het einde? 86

90 11 24
                                    

Dit is officeel het laatste deel van Marm deel 1. Ooit ga ik misschien een deel 2 maken misschien na me nieuwe boek geen idee maar geniet van dit stukje zelf ben ik er niet echt tevreden over maar goed
De hoofdstukken zijn ook lekker goed afgerond  86 Duimpieeee

Pov. Link
Ik keek recht in de ogen van Jer en angst nam meteen weer toe, ik draaide me om en wilde weg lopen maar Harm pakte me pols "jullie gaan praten" zei hij en keek me diep in me ogen aan "laat me los" zei ik "nee jullie gaan praten" zei Joost en ik keek naar hem en daarna naar Jer die naar de grond keek "Link dit was allemaal de bedoeling niet" zei Jer zacht "Waarom waarom deed je het" zei ik boos "ik dacht dat het beter voor je was" zei Jer zacht "beter? Ja man vermoord zomaar iemands ouders" schreeuwde ik "ik weet niet waarom ik het dee" zei hij "het was mijn beslissing om het ze te vergeven" zei ik "na alles wat ze gedaan hebben?" vroeg Jer "ja na alles" zei ik "maar ik kwam verdomme niet op het idee" schreeuwde Jer "niet" vroeg Joost "nee iemand gaf me die website waar je wapens kon kopen en ik kon alleen nog maar denken. Ze moeten dood" zei Jer en tranen liepen over zijn maar ook over mijn wangen "wie" vroeg Harm "Liam"mompelde Jer "hij wist toch niet dat je terug was" vroeg Joost "nu wel" zei hij "wacht door Liam heb jij dat idee in je hoofd gehaalt" vroeg ik verbaast en Jer knikte "het spijt me" zei Jer en tranen versnelde over zijn wangen en ik liep naar hem toe en omhelste hem "het spijt me zo" fluisterde hij in me oor "ik kan niet zonder je Jer" fluisterde ik en omhelste hem steviger "ik ook niet zonder jou" fluisterde hij en tranen versnelde over me wangen ik heb Jer nodig ik kan echt niet zonder hem, Jer liet me los "het spijt me zo ik wist niet wat me bezielde" zei Jer "Jer ik zeg je 1 ding ik heb ze het vergeven maar ik heb niet gevraagt of jullie dat wilde doen, en als ze wat doen ofzo is het contact over geloof me ik kan mijzelf redden" zei ik en Jer knikte "ik wil je niet weer helemaal droevig zien dat doet me zeer" zei Jer "ik beloof dat dat niet gebeurt oke" zei ik en Jer knikte en omhelste me weer "Groepsknuffel" schreeuwde Harm en stormde op ons af en omhelste ons, ik pakte de arm van Joost en trok hem naar ons toe enzo stonden we een tijd met ze 4ren in een omhelsing, Jer en ik keken elkaar aan en ik glimlachte en een glimlach verscheen ook op zijn gezicht, we lieten elkaar los "dus je gaat niet weg" vroeg Joost aan Jer "wacht weggaan?" vroeg ik en keek naar Jer "ik wilde naar me neef die in de America" zei Jer "waarom?" vroeg Harm "ik wilde Link de ruimte geven na alles wat ik heb gedaan" zei hij "ga niet weg" zei ik "ga ik niet" zei hij en ik vloog hem weer om zijn hals ik heb zijn omhelsing nodig voor een reden "ik ga niet weg" fluisterde hij in me oor "ik heb je nodig wij hebben je nodig" zei ik en keek hem aan "en Ik jullie" zei Jer en we lieten elkaar los en Jer liep langs me weg en pakte Joost zijn hand "jij gaat mee" zei Jer en Joost glimlachte en ze liepen naar boven, ik keek ze nog even achterna en daarna naar Harm die glimlachend naar me keek en ik omhelste hem "dankjewel voor alles Harm" zei ik "wat heb ik gedaan" vroeg hij "gewoon van alles en nu ook met Jer" zei ik "jullie horen geen ruzie te hebben hij is je broer weet je nog" zei Harm en een glimlach verscheen op me gezicht "ja" zei ik zacht en keek Harm aan "hij wild je beschermen wij allemaal" zei hij en ik drukte me lippen op die van hem "en ik jullie"mompelde ik tegen zijn lippen, "uhm" zei iemand en Harm en ik lieten elkaar los en Jer stond bij de deur opening "sorry dat ik stoor" zei Jer "geef niks" zei Harm "is Joost nog boven?" vroeg ik en Jer knikte en ik liep naar boven, naar de kamer van Jer en Joost keek uit het raam "Joost" zei ik en hij keek om "hey" zei hij en ik liep naar hem toe en omhelste hem "dankjewel voor alles" zei ik en Joost deed zijn armen om me heen "je hoeft me niet te bedanken ik wil jullie helpen" zei hij "zonder jou en Harm was ik nu Jer kwijt" zei ik "dat had ik niet toegelaten Link echt niet" zei hij en ik keek hem aan "ik weet niet wat ik zonder jou moet buiten Jer of Harm of wie dan ook" zei ik en Joost omhelste me weer "ik ook niet zonder jou" zei hij en we lieten elkaar na een tijd los "gaan we naar beneden?" vroeg Joost en ik knikte en we liepen naar beneden, waar Jer en Harm op de bank zaten, en Jer liep naar me toe en begeleide me naar de gang "wat is er?" vroeg ik "het spijt me echt ookal zeg ik het nu voor de zoveelste keer" zei Jer "ik ben niet boos ik was alleen bang en geschrokken omdat je dat nooit zou doen" zei ik en Jer omhelste me en ik legde me gezicht bij zijn nekholte, "ik hou van je broer" zei ik "en ik van jou broertje" zei hij "en ik van jou broertje" zei Jer en zijn grip versterkte, maar al snel lieten we al los "en dit door Harm en Joost" glimlachte Jer en ik knikte "anders was je weg gegaan" zei ik "misschien wel ja" zei Jer "dan had ik je opgezocht" zei ik "je deed je best maar" zei Jeremy en glimlachte en liep weg naar Joost en ik plofte neer bij Harm "wij gaan even ergens heen" zei Harm en pakte me hand en liep de deur uit en we liepen een kant op en we kwamen uit op een heuvel waar we op uit keken naar de zee "zo mooi" zei ik zacht "weet ik daarom wilde ik er met jou heen" zei Harm en ik glimlachte naar hem, Harm ging zitten en ik ging naast hem zitten en legde me hoofd op zijn schouder "ik hou van je Harm" zei ik "en ik van jou" zei Harm en ik keek naar hem en onze voorhoofden leunde op elkaar en ik sloot me ogen ik voelde hoe Harm voorzichtig over me wang streelde en niet veel later voelde ik 2 lippen op de mijne van degene waar ik zoveel van hou.

~~~~~~~~Einde mwoan~~~~~~~

Ik ben niet zo trots op dit hoofdstuk/ einde maar goed
Hopelijk vond je dit boenkie leuk😉
Wat vind jij de leukste stuk in me boek wat je je nog kan herinderen
En ik ga met een nieuw boek beginnen:  joli of marm.   Ja marm blijft real bij mij 🙈🙈
Dus ja
Laterrrrr

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Oct 04, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

De Squad Marm ~voltooid~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu