7

237 15 2
                                    

Picture: Dioni

Samuel

"Samuel waar ben je?" Hoor ik Adriana vragen. "In de badkamer." Zeg ik. Geen seconde later gaat de badkamer deur open. Adriana loopt de badkamer binnen. "Oh sorry." Zegt Adriana en loopt de badkamer uit.

"Hoezo nou weer sorry?" Vraag ik. "Ik liep de badkamer binnen terwijl je daar bezig was." Zegt Adriana. "Maar Riana ik was niet eens naakt." Zeg ik. "Maar wel half naakt." Zegt ze.

"Baby you're so crazy." Zeg ik en geef haar een kus op haar neus. "Maar dat is respectloos." Zegt ze. "Maar ik vind het niet erg. Je mag gewoon komen hoor." Zeg ik.

Adriana kijkt me aan en knuffelt me. "Riana ik moet je wat vertellen." "Ik vind je leuk. Ja ik vind jou leuk. En daarom wil ik je wat vragen. Adriana wil je mijn vriendin zijn?" Vraag ik.

Adriana kijkt me aan. "Uh... Ja." Zegt ze zacht. "Wat?" Vraag ik met een grijns. "Ja." Zegt ze en geeft me een kus. Als ze wilt terug trekken hou ik haar stevig vast. Ik vraag om toestemming en die krijg ik sneller dan gedacht.

Tijdens de zoen voel ik Adriana lachen. Ze gaat met haar hand door mijn haar en ik hou mijn handen bij haar heupen. Als ik terug trek plaats ik zachte natte kusjes in haar nek.

"Samu... El." Kreunt ze zacht. Ik lach en plaats een zuigzoen in haar nek. Ze trekt aan mijn haar. "Je bent zo mooi." Mompel ik tegen haar nek aan. Ik hoor haar zacht lachen. "Kom dan gaan we naar bed." Zeg ik.

"Hoe laat is het dan?" Vraagt Adriana. "Het is acht uur 's avonds." "Maar we kunnen toch wel een film kijken?" Vraagt ze. "Ja gaan we doen ook. Ik maak wat popcorn en pak de pizza terwijl jij een film uit kiest."

Adriana knikt en ik loop naar beneden. Ik pak het doosje met popcorn uit de kast en haal er een zakje uit. Ik zet het zakje in de magnetron en doe de magnetron aan. Ik pak de pizza doos en een schaal.

Zodra ik de magnetron hoor piepen haal ik de popcorn zak eruit. Ik maak hem open en laat de popcorn in de schaal vallen. Oké nu nog wat te drinken en dan klaar. Ik pak een fles cola en twee glazen.

"Samuel kom je nog?" Vraagt Adriana die inmiddels beneden is. "Ja help je even." Adriana pakt de glazen en popcorn. "Welke film heb je gekozen?" Vraag ik.

"Nee ik heb geen film gekozen. Maar een tv-serie." Zegt ze. "Oh laat me raden. Pretty Little Liars?" Vraag ik. Ze knikt. Ik schud lachend mijn hoofd. "Het is leuk. Het heeft drama, romantiek en ook een beetje actie." Zegt ze.

"Wat ben je weer eens lief." Zeg ik en geef der een kus. "Ga je het nog starten of niet?" Vraag ik lachend. "Oh. Ja." Zegt ze en start het.

Chardonnay

"Chardonnay ik wil niet dat je naar huis gaat." Zeurt Dioni terwijl hij me kusjes in mijn nek geeft. "Maar Dioni ik moet mijn moeder helpen." Zeg ik. "Bel je moeder en zeg dat je vannacht bij mij slaapt." Zegt Dioni.

Ik zucht en pak mijn telefoon. Ik ga naar contacten en bel mijn moeder.

U: Hey mam
M: Hey filha. Gaat alles goed daar?
U: Ja. Mãe mag ik bij Dioni blijven slapen?
M: Maar je zou mij toch helpen?
U: Ja dat is waar
M: Voor deze keer mag je bij hem slapen
U: Obrigada mãe
M: Welterusten
U: Welterusten

En ik hang op. "En?" Vraagt Dioni. "Ik moet naar huis." Zeg ik. "Oh oké. Dan kan je volgende keer wel bij mij slapen." Zegt Dioni. "Gekkie het was een grapje. Ik mag wel bij jou slapen. Voor deze ene keer." Zeg ik.

"My baby is a badass." Zegt Dioni en geeft me een kus. "Gaan we nog naar je huis?" Vraag ik. "Oh. Ja." Zegt Dioni en hij pakt mijn hand. We lopen naar beneden en stappen de auto in.

"Char. Chardonnay." Hoor ik iemand zeggen. Ik open mijn ogen en zie Dioni. "Hey babe je bent in de auto inslaap gevallen." Zegt Dioni. "Waar zijn we nu dan?" "In mijn kamer."

"Heb je mij gedragen?" Vraag ik. Dioni knikt. "Vind je mij niet zwaar?" "Babe ik heb je zo vaak gedragen. Hoe kan ik je zwaar vinden?" "Vind je mij dik?" Vraag ik.

"Char waarom doe je zo onzeker? Je hebt een perfecte lichaam. Kijk dan hoe mooi je bent." Zegt Dioni. "Ik hou van jou." Zeg ik. "Ik ook van jou." Zegt Dioni en geeft mij een kus.

****

"Dioni ga van me af!" Zeg ik. "Voor een kus." Zegt hij. Ik geef hem een snelle kus. "Opnieuw. Die kus was niet goed." Zegt hij. "Dan heb je pech." Ik sta op en loop naar de badkamer.

Dioni volgt mij en we poetsen onze tanden. Als ik klaar ben loop Dioni zijn kamer binnen. "Dioni mag ik een shirt van je?" Vraag ik. "Maar je hebt er toch eentje van mij aan?"

"Die is vies met tandpasta. Please?" Vraag ik en knipper een paar keer met mijn ogen. Dioni schud lachend zijn hoofd. Hij loopt naar zijn kast en pakt er een shirt uit. Ik doe de vieze uit en trek de schone aan.

"Hij is te klein." Zeg ik. "Dan heb je pech." "Dioni." Zeur ik. Hij doet mijn shirt uit en pakt een nieuwe. "Hier deze is beter." Hij geeft me zijn shirt en ik doe hem aan. Hij komt tot onder mijn kont.

"Zal ik ontbijt maken?" Vraagt Dioni. "Nee ik maak wel ontbijt." En ik loop naar beneden. Ik loop de keuken binnen en pak twee broodjes. Ik stop ze in de oven en pak twee eieren.

Ik pak een pan en zet hem op het fornuis. Ik breek de eieren in de pan. Opeens voel ik twee armen. Ik voel zijn warme adem in mijn nek. Ik draai me om en kijk in Dioni zijn cacao bruine ogen.

"Je bent zo mooi." Zegt Dioni. Hij pakt een pluk haar en schuift het achter mijn oor. Ik voel zijn adem op mijn lippen. Hij kijkt me aan. "Ga je mij nog zoenen of wat?" Dioni drukt lachend zijn lippen op de mijne.

A Fool For Love // Dutch Samuel Leijten FanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu