de ouders van Liam 65 XL

79 10 12
                                    

Pov. Jeremy
"Jeremy wil je even mee komen" vroeg de directeur. Ik keek de jongens aan en die haalde hun schouders op "oke" zei ik en pakte me spullen en liep mee we kwamenbij zijn kantoor en ik moest zitten "wat is er?" vroeg ik "je heb toch ookwel door dat je leer presetaties omlaag gaan he?" vroeg ze "ja maar de laatste tijd ben ik niet echt bezig met school omdat ik andere belangrijkere dingen heb" zei ik "zoals Link die in het ziekhuis ligt?" zei ze "ja hem mag gewoon niks over komen en ik vind hem belangrijker dan school" zei ik vastbesloten "dat is ook zo maar als dit zo door gaat moeten we je helaas naar een andere school sturen" zei ze "nee dat wil ik niet" zei ik. "Dat willen wij ook niet geloof me,maar als dit zo door gaat moet het wel" zei ze "ik ga beter me best dan toch doen?" zei ik. "Zo ligt het niet Jermey ohja en je ouders komen zo hier" zei ze "wat waarom!" schreeuwde ik half. "We gaa bespreken wat we gaan doen". "Oke" zuchte ik en ging onderuit zitten, paar minuten later kwamen me ouders binnen die gezichten heb ik officeel niet gemist waarom niet? Ze accepterde niet dat ik Link wilde helpen ze zeiden altijd "dat is zijn probeel jij moet je leven niet aan hem oogeven" allemaal bulshit ik dee het voor mezelf en voor Link. "Hallo" zei de directeur beleeft ze begroeten elkaar en ik keek weg ik hoef ze niet te zien. "Jeremy wat heb ik je toch gemist" zei me moeder en omhelste me ik deed niks ik heb haar boven dien geen seconde gemist "hallo" zei ik kortaf "laten we beginnen" zei ze "waarom gaan je leer presaties omloog zoon' zei me vader die ik ook NIET heb gemist "omdat andere mensen belangrijker vond dan school" zei ik. "Nee niet die Linkntoch" zei me moeder meteen bitchie "jawel het gaat om Link ja" zei ik boos "laat die jongen nou is hij maakt je leven kapot" zei me moeder 'nee dat doen jullie hij maakt me leven blijer juist" zei ik verdedigend "kan dit als jullie met ze 3en zijn" vroeg de directeur "beter hoefde ik nooit met ze te praten" mompelde ik. "We gaan veder we willen u zoon het liefst niet naar een andere school sturen hij is harstike slim alleen heefzitten het moeilijk wat niet samen gaan bij hem" zei ze "als dit een gesprek is over wat jullie gaam doen mag ik dan terug naar de les" zei ik "schat doe is normaal" zei me moeder 'noem me niet zo ja" snauwde ik haar toe.
Het gesprek ging nog zo veder ik moest laten zien wat ik echt kan zodat ik niet naar een andere school hoeft, ik ga me best maar doen, we liepen de kantoor uit ennme ouders moesten me nog wat vertellen best als ik maar zo snel mogelijk van hun af ben "jullie moesten me nog wat vertellen" zei ik. "Ja we hebben wat geregeld" zei ze blij "wat?" vroeg ik "de ouders van een jongen in jou klas neemt je een tijdje inhuis" zei ze blij "wat! waarom! Ik leef al maanden in een huis met me vrienden" schreeuwde ik "zo kan je beter leren" zei me vader "datt kan ik thuis ook gewoon" zei ik "de ouders van die jongen is Liam" zei ze. Oke ik ga dood dat weet ik nu al "nee alsjeblieft alles behalve bij hem" zei ik "waarom dan?" vroeg ze nieuwsgierig "nou kijk hij heeft gister avond Link gekild!" schreeuwde ik "ag je luld dat zal hij niet doen Liam is een goede jongen" zei me moeder "nee niet!" schreeuwde ik "klaar na school ga je daar heen samen met Liam" "dat gaat niet, na school ga ik met Harm en Joost naar het ziekenhuis naar Link" zei ik "ligt dat joch weer in het ziekenhuis" zei me vader "ja alweer ja en daar kan hij niks aan doen" snauwde ik en liep weg op naar de klas, ik liep naar binnen en moest naar de docent dingen uitkeggen en ging daarna weer bij Joost en Harm zitten, ik legde alles uit wat en waarom en dus ook dat ik bij Liam een tijdje woon ugh "dus je kan niet naar Link" zei Joost "ik ga hoe dan ook naar Link" zei ik vastbesloten "kan het even stiller daar achteraan" zei de docent.
*skip tot na school*
Ik wilde met Harm en Joost siekem weg glippen zodat ik gewoon naar Link kan, snel pakte we onze fietsen en wilde net weg fietsen "waar ga jij heen" hoorde ik een stem die bekend stond als me moeder "kut" fluisterde ik "jij gaat met ons mee" zei me vader "nee dat gaat niet klaar" snauwde ik "dat boeit ons niet jij gaat mee" zei me moeder boos. "Ga maar alvast ik kom zo" zei ik tegen Joost en Harm "weet je het zeker?" vroeg Joost. Ik knikte en ze fietste weg "hoelang gaat deze onzin duren?" vroeg ik "je bent daar tot wij terug komen van onze zakenreis" zei me vader "maar betekend dat ik nu daar een tijdje daar "woon" niet meer naar Link enzo mag?" vroeg ik "tuurlijk mag je gewoon" zei me moeder "en anders had ik toch niet gluistert" zei ik. "Waarom dan niet" zei me vader boos. "Omdat ik gewoon naar het ziekenhuis ga en jullie mij niks boeien" snauwde ik "had jij gedacht, je moet is rust voir jezelf vinden Jeremy sins je Link kent is je doel alleen maar om hem te beschermen denk is aan jezelf" zei me moeder. "Ik denk aan mezelf, en ja me doel is Link te beschermen voor alles en iedereen maar dat doe ik voor mezelf" zei ik "je spullen ligen al in de auto" zei me vader "wat? Hoe?" vroeg ik verbaast "toen we gesprek hadden van de directeur heb ik je sluitel uit je zak gepakt" zei me moeder "dat is diefstal" zei ik "ag hou je mond we gaan" zei me vader en ze duwde me de auto in en me fiets in de achterbak, we reden richting het huis van Liam helaas waarom moet dit ik wil niet daar heen, ik wil naar het ziekenhuis naar Link en de andere en niet naar Liam en zijn ouder, Liam de rillingen gingen over me lichaam hij is nog lang niet jarig dat weet ik wel eerste wat ik doe als we alleen zijn dingen vragen desnoots sla ik hem wel boeit me geen ene reet! Hij moet met ze poten van Link afblijven
*bij het huis van Liam*
We stapte uit en me moeder belde aan de moeder van Liam dee open nu is de vraag hoe kent mij moeder zijn moeder "hallo Jeremy" zei ze met een glimlach "waneer mag ik weg?" vroeg ik die blik van haar beviel me al meteen niet "Jeremy doe is normaal" zei me moeder boos "nee ik wil naar het ziekenhuis" snauwde ik, "kom binnen" zei de moeder van Liam ik zuchte en liep naar binnen, op de bank zaten de vader van Liam en Liam keek me aan en grijnsde als hij zo door gaat is die grijns snel verdwenen daar ga ik persoonlijk voor zorgen "jij bent Jeremy" zei zijn vader en schudde me hand "ja" zei ik "wil je je spullen al in je kamer zetten?" vroeg zijn moeder "ja is goed" zei ik. Ze hielpen me de spullen naar boven brengen en lieten me "toekomstige kamer" zien, ik ruimde me spullen enzo een beetje op totdat de deur open ging Liam stond er "wat moet je" snauwde ik "kan ik je helpen" vroeg hij beleeft. "Nee rot op" snauwde ik. "Waarom zo boos?" vroeg hij "nou denk is wat je bij Link heb gedaan klootzak" zei ik boos "ohja dat, dat stelde niks voor" zei hij grijsend ik liep naar hem toe en duwde hem tegen de muur en drukte hem er dicht tegen aan "nog 1x iets doen bij Link of wie dan ook van ons je gaat eraan en daar ga ik voor zorgen begrepen" zei ik boos "pf alsof ik voor jou bang zou moeten zijn" zei hij ik liet hem los "ga weg nu" zei ik hij werkte niet tegen en ging naar beneden ik liet me ploffen op me bed en keek door het raam, zal ik het gewoon doen? Ja waarom niet ik maakte het raam open en sprong naar beneden, alleen niet succes vol ik ging door me enkel ik beet op me lip en stond toch op en met alle pijn liep ik naar het ziekenhuis.
*bij het ziekenhuis*
Ik liep naar de kamer van Link en in de gang zag ik Joost staan met zijn telefoon aan zijn oor, snel liep ik naar hem toe en hij zag mij ookal "eindelijk" zuchte Joost ik omhelste hem "ik ben stiekem gekomen ik mocht eigenlijk niet maar ik wilde wel" hijgde ik "hoe ben je hier dan gekomen?" zei Joost "ik was uit het raam gesprongen en hier heen gelopen" zei ik "doe je even voorzichtig gek" zei Joost "ik ging alleen door me enkel veder niks" zei ik "doet het veel zeer?" "valt wel mee" zei ik we lieten elkaar los "hoe is het met Link?" vroeg ik "mwa gaat wel" zei hij, ik pakte Joost zijn hand en we liepen naar binnen "Jer" zei Link. Ik glimlachte "hallo" zei ik en liep naar hem toe en omhelste hem "hoevoel je je?" vroeg ik "ik ben bang" zei hij "ik hou Liam in de gaten vertrouw maar op mij oke? Zei ik hij knikte "en is Liam een beetje aardig" vroeg Harm "ik kan zijn strot wel dicht knijpen" zei ik een beetje boos "waarom dan?" vroeg Joost "ik werdt boos om hem en hij vroeg waarom enzo en toen zei het het dus over Link en hij zei dat het niet veel voorstelde" zei ik "niet veel voorstelde" zei Harm "ik heb geen zin om over Liam te praten oke" zei ik ze knikte ingestemt ik ging op de stoel naast Joost zitten en hij fluisterde in me oor "zullen we het anders ook tegen Link zeggen over ons?" fluisterde hij. Ik knikte "Link?" zei ik "ja?" "wij moeten wat zeggen" zei Joost en keek mij aan in me ooghoek zag ik Harm glimlachen en Link zag ik dat ook stiekem doen 'ik heb wat met Joost" zei ik "ik wist het" lachte Link "Harm?" zei Joost meteen "ey ik heb niks gezegt" zei Harm "ik wist het naar de manier hoe jullie naar elkaar keken" zei Link ik glimlachte en ging op zijn bed zitten, Link zat meteen recht op en omhelste me "ik ben blij voor jullie" zei hij ik glimlachte en omhelste hem terug "dankjewel" fluisterde ik in zijn oor, "waarom dankjewel jullie horen bij elkaar" zei Link ik keek naar Joost zijn ogen glinsterde mooi opeens kreeg ik een duwtje in me rug ik keek om en zag dat Link dat deed "ga jij is ff naar hem en gauw" zei hij lachend "dan kan Harm hier zitten" zei hij erachteraan ik glimlachte en liep naar Joost en ging op zijn schoot zitten "ik hou van je" zei Joost "en ik van jou" zei ik en omhelste hem, ik hoorde een grink achter me en ik wist al meteen van wie, het bracht me een glimlachje op me gezicht ik hou van ze allemaal stuk voor stuk ik liet Joost los en voelde 2 zachte lippen op de mijne ik sloot me ogen en dee me armen om zijn nek deze kus mocht niet over gaan maar toch gebeurden het we lieten onze lippen van elkaars af gaan, en ik keek meteen in de heldere blauwe ogen van Joost niks kon dit moment verpesten helemaal niks

Dit was weer een XL stukkie (precies 2000 woorden goed getimed 😂) wat vond je er van laat is ff weten mwoan

Enja NinaTraanTijger en x_traantijger mogen even gauw opbokken met hun Liry mwoan

De Squad Marm ~voltooid~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu