Melanie Malfidus:
-Blonde lange haren
-Grijze ogen
-Volbloed heks
-Zus van Draco MalfidusP.O.V. Melanie Malfidus
~{•}~
Ik loop naar de grote lange tafel in de woonkamer. Voldemort heeft zijn woonplek in ons huis gevestigd als straf. Professor Perkamentus is dood en de strijd kan beginnen. Ik kijk op en zie Draco naar mij toe komen lopen. Hij ziet er zenuwachtig uit. Hij glimlacht als hij mij ziet en ik glimlach terug. Hij komt naast me zitten. Veel tijd om te praten hebben we niet want Voldemort vraagt al om stilte.
'Jeegers, wanneer gebeurd het?' Vraagt hij en Jeegers staat snel op. '30 juli, mijn heer. Dan zal hij overgeplaatst worden' antwoord hij nerveus. 'En hoe ben je daar achter gekomen?' Vraagt Voldemort door.
'Donders, de schouwer, liet zich ontvallen dat Potter overgeplaatst zal worden op de dertigste, de avond voor zijn zeventiende verjaardag' Antwoordde hij nog nerveuzer.
'Is deze bron betrouwbaar?'
Jeegers knikt snel en gaat weer zitten. Terwijl Sneep ineens gaat staan.
'Mijn heer. Ik heb andere verhalen gehoord, die afkomen van misschien nog betrouwbaardere bronnen. De Orde van de Feniks is van plan om Harry Potter volgende week zaterdag, bij het invallen van de duisternis, over te plaatsen van zijn huidige onderduikadres' zei Sneep plechtig.
'Hoe verklaar je Donders dan?' Riep Jeegers en Voldemorts ogen schoten van Sneep naar Jeegers en weer terug naar Sneep.
'Donders verkeert ongetwijfeld onder invloed van een Waanzichtspreuk. Dat zou niet de eerste keer zijn; het is bekend dat hij daar gevoelig voor is.'
'Donders leek overtuigend, Heer. Dat kan ik u verzekeren.' Zei Jeegers, besloten had om te proberen de strijd te winnen.
'Natuurlijk is hij overtuigd, als hij Waanzichtig is,' zei Sneep. 'Laat ik jou verzekeren, Jeegers, dat het Schouwershoofdkwartier geen verdere rol zal spelen bij de bescherming van Harry Potter. De Orde gelooft dat wij het Ministerie geïnfiltreerd hebben.'
Ik geloofde Sneep en besloot het gesprek niet langer te volgen. Mijn blik gleed langs een lichaam, dat boven ons ronddraaide. Ik huiverde bij de gedachten dat mij datzelfde lot ooit misschien ook te wachten stond. Ik had namelijk niets met dooddoeners. Ik hielp liever Harry, maar wie dat zei werd meteen vermoord. Er was dus geen andere optie dan als dooddoener spelen..
Ik ving nog enkele woorden op zoals Dikkers, Imperiusvloek, begin, Minister, contact en Schobbejak op en besloot mijn aandacht weer bij het gesprek te houden.
'Als onze vriend Dikker maar niet ontmaskerd wordt voor hij de rest bekeerd heeft,' zei Voldemort. 'Hoe dan ook, het is onwaarschijnlijk dat ik het Ministerie voor komende Zaterdag al veroverd zal hebben. Als we de jongen niet kunnen treffen op zijn plaats van bestemming, moet het gebeuren terwijl hij onderweg is.'
'In dat opzicht zijn we in het voordeel, Heer,' zei Jeegers, die nu vastbesloten scheen om een beter plaatsje te krijgen bij Voldemort. Leuk geprobeerd maar het zou hem toch niet lukken. Ik vond hem maar een arrogant kwalletje. 'We hebben diverse mannetjes op het Departement van Magische Transport. Als Potter Verschijnselt of het Haardrooster gebruikt, zullen we daar onmiddellijk van weten.'
'Dat zal hij niet doen,' zei Sneep. 'De Orde vermijdt iedere vorm van transport die door het Ministerie geregeld of gecontroleerd wordt; ze wantrouwen alles wat met het Ministerie te maken heeft.'
'Des te beter,' zei de harde kille stem van Voldemort. 'Dan is hij gedwongen om door de lucht te reizen. Dat maakt het stukken makkelijker om hem te pakken te krijgen.'
Ik zag Voldemort naar boven kijken en keek zelf ook. Hij hief de toverstok van mijn vader, die mijn vader met tegenzin aan hem gegeven had, op. Hij richtte die op de langzaam ronddraaiende gedaante en gaf een klein zweepje. De gedaante kwam kreunend tot leven en probeerde zich te bevrijden van onzichtbare boeien.
'Melanie' zei Voldemort en ik schrok bij het horen van mijn naam. 'Heer' antwoordde ik.
'Ik zag je al naar boven kijken. Herken jij deze vrouw?' Ik keek beter en zag tot mijn verbazing dat het Clothilde Bingel was, de professor Dreuzelkunde.'Ja, dat is Clothilde Bingel, Heer' antwoordde ik en Voldemort moest glimlachen. 'Juist, aan jou de eer Melanie. Dood haar' zei hij en ik schok. Dit kon hij toch niet menen. Mijn ogen schoten naar mijn ouders, die allebei voor zich uit staarde. Ik voelde een zacht kneepje van Draco in mijn hand. Dat gaf me wat extra moed en ik pakte mijn toverstok. Ik wees op Bingel. 'Avada Kedavra' mompelde ik. Er kwam een groene lichtstraal uit mijn stok en vloog recht in Bingel's borst.
~{•}~
A/N: eerste hoofdstuk!! Wat vinden jullie ervan?? Dit is mijn tweede HP fanfictie (ik heb ook een andere, I'm your halfsister (Harry Potter). Lees die ook) en tips zijn altijd welkom.Xxx Deze Potterhead❤️
JE LEEST
I love you, Fred Weasley ON HOLD!!!!!
FanfictionMelanie Malfidus, de zus van Draco Malfidus is tot haar grote schrik een dooddoener geworden. Ze wou het niet maar ze moest, anders zou haar kleine broertje vermoord worden. Melanie is 1 jaar ouder dan Draco en heeft lange blonde haren en grijze og...