A haza térés

159 10 0
                                    

Ilyen nincs. Nem elég hogy ki szakítanak a megszokott környezetemből de még az is hogy egy másik országba költözek...
Anyáék halála óta már 1 hónap el telt, és ennek nagy részét a kórházban kellet töltenem, a nagyi ahogy megtudta olyan sebesen szállt fel a gépre és utazott Amerikába hogy már amikor először kinyitottam a szemem itt ült és szorongatta a kezem. Nagyon hiányzott és örültem hogy láttam .
Most jelenleg arra várok hogy le szálljon a gép Magyarországon , hozzá tenném nem sok kedvem volt ott hagyni a barátaimat az emlékeket és anyuékat sem (ott lettek el temetve). De azt sem hagyhattam hogy a nagyi költözzön ide mert belerokkant volna az ide oda szállingózásban. Így történt hogy a szeptembert már itt kezdem az egyik gimiben.
Kb.2 óra telt el a leszállás óta és most viszem a második bőröndöt be, még egy karton doboz van a kocsiban és kész vagyok. A nagyi meg mutatta a szobámat így egyből oda vittem fel, szép nagy háza van a nagyinak régebben nagyapával ketten éltek itt , de a nyagyi egyedül maradt ... Vagyis most már én itt vagyok neki , de azért látszik rajta hogy nem örül neki hogy miért vagyok itt . Le raktam az utolsó dobozt a szoba közepére és le ültem az ágyra. Szép tágas szoba volt, két ablak ,egy könyves polc ,egy szekrény , egy íróasztal meg persze az ágy amin ültem. Már el is döntöttem hogyan rendezem be a szobát amikor a nagyi bel lépet.
-Kérsz-e valamit kincsem ? - kérdezte csöndesen. Én csak a fejemet ráztam.-Mikor szeretnél ki pakolni vagy esetleg segítsek-e? -kérdezte miközben szétnézett a szobában.
-Nem kell,de köszönöm. Majd csak holnap kezdek ki pakolni mert mindjárt el alszom. A fürdő merre van?-kérdeztem mert egy hosszú zuhanyzás már igazán rám fért volna.
-A földszinten. Minden rendben kincsem?-kérdezte aggodalommal a hangjában. Én egy erőltetett mosoly mellet bólintottam.
-Jól vagyok , csak egy kicsit fáradt vagyok.-hebegtem látszott hogy nem hisz nekem , de bólintott és lement a konyhába. Vettem egy hosszú zuhanyt és le feküdtem aludni.
***
-Anya ne már! Tegnap is pizzát rendeltünk! Inkább együnk Kínait.- tanácsoltam anyunak. Ebben a pillanatban éles fájdalom ért jobb oldalon. Anya el fojtott sikolya apa ordítása és egy hosszú sípoló hang.
Csapzottan és rekedten ébredtem az óra szerint reggel 7. Azaz kb. 9 órát aludtam. Remek. És persze 3 nap múlva iskola . Még jobb. Bár csak ne lennék ennyire egyedül... Ennyire elveszve...

AliceWhere stories live. Discover now