Güzellik Sırları

1.1K 31 7
                                    


1. Dudak parlatıcınızın içine az miktarda nane yağı karıştırarak dolgunlaştırıcı etki yapmasını sağlayabilirsiniz.

2. Eyeliner çekerken kuyruğa şekil vermekte zorlanıyor musunuz? Bir de kredi kartı yardımıyla şekillendirmeyi deneyin.

3. Rujunuzu sürmeden önce dudaklarının üst kısmına dudak koruyucu sürmeniz, rujunuzun göze daha çok çarpmasını sağlayacaktır.

4. Mükemmel çekilmiş göz kalemi için kirpik kıvırıcınızı kullanabilirsiniz. ( kirpik kıvrıcının en ucuna göz kalemi ile bir çizgi çekin ve kirpiklerinize uygularken göz kalemini de çekmiş olacaksınız )

5. Göz kapağına bulaşmayan ve kirpikleri yapıştırmayan maskara kullanımı için kartvizit veya not kağıtlarınızdan yardım alabilirsiniz.

6. Gözlerinizi ön plana çıkarmak için gözünüzün içine, beyaz veya açık renkli kalem çekmeyi deneyin.

7. Bitmiş fondöten ve bronzlaştırıcılarınızın yenisi almak için mağazaya koşmadan önce son kez kulak çubuğu yardımıyla "dibini sıyırın".

8.Yanlışlıkla teninizden daha koyu bir fondöten aldıysanız üzülmeyin, içine bir miktar yüz nemlendiricisi karıştırarak renginin açılmasını sağlayabilirsiniz.

9. Biten eyeliner'ınızın yerine maskaranızı kullanabilirsiniz.

10.Daha kalıcı parfüm için: Vazelin!

11.Daha dolgun görünen dudaklar için, rujunuzu uygulamadan önce dudaklarınızın tam merkezine açık renkli kalem sürün. ( yani dudağın orta bölgesine )

12. Hazırlanmak için çok vaktiniz yoksa, makyaj yaparken sadece gözlerinize ya da dudaklarınıza odaklanın. İkisiyle uğraşmak, istediğiniz güzelliği yakalayamayacağınız gibi size sadece zaman kaybettirir.

13. Göz makyajınızı öne çıkarmak için, göz kapağınıza ilk olarak beyaz kalem ya da beyaz far uygulayarak işe başlayabilirsiniz.

14. Akşamları makyajınızı silmeye çok mu üşeniyorsunuz? Yatağınızın yanında makyaj temizleyici mendillerden bulundurun.

15. Takma kirpik kullanmadan hacimli görünen kirpiklere sahip olmak istiyorsanız, bebek pudrasından yardım alın!

16. Rujunuzun gün boyunca kalıcı olmasını istiyorsanız, dudaklarınızı bir peçete ile kapatın ve peçetenin üzerinden dudaklarınıza transparan pudra sürün.

17. Yüzünüzdeki şişlikten mi şikayetçisiniz? Bu sorunun tek çözümü UYUMAK.

18. Parlak rujunuzu matlaştırmak için kullanmadan önce ucuna bir miktar kapatıcı sürebilirsiniz.

19. "Tırnaklarıma derinlemesine manikür yaptırmak istemiyorum, ama yine de bakımlı görünsün." diyenlerden misiniz; karbonat ve oksijenli suyu deneyin.

20. Tırnak cilanızın içine bir miktar mısır nişatası karıştırarak matlaştırıcı ojeye dönüştürebilirsiniz.

21.Saç ayrımınıza uygun renkte far uygulayarak, saçlarınızın olduğundan daha dolgun görünmesini sağlayabilirsiniz.

22. Şaçınız size kendinizi iyi hissettirmiyorsa, şal veya saç bandı kullanmayı deneyin.

okuduğunuz için teşekkürler

vote ve yorumarınızı eksik etmeyin her sorduğunuz soru bölüm ola



GÜZELLİK REHBERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin