TANITIM

1K 45 18
                                    



Ada Gürsoy.

Sabahın kör vaktinde işsiz kaldığını öğrendiği zaman henüz bir mirasa sahip olduğunu bilmiyordu. Düzeltmek gerekirse yarısına.

Henüz ölümüne yeni alıştığı Sami amcanın ona giderken arkasında miras bırakacağını kim tahmin ederdi ki? Öz amcası bile değildi. Üstelik bu Sami amcanın kişisel uçağıydı. Sahi onun bir uçağı olduğunu bile bilmiyordu. Sanırım hayatının en garip günleri bundan itibaren yaşayacaklarında saklıydı.

Bulut Eryılmaz.

Gözünü yetimhanede açtıktan sonra kendi ayakları üstünde durması gerektiğini uygulamalı olarak öğrenmişti. Üstelik son günlerde hayatına dahil olan bu kızda kimdi? Sürekli Bulut'a basit biri olduğundan bahsediyordu ama o hayatın ne olduğunu nereden bilirdi ki?

Yavuz Türker.

Bir zamanlar Sami Bey'in avukatı olsa da bir süre sonra kendini iki gencin akıl hocası olarak bulacaktı.

Uğur Çetiner.

Sami amcanın yakın dostu ve uçağın pilotu. Kendini herkesin sahip olmak isteyeceği yol arkadaşı olarak görüyordu. Haklı mı haksız mı olduğunu ileride göreceğiz.


Ada ve Bulut'un tek ortak noktaları Sami amca iken bir anda aynı mirasın iki yarısına sahip olmuş üstelik kendilerini çözülmesi gereken bir gizemin içinde bulmuşlardı. Henüz birbirleriyle bile anlaşamayan bu ikili başlarına gelen bu ilginç olayları nasıl aşacaklardı?

Peki bu yolda yalnız mı yürüyeceklerdi? Pardon düzeltiyorum, yalnız mı uçacaklardı?


Ne demek istediğimi ileride anlayacaksınız.


Herkese merhaba! Hikaye hakkında bir fikir edinebilmeniz için tanıtımı buraya bırakıyorum. Hepimizi çok güzel şeyler ve muhteşem bir yolculuk bekliyor. Kemerlerinizi bağlayııııın! 

Aynı Geceye Uyanmak (KİTAP OLUYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin