~{•}~
Ik wil gillen, maar dat lukt niet door de hand die voor mijn mond is komen te zitten. Ik voel dat ik van de grond af wordt gerukt. Mijn longen klappen dubbel.
Ineens begint mijn arm heel erg te branden. Ik wil het uitgillen maar het lukt niet.
Wanneer er weer op de grond zijn gekomen ruk ik me los met alle kracht die ik heb, en dat is veel aangezien ik nu een monster ben.
Ik draai me om met mijn toverstok in de aanslag.
'S-Sorry!' Verontschuldig ik me snel. De pijn in mijn arm is meteen weggetrokken.
Nymphadora Tops is door mijn op de grond gevallen.
Dora was altijd al mijn lievelingstante (eigenlijk de nicht van mijn moeder maar ik noem haar een tante), alleen mocht ik haar na mijn vierde nooit meer zien. Mijn ouders (alleen mijn vader eigenlijk) vonden haar een bloedverrader.
'Het is niet erg, hoe gaat het met je Melanie? Ik zag je ineens zo angstig rondzwerven..' zegt ze bezorgd en ze staat op. Haar haar veranderd van blond naar knal roze en ik glimlach.
'Ik zocht eerlijk gezegd een plek om te overnachten' zeg ik terwijl ik glimlach als een boer met kiespijn.
'Blijf maar hier meisje' ze pakt me vast bij m'n arm.
Mijn verkeerde arm.
Ik gil het uit van de pijn. Het lijkt alsof mijn hele lichaam in brand staat als iemand eraan komt.
'Jemig wat is er aan de hand!!!' Roept Dora geschrokken en ze haalt trekt mijn mouw op.
Mijn mouw schoof over de wond, waardoor mijn hele arm nog meer in brand staat.
'PAP, MAM KOM SNEL!' roept Dora.
Ik begin zwart te zien van de pijn. Ik voel dat ik opgetilt wordt. Iemand legt me neer op een zacht stukje stof. Ik gok een bank. Iemand komt aan mijn wond en ik gil het uit.
'Rustig maar meisje' hoor ik mijn echte tante zeggen. Zij heb ik ook nooit meer gezien sinds mijn vierde..
'Wat is er gebeurd?' hoor ik een zware bromstem zeggen. Deze heb ik nog nooit gehoord.
'Ted nu niet' zegt mijn tante. Ted, dat is de vader van Nymphadora! Die heb ik nog nooit gehoord. Ik moet wat zeggen, anders snappen ze er niks van.
Ik sprokkel mijn laatste kracht bij elkaar, zover dat mogelijk is.
'VAALHAAR!' Gil ik en daarna wordt het echt zwart.
Ik hoop maar dat ze het begrepen hebben...
~{•}~
JE LEEST
I love you, Fred Weasley ON HOLD!!!!!
FanfictionMelanie Malfidus, de zus van Draco Malfidus is tot haar grote schrik een dooddoener geworden. Ze wou het niet maar ze moest, anders zou haar kleine broertje vermoord worden. Melanie is 1 jaar ouder dan Draco en heeft lange blonde haren en grijze og...