harm?!72

58 9 2
                                    

Pov. Jeremy (voordat hij terug was)
Ik stond op en rende door het bos ik was bang heel bang dat hij achter me aan kwam snel keek ik achterom en er was niks maar toch rende ik even door en keek blind voor me uit totdat ik viel een tak ging langs me wang en ik viel op de grond me hele lichaam trilde, ik warm vloeistof viel over me wang ik wist al meteen wat het was bloed, ik bracht me hand naar me wang en meteen zat me hand onder het bloed ik wil naar Joost en dat weet ik nu wel zeker maar waar ben ik precies in het bos, door alle pijn heen stond ik op en klom ik de boom in totdat ik een beetje uitzicht had en vanaf hier zag ik onze school, ik klom de boom weer uit en liep ik richting de school, mensen keken me raar aan en ik weet al waarom je ziet opeens  een jongen met een wang onder het bloed, ik trok me er niks van aan en liep naar me "oude" thuis  even zuchte ik liep uit en belde aan en voordat ik het wist werdt de deur open gedaan en zag Link zijn ogen werden groot en een glimlachje verscheen op me gezicht "J-Jer" snotterde hij "hallo" zei ik en omhelste hem "je bent terug!" zei hij "ja sorry dat i-" maar mijn zin werdt afgekapt doordat Joost de gang in kwam "Jer?" zei hij Link liet me los en ik liep naar hem toe "joost" zei ik en hij omhelste me "je bent terug"  ik knikte en liet hem los "w-wat heb je gedaan" vroeg hij en legde zijn hand op me wang snel trok ik me hoofd weg "dat doet zeer" zei ik "wat heb je gedaan waar door het bloed" zei Link "ik viel en kwam langs en tak" zei ik "kom even dan ontsmet ik het" zei Joost en we liepen naar boven

Pov. Link
Jer en Joost gingen naar boven en ik liep naar Harm en omhelste hem meteen "hij is terug" zei ik "ik weet het" zei hij ik liet hem los en keek hem even aan "ik zei het toch dat hij terug kwam"  "weet ik" zei ik en ging tegen Harm aanliggen "alles komt goed" zei hij gerustelend, even later kwamen Jer en Joost weer naar beneden "is het bloeden gestopt?" vroeg Harm "ja" zei Jer  je zag een kleine snee ik zijn wang "hoelang ben je eigenlijk al thuis Link?" vroeg Jer "sins gisteren" zei ik "eergisteren zag ik je ookal buiten in een rolstoel" zei hij "je had ons toen gezien?" vroeg Joost "ja" zei Jer snel "ik mocht toen helpen zoeken" zei ik hij knikte "hoefde je geen rolstoel meer?" vroeg hij "jawel die is boven" zei ik "oke en nou een tijdje niet meer in het ziekenhuis belanden he" zei hij  ik gaf hem een zachte trap "kop houden" zei ik en hij lachte "jongens willen jullie niks tegen Liam enzo zeggen dat ik terug ben ik wil daar niet terug" zei Jer "beloofd" zeiden we alle 3 "dankje" zei hij en ging tegen joost aanliggen "ik ben even boven" zei ik en liep naar de kamer van Harm en mij, ik ging op het bed liggen en sloot me ogen ik ben terug en alles begint weer, ze wisten dat ik in het ziekenhuis lag maar blijkbaar ook dat ik eruit was, vanochtend kreeg ik een bericht: je bent uit het ziekenhuis dus morgen in het park met dat spul.   Meteen wist ik wat ze bedoelde maar alsnog eens komen Harm Jer en Joost erachter en ben ik ze misschien wel kwijt  een zucht verliet me mond en de deur ging open ik keek op en het was Jer. "Hallo" zeiden we tegelijk en we moeten lachen "hoe voel je je" vroeg Jer. "Moe en jij"  "ik voel me oke" zei hij "ja duidelijk" zei ik terwijl ik me hoofd schudde "het gaat beter" zei hij en ging naast me zitten "ik ben blij dat je terug bent" zei ik  "ik ook" zei hij "waarom was je eigenlijk weggegaan?". "Ik werdt gek van ze ik mocht niks ik mocht niet naar jou en daar werdt ik boos om" zei hij "oke" zei ik zacht "anders ga je even slapen" zei Jer "nee wil ik niet" zei ik "sukkeltje" zei hij en liep de kamer uit ik glimlachte en liet me hoofd weer vallen in de kussen, ik keek maar een beetje om me heen en zag de trui van Harm ik pakte hem en trok hem aan kan toch als je het koud heb, ik ging weer liggen en Harm geur kon je goed ruiken, later ging ik naar beneden en Harm keek me meteen aan "het boeit niet had het koud" zei ik en ging naast hem zitten "het is niet erg hoor" fluisterde hij in me oor en ik legde me hoofd op zijn borst, ik voelde hoe Harm soms me wang streelde waardoor ik even alles vergat en niet veel later viel ik in slaap..
*volgende dag*
Ik opende me ogen en meteen keek ik in de blauwe ogen van Harm een glimlachje verscheen op me gezicht 'goeienmorgen" zei ik "goeienmorgen" zei hij terug en drukte me tegen zich aan en voelde ik zijn lippen op de mijne, ik sloot me ogen en genoot gewoon even van het moment niet veel later lieten we elkaar los en ik legde me hoofd tegen zijn borst/schouder  "heb je lekker geslapen?" vroeg Harm "ja en jij"   "ook wel" zei hij, ik glimlachte "ga je vandaag weer naar school?" vroeg hij. "Ja ik wil het weer proberen" zei ik "als het niet gaat kan je gewoon naar huis Jer is hier gewoon he"  "weet ik" zei ik.  Niet veel later stonden we op en maakte ons "klaar" voor school, Joost en Harm waren nog boven en ik was beneden met Jer "als er wat is kom je naar huis he" zei Jer "weet ik Jer" zei ik "ik maak me alleen zorgen om je Link" zei hij "waarom?" vroeg ik "gewoon" zei hij en ik omhelste hem "alles komt goed" zei ik "als jij het zegt" zei hij en ik liet hem los "ik heb maar 4 uur en daarna kom ik hier weer heen oke?"  "is goed" zei hij en onder tussen waren Joost en Harm ook weer beneden en we gingen naar ? ik ging achterop bij Harm, we waren net optijd en ik rende de klas binnen de dag ging best langzaam en eindelijk was het pauze en ik liep naar de wc ik dee de deur open en me mond viel figuurlijk open Harm?!

Pompompom wats er met de enige echte hurm

En ik doe het eigenlijk nooit maar voor deze keer wel valeriexlove heeft een boek over haar alleen in de squad vorm het heeft temaken wat zei heeft meegemaakt, ze heeft een ziekte en verteld haar leven het is een aanrader (sorry voor deze selout


De Squad Marm ~voltooid~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu