Okul Önerileri

547 7 1
                                    

👻 okulda cool görünmek istiyorsanız kıkırdak bölgenizi deldirin  korkuyorsanız veya aileniz izin vermiyorsa deliksiz takılanlarlardan alın. Bunu yaptıktan sonra saçımızı salaş bir şekilde topuz tokasıyla ile topuz yapın. Topuz  hem  büyük hem de Salaş duracaktır kenarlardan Biri iki tutam bırakmayı unutmayın.

👻 Benim gözümde her zaman sessiz olanlar dikkat çeker ve cool görünür asla gereksiz konuşanlardan olmayın.

👻 dış görünüş önemlidir. Kıyafet seçiminiz modaya uygun olsun. Zaten okul kıyafeti olduğu için başka kıyafetler giyilmiyor. Bir kısa Siyah deri çeket edinin. Gerçekten çok güzel bir görüntü veriyor ve her kıyafete uyum sağlıyor.

👻 dersler önemli ben dokuzuncu sınıfta 2 dönemde taktir aldığımda konuşulmuştum. Dersleriniz iyi olursa cool olursunuz insanların gözünde.

👻 makyaj konusu lise makyajı ve orta okul makyajı konusunda bir bölüm yazmıştım ordan bakabilirsiniz.

👻 tarz sahibi olan insanlarla takılın. Veya tarz olmayanları tarz yapın. Eğlenceli oluyor birini değiştirip eserinize bakmak.

👻 güzel ayakkabılar giyin

👻 facebook veya instagram hesabı edinin ben 15k yapıp sattım ama yinede siz bilirsiniz güzel bir uygulama facebook bence saçma popüler olmaya çalışanlar her zaman facebook kullanıyor.

👻 Snapchat hesabı açıp arkadaşlarınızı falan ekleyip nerde olduğunu görebilirsiniz.

Bu bölüm bu kadar lütfen istediğiniz konuyu bana yorum ve mesaj yardımıyla ulaştırın.
Multimedia da ki ÖLÜM SAHNESİ adlı kitabı okursanız sevinirim...

GÜZELLİK REHBERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin