10

185 14 6
                                    

Picture:.....💄

Chardonnay

Ik kijk naast me en zie dat Dioni nog slaapt. Ik prik hem in zijn wang. "Babe." Kreunt hij. Ik prik in zijn gezicht. "Babe niet doen." Kreunt hij weer en pakt m'n vinger. "Vinger jezelf met die vinger of zo." Kreunt hij en draait zich om.

Zei hij dat nou echt? Ik ga op Dioni liggen. "Dioni wordt wakker." Zeg ik in z'n oor en geef hem kusjes op zijn kaak en wang en langs zijn oor. Dioni opent zijn ogen en draait zich om.

"Morning beautiful." Zegt Dioni met zijn ochtendstem. "Morning. Dioni?" "Ja?" "Weet je wat je tegen mij zei toen ik in je gezicht prikte?" Hij schud zijn hoofd. "Dat ik mezelf moest vingeren met m'n vinger."

Dioni schiet in de lach. "Nou!" Zeg ik nep boos en sla hem speels op zijn borst. "Het was een grapje babe." Zegt Dioni en geeft me een kus op m'n wang. Ik kijk nog steeds nep boos.

"Babe." Zegt Dioni en geeft me kusjes in m'n nek. Ik glimlach klein en kijk weer nep boos. "Je doet dit expres of niet?" Vraagt Dioni. Ik kijk snel weg. "Badass!" Zegt hij en geeft mij een kus.

"Dioni, wil je mij een massage geven?" Vraag ik lief. "Voor jou doe ik alles." Zegt Dioni met een lach. Ik ga op m'n buik liggen en trek Dioni's shirt uit. Hij gaat een stuk onder m'n billen zitten.

Hij pakt wat massageolie en smeert het op m'n rug. En zo begint hij mij te masseren. "Babe mag ik je mooie billen ook masseren?" Vraagt hij na een kwartier. "Oké dan." Zeg ik.

Dioni begint te grijnzen. Hij doet mijn slipje uit en begint mijn kont te masseren. Om eerlijk te zijn het voelt best fijn. Ik voel dat m'n ogen zwaarder worden en uiteindelijk val ik inslaap.

Samuel

Ik loop de trap af. Ik heb een date met Adriana we gaan naar de bioscoop. Ja we mogen niet met elkaar omgaan. Maar ik... Ik... Ik kan het niet zeggen. Het doet pijn om het niet te kunnen zeggen.

Ik pak mijn autosleutels en loop de deur uit. Ik stap de auto in en rij naar het parkje. Ik parkeer m'n auto en wacht buiten de auto op Adriana. 'Samuel!' Hoor ik iemand roepen.

Ik zet m'n telefoon in m'n zak en zie Adriana. Ze rent naar me toe en knuffelt me. Ik knuffel haar terug en hou haar stevig vast. Als ik los laat geeft ze mij een kus. 'Ik wil dit niet zo doen.' Zegt ze.

"Ik ook niet. Maar of het is zo of het is niets." Zeg ik. "Je hebt gelijk. Kom dan gaan we." We stappen in en ik rij naar de bioscoop. Na twintig minuten rijden zijn we bij de bioscoop.

We staan inmiddels in de rij. Als we eindelijk aan de beurt zijn kopen we onze kaartjes. We lopen naar boven en kopen wat snoep, nachos, popcorn en drinken. Als we alles hebben lopen we naar de zaal.

"Die film was zo leuk Samuel." Zegt Adriana als we de zaal uitlopen. "Maar ik vind jou veel leuker." Zeg ik en druk een kus op haar wang. We lopen de bioscoop uit. Het is nu half zeven.

"Zullen we naar de stad gaan?" Vraagt Adriana. Ik knik. Ik pak haar hand en we lopen hand in hand de stad in. Adriana trekt me allemaal winkels in. We zijn al zo'n twintig winkels binnen geweest.

Maar ze heeft maar vier spullen. VIERRR!!!! We lopen de Bijenkorf binnen en gaan naar de M.A.C. afdeling binnen. Ze kijkt naar alle lipsticks. Ze wilt ze allemaal zo graag. "Samuel ik ga me laten opmaken." Zegt Adriana.

"Oké is goed. Tot straks schat." Ik pak de M.A.C. lipsticks en loop naar de kassa. Ik reken ze af en zet ze in m'n tas. Ik loop weer naar Adriana toen. Ze zijn nog steeds bezig na drie kwartier gaan we weg.

"Sam wat zit er in dit tasje?" "Open het maar." Haar ogen worden groter. "Die wou je toch?" Vraag ik? 'Ja maar waarom heb je het gekocht? Het zijn er zoveel!' Zegt Adriana.

"Omdat ik... Omdat ik je leuk vind." Zeg ik. Ik kom dichterbij met m'n hoofd naar haar. En dan plaats ik m'n lippen op doe van haar. Na vijf minuten trekt ze terug.

"Ik moet gaan sorry." Zegt ze en stapt uit. "Ik hou van je!" Roept ze blij. "Ik... I.." Ik geef haar een snelle kus. "Ik app je vanavond." Zegt ze en drukt nog een kus op m'n lippen.

A Fool For Love // Dutch Samuel Leijten FanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu