012 'malfidus'

412 40 7
                                    

~{•}~

'Ze moet nu ongeveer wakker worden' hoor ik een bekende stem fluisteren.

'Roep de anderen' zegt een andere bekende stem.

Voetstappen lopen weg en komen even later weer terug. Maar nu zijn er heel veel voetstappen door elkaar.

'Wat is er met haar?' Vraagt een andere stem, die ik niet kan plaatsen.

'Ik ken haar'

Dan is het ineens stil. Ik herken de stem uit duizende, ookal heb ik hem nog niet vaak gehoord.

De spreker van de stem is Fred Weasley.

'Ze kwam ooit langs bij onze winkel. Ze moest plots weg terwijl ja nou ja' zegt Fred. Ik herinner me weer dat moment. Het was zo gezellig toen.

'Ah dus je kent mijn nichtje al' zegt een bekende stem, ik gok dat die van Dora is.

'Nichtje?' Hoor ik Fred verbaasd vragen.

Pls Dora zeg alsjeblieft mijn naam niet..

'Ja, ik ben de nicht van Melanies moeder, Narcissa' zegt Dora logisch.

Dit gaat niet goed.

'Wacht, hoe heet Melanie met haar achternaam?' Vraagt Fred.

Zeg t alsjeblieft niet. Zeg het alsjeblieft niet.

'Malfidus'

Op dat moment kan ik wel janken. Ik wil hem recht in zijn ogen aankijken en zeggen dat het me spijt, maar dat lukt me niet. Ik voel tranen in mijn ogen zwellen en er glijd zelfs een langs m'n wang.

'Jongens, kijk' zegt de onbekende stem.

'Mmh' hoor ik Fred mompelen. Hij haat me nu echt.

'Ze huilt, roep Remus!' Roept Dora.

'Sst niet zo hard' zegt Ted, tenminste ik denk dat het de stem van Ted is.

Met al mijn kracht probeer ik wat te zeggen.

'Kaht h nam' breng ik uit. Het is me niet goed gelukt. Weer sprokkel ik al mijn kracht bij elkaar.

'Ze zei wat!' hoor ik Dora enthousiast roepen. 'Zou ze ons horen?!'

Dat geeft mij meer aanleiding om iets te zeggen. Ik moet het opnieuw proberen. Als ik al mijn kracht uit mijn hele lichaam heb gehaald probeer ik het nog een keer.

'Ik haat mijn naam'

~{•}~

Sorry voor korte hoofdstuk en dat het zo lang duurde. Ik had geen inspiratie. Maar ik vond dat ik vandaag echt iets op moest zetten.

Want..

IK BEN VANDAAG JARIG!🎉🎉🎉

Ik ben een klein kind en hou van mijn verjaardag dus laat mij.

MAAR DAAROM UPDATE IK VOOR AL MIJN BOEKEN EEN KEER!!!🎉🎉🎉

Laat weten wat je er van vond!

Xx Realyty

I love you, Fred Weasley ON HOLD!!!!!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu