Pov. Harm
Wie was die dokter dan? Wat gaat er gebeuren met Link?
Vragen bleven rond me hoofd spoken en even later kwamen ze terug met Link die weer onder de draden lag alleen meer dan net
Dokter Riet: jullie hoeven je geen zorgen te maken
Milan: wie was die gast dan die de infuus en shit eruit haalde?
Dokter Riet: we hebben nog geen idee maar we komen erachter
Jeremy; en weten jullie al waarom dat vermorgen met Link gebeurden?
Dokter Riet: het was een paniekaanval maar die was toen zo door geschotten toen jullie hem vinden *wees naar Dee en Enzo* eigenlijk al bewustenloos was
Enzo: en nu? Waneer wordt hij wakker?
Dokter Riet: dat kunnen we niet weten, dat bepaald Links lichaam
Ik keek naar hem, zo bleek zo alleen
Het was stil en ik zat alweer op het bed van Link en staarde hem aanPov. Link
Weer zat ik hier opgesloten, waarom willen me ogen niet open waarom voel ik me lichaam niet? Ben ik alleen? Zijn er mensen? Wat is ergebeurt? Waarom ben ik hier? Ik keek om me heen zwart met kleine beelden, ik liep naar een beeld en opeens bewoog het iets af, Harm? Ik liep er nog meer naar toe, hij was niet alleen. Ik liep er dichter na toe en toen zag ik degene die dat was. liam? Ik zag hoe Harm Liams wang streelde en lieve woortjes fluisterde met grite ogen keek ik en zag hoe ze kuste. Ben ik hem kwijt? Ik huilde en het beeld vertrok en er kwam ander beeld, het schuifde door elkaar en het stopte weer bij 1 me ouders, ze trokken me bij Harm weg en ik werdt opgesloten aan kettingen, ze sloegen me, ik bloede erg, ze lachte ik keek naar achteren waar al me vrienden weg liepen van me vandaan. "Je bent alleen" klonk er een stem, waar kwam dat vandaan ik keek om me heen en er verscheen iemand de 3 pesters. "We zeiden dat je alleen eindigde" zei er 1 ik was verward en keek om me heen er stond opeens ewn muur achter me er stond "your died" geverft ben ik echt dood? Ik keek weer achter me en er was een zwart gad ik liep er naar toe en stapte erdoor heen, ik kwam in een wereld ik liep rond en kwam bij me huis aan ik liep naar binnen en zagde jongens op een bank zitten Harm zat op de schoot van Liam en Jeremy lag tegen Joost aan. Hebben hun wat? Ik liep veder naar boven al me spullen waren weg er was alleen nog een lege kamer, ik liep weer naar beneden waar de jongens lachte, ik zag een foto van de squad ik ik wilde hem oppakken maar viel er door heen waardoor ik weer terug was in het donkere kamer met allemaal heringeren "iedereen is beter zonder jou" galmde een stem. Is het echt zo? Iedereen beter zonder mij? Ze zegen steeds van niet maar wat denken ze echt? Opeens voelde ik een steek door me lichaam en alles werdt zwartJa kort hoofdstukkie maar goed!
👍MAAR DIT IS AL HOOFDSTUK 50 WHOEP WHOEP
maar ik denk dat ik nog een oaar hoofdstukkies ga doen maar zal ik veder gaan dan met deel 2 of zal ik dan gewoon gaan stoppen laat het even weten in de reacties thanks voor dat ik zover al ben gekomen dat had ik eerlijk gezegt niet verwacht <3. Liefde naar jullie
JE LEEST
De Squad Marm ~voltooid~
FanfictionDit gaan over de squad. Sins Harm in de leven van Link kwam verandere alles Er gebeurden allemaal dingen met Link, zijn verleden komt hem achterna Is dat voor even of stapt hij terug naar zijn ouders Je leest het in Marm ❤