kaartje? 82

53 10 17
                                    

Pov. Jeremy
"Ga weg ga uit me kamer laat me alleen" schreeuwde Link, hij was overstuur en terecht hoe dom kon ik zijn om hem te slaan! Ik ben boos op mezelf vooral "Link" mompelde ik "ga fucking weg" schreeuwde hij en ik moest wel weg anders maak ik het alleen nog maar erger! Ik liep naar beneden en ik probeerde me tranen binnen te houden "die is boos" zei Joost en liep naar me toe en toen hield ik het niet meer, tranen vielen over me wangen "wat is er gebeurt" vroeg Joost "i-ik heb Link perongeluk geslagen" huilde ik en drukte mezelf dichter tegen Joost "waarom?" vroeg hij en trooste me "hij geeft zijn ouders een nieuwe kans, hij gaat terug naar zijn verleden" huilde ik "maar waarom sloeg je hem dan" vroeg hij "i-ik weet het niet hij schreeuwde en wilde niet luisteren ik weet niet wat me bezielde" huilde ik en Joost vreef over me rug "het komt goed echt waar geef hem tijd" zei Joost "ik wil Link niet over een paar dagen weer deprisief zien niet nog een keer" zei ik en het huilen was gestopt "ik weet het Jer maar als hij dekt dat het goed voor hem is vertrouw hem dan" zei hij en hij heeft gelijk maar het voelt niet goed, mijn levensdoel is dat er niks meer met Link gebeurt en nu zoekt hij het op! "Ik ga even naar buiten" zei ik "doe je voorzzichtig" vroeg hij en ik knikte "ik ben zo terug" zei ik "beloof je dat anders ga ik je zoeken" zei hij "ik kom terug" zei ik en pakte me telefoon en liep naar buiten!

Pov. Joost
Jeremy liep naar buiten en ik ging naar boven naar Link, ik klopte op zijn deur "ga weg" snikte hij maar toch dee ik de deur open en liep naar binnen, hij lag huilend op zijn bed en ik ging naast hem liggen en drukte hem tegen me aan, we zijn vrienden en dat kan gewoon! (valeriexlove nee geen joli moment 😂 al wilde je dat wel graag) "Joost" huilde hij ik keek naar zijn gezicht, zijn ogen zijn rood en helemaal betraant en een hand afdruk op zijn wang en ik weet al hoe, ik stelde hem gerust "Jer had dit niet gewild Link" zei ik "waarom deed hij het" snikte hij "Hij weet het niet en heb veel spijt echt waar" zei ik en Link huilde weer, ik praate nog een beetje met hem ook over Jer en Links beslissing over zijn ouders terwijl hij nog tegen me aan lag en zijn hoofd op me borst had.

Pov. Jeremy
Ik liep door straten gewoon random ergeens heen en vederop zag ik een bankje en ging daarop zitten, ik dacht na. Hoe fucking dom kon ik zijn om Link te slaan was ik echt zo boos? Ja ik wil niet dat hij terug naar zijn verleden gaat dat overleeft hij niet dat weet ik nu gewoon al, ik voelde dat iemand me schouder pakte en ik schrok en draaide me meteen op "Liam" mopelde ik. Na alles ben ik helemaal vergeten om tegen hem en zijn ouders te zeggen dat ik allang gewoon thuis was  "wat doe jij hier" zei ik meteen "sins waneer was jij thuis bij Joost enzo" vroeg hij "allang ik wilde niet terug naar jullie" snauwde ik "wow boos en verdrietig tegelijk ongesteld?" vroeg hij (a/n. Ik haat dat echt als je boos bent ofzo dat jongens meteen zeggen. Ben je ongesteld ofzo?  Ik zweer dan kan ik je slaan!) "nee en gaat je niks aan wrm ik verdiertig ben" zei ik "wat hebben Link ofzo gedaan" zei hij en kwam naast me zitten "hun niks" zei ik "heb jij wat gedaan?" vroeg hij "ik heb Link geslgen" zei ik zacht en Liam schoot in de lach "Liam" zei ik boos en hij stopte Met lachen "waarom sloeg je hem" vroeg hij "om redenen" zei ik "heeft het met Links verleden te maken" vroeg hij "hoe weet jij dat er iets met zijn verleden is" vroeg ik "ik heb het van mensen gehoort over zijn ouders en hun drankverslaving" zei hij "hij heeft zijn ouders vergeven" zei ik "echt dat verdienen die ouders niet" zei Liam "ik ben bang dat ze Link weer helemaal verklote en dat hij dat niet voor de 2de keer gewoon overleeft ik heb bijna alleen meegemaakt" zei ik "hier" zei Liam en gaf me een kaartje "wat is dit?" vroeg ik "kijk maar en huur het" zei hij en liep weg waarom had ik het met Liam uberhoud over Links verleden dat gaat hem geen bakkes aan  na een tijdje ging ik weer naar huis ik moest wel ik wil Link zien om sorry te zeggen want ik had hem niet mogen slaan!
Ik kwam thuis en beneden was er niemand Joost is zeker bij Link, ik pakte me laptop en ging op de bank zitten en pakte het kaartje van Liam en typte de site in, toen ik erop klikte schrok ik wat voor site het was namelijk........

Naar clifhanger? Maybe 😈
valeriexlove ga niet haten op Jer plz 
en trouwens ik ga na dit boek ga ik een andere boek starten namelijk: Joli of Marm
Als dit boek is afgelopen ga ik daar mee beginnen maar misschien komt er deze week al een voorproefje (LEZEN IS LIEV)
En de mensen die dat nummer van boven erbij hebben geluisterd en het ging nogal snel maar het nummer gaat over. Dat het beter dat je met rust moet laten maar de andere dat niet wilt hij wild hem niet kwijt raken  hij is mijn levensdoel, ik wil je beschermen

Ja dat een beetje
Doei

De Squad Marm ~voltooid~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu