010 Zonder enig idee

369 32 0
                                    

~{•}~

Waar moet ik nu naartoe? Ik heb niks! De dooddoeners mogen me niet vinden! Ik weet niet eens welke dag het vandaag is. Of het ochtend middag of avond is.

Ik denk ochtend..

Ik kan niet naar huis want daar is Voldemort.

Ik kan alleen maar vandaag naar de wegisweg maar daarna komen ze me zoeken.

Ik kan niet naar Vaalhaar want daar gaan ze naartoe zodra ze het artikel hebben gelezen.

Ik heb geen dreuzelgeld dus ik kan daar ook niet ergens blijven slapen. Sowieso zou Voldemort me daar vast vinden.

Ik kan...

...

Ik zucht. Ik kan nergens naartoe behalve vandaag de wegisweg. Alleen moet ik me dan wel eerst omkleden. Snel verschijnsel ik naar 100 meter verder op, in de bosjes.

Verschijnselen gaat altijd sneller dan lopen..

Ik pak wat kleren uit mijn tas en kleed me snel om. Ik zoek een onopvallend zwart gewaad en al snel heb ik die gevonden. Ik doe hem snel aan en berg de kleren die ik eerst aan had op in mijn tas.

Ik kijk naar de wond op mijn arm en huiver.

Ik ben een monster.

Snel veeg ik mijn mouw erover heen en doe mijn tas om mijn schouders. Mijn toverstok pak ik vast en ik verdwijnsel naar de wegisweg.

Haastig lopen mensen om me heen. Ze willen duidelijk snel naar hun bestemming niemand spreekt elkaar aan.

Ik wou dat Voldemort dood was...

'Melanie' fluistert een stem snauwerig. Geschrokt kijk ik om me heen.

Wie was dat en hoe wist diegene mijn naam?

Ergens leek ik de stem wel te herkennen maar...

Wie was het?

Dan wordt ik ineens naar achter gerukt...

~{•}~

A/N: Sorry dat het zo lang duurde en dan is dit ook nog een heel slecht hoofdstuk!

Ik ga dinsdag op vakantie dus dan kan ik ook niet schrijven...

Maar ik beloof morgen (eigenlijk vandaag want het is nu net iets na twaalven) nog een hoofdstuk te plaatsen!!!

Lees trouwens mijn nieuwe boek even:

The Begin or The End

Het gaat over Roos Wemel en Albus Potter die terug in de tijd van de Marauders gaan. Meer zeg ik nog niet...

Dat was het dan!

Vergeet niet te commenten en te voten!

Love yaa!

I love you, Fred Weasley ON HOLD!!!!!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu