. Waarom Dioni? Waarom?
Het begint na vijf minuten te regenen. Maar ik ga niet weg. Ik moet vechten voor de liefde die ik voor Chardonnay voel. Ook al moet ik er voor sterven.
Ook al moet ik duizenden kilometers van haar vandaan wonen. Ik zou alles doen voor onze liefde. Voor ik het weet regent het harder. De water druppels vallen via m'n haar op m'n knieën.
Ik wil gewoon dat ze ziet dat ik van haar hou. En dat ik geen ander hoef. Ik wil haar. Alleen haar. Ik zou haar nooit verlaten. Niet voor één miljoen. Niet voor één miljard. Ik wil haar.
Opeens voel ik tranen. Tranen. Voor het eerst huil ik voor een meisje. De tranen stromen langs m'n wangen. 'CHARDONNAY!! CHARDONNAYY!! IK HOU VAN JE!!' Roep ik.
Chardonnay
Hoe kon hij. Hoe kon hij dat doen. Wat nou als hij haar had gezoend? Wat nou als hij gevoelens voor haar begint te krijgen? Wat nou als hij meer dan alleen schuren wou? Wat nou al... Ik kan het niet. Ik hou van Dioni.
Ik wil hem niet kwijt. Maar wat hij deed kan niet. Het kan zijn dat hij deze fout vaker gaat maken dan één keer. We kunnen het niet uitmaken want dat verpest onze vriendschap.
Als ik naar buiten kijk zie ik dat het regent. En het regent steeds harder. Ik zie Dioni's scooter nog buiten staan. Ik loop naar de deur en kijk zo verder naar buiten.
Dioni zit voor de deur met zijn handen in z'n haar. Huilt hij nou? Opeens begint hij mijn naam te roepen. Ik open langzaam de deur. Dioni is zo nat dat ik gewoon medelijden met hem heb. Waarom deed ik dit?
'Dioni?' Zeg ik zacht. Hij draait zich om en kijkt mij aan. Z'n ogen zijn helemaal rood. Ik loop naar hem toe en knuffel hem. Hij slaat snel, maar liefdevol zijn armen om m'n heupen.
'Daarom negeerde je mij. Je negeerde mij door die video hé?' Vraagt Dioni zacht. Ik knik. 'Waarom zei je het gewoon niet tegen mij?' Vraag ik. 'Omdat ik zo boos en verdrietig was dat wat jij zegt mij niks boeit.' Zegt ze.
'Baby. Just know that I love you.' Zeg ik in haar oor. 'I love you too.'
JE LEEST
A Fool For Love // Dutch Samuel Leijten Fanfiction
Romance'Did you ever loved me?' 'I... I don't know.' 'How don't you know?!' 'I just don't know!' 'You're a fool for love.' *Fanfiction *Niet kopiëren A.U.B. *Veel lees plezier pretty one