~{•}~
We lopen regelrecht naar Voldemorts kantoor, dat midden in ons huis ligt. Bellatrix houd me stevig vast en glimlacht om de haverklap naar me. Ik krijg er de rillingen van.
'Veel plezier' lacht ze gemeen wanneer we voor de deur van het kantoor staan. Ze duwt de deur open en duwt me naar binnen. 'Het was me een genoegen, Heer' zegt Bellatrix terwijl ze buigt. Voldemort knikt en Bellatrix loopt weg. Nu sta ik helemaal alleen in een ruimte met hem.
'Ik weet wat je denkt, Melanie. Je vindt me niet aardig, zoals ze rest. Je moet weten dat ik wil dat jij wel loyaal bent want anders...' grinnikt hij en ik deins half achteruit. 'Gister heb je al aardig wat loyaliteit bewezen, maar dat is niet voldoende, CRUCIO!' het laatste schreeuwt hij en er gaat een steek door mijn lichaam.
Het lijkt alsof er overal in mijn lichaam gesneden wordt, de pijn is niet te omschrijven. 'Stop!!!!!' hoor ik mezelf gillen maar de pijn gaat door. Ik wordt in allerlei bochten verwrongen, en mijn ledematen worden uit elkaar gerukt.
Na een tijdje houdt de pijn pas op en lig ik op de grond. 'Opstaan' hoor ik een stem dringend zeggen en ik probeer op te staan, maar het lukt me niet. 'Opstaan, zei ik!' hoor ik de stem weer en weer doe ik mijn best, zonder succes. 'Crucio!' roept de stem weer en weer gaat de pijn door mijn hele lichaam.
Weer hoor ik mezelf 'Stop!' gillen maar de stem luistert niet. Weer wordt ik in allerlei bochten verwrongen en weer worden mijn ledematen uit elkaar gerukt.'Ik doe alles wat u wilt' gil ik in paniek en dan houd de pijn op. Ik lig op de grond en alles doet pijn. Ik hijg na terwijl ik tegen de zwarte vlekken voor mijn ogen vecht.
'Alles?' vraagt de stem duister. Ik hijg dus ik kan nog geen antwoord geven.
'Ik vroeg je wat!' schreeuwt de stem en weer raak ik in paniek. Ik probeer mijn stem te zoeken.
'Ja-a, al-lles' hijg ik.
'Wormstaart!' roept de stem en ik hoor kleine, snelle maar voorzichtige voetstappen dichterbij komen.
'Ja meester?' hoor ik een hoog stemmetje vragen.
'Breng haar naar haar kamer'
'Is goed meester' zegt het hoge stemmetje en ineens voel ik dat ik wordt opgepakt. Het zijn twee kleine armpjes die mij optillen. Het doet pijn waardoor een gil mijn mond verlaat. Ik hoor Voldemort gniffelen maar daar let ik niet op. Ik maak mezelf helemaal slap en sluit mijn ogen, waarom moet mij dit nou weer overkomen?
~
Langzaam open ik mijn ogen. Ik lig in mijn bed. Ik wil gaan zitten maar mijn lichaam werkt niet mee. 'Fuck' vloek ik. Wanneer ik mezelf overeind heb gehezen probeer ik op te staan. Ik zet eerst mijn voeten neer op de grond en daarna probeer ik van het bed af te komen, tervergeefs. Ik zak meteen door mijn knieën. Ik hield mijn nachtkastje vast en doordat ik viel knalde mijn lamp op de grond.
'Shit, shit, shit' vloek ik weer hardop. Nu zal iedereen me vast horen. Dan gaat ineens de deur open.
~{•}~
A/N: Oke het worden korte hoofdstukjes, sorry!! Comment wat je er van vond en vergeet niet te voten! (als je dat het waard vind..)
xxx-
JE LEEST
I love you, Fred Weasley ON HOLD!!!!!
FanfictionMelanie Malfidus, de zus van Draco Malfidus is tot haar grote schrik een dooddoener geworden. Ze wou het niet maar ze moest, anders zou haar kleine broertje vermoord worden. Melanie is 1 jaar ouder dan Draco en heeft lange blonde haren en grijze og...