Ten renginin çok çeşitli olması gibi saçların türü de çeşitli olabiliyor. Kıvırcık saçlar diğer saç türlerine göre daha sert ve daha kuru olabiliyor. Böyle olması sonucunda da diğer saçlardan çok daha fazla neme ihtiyaç duyuyor ve kıvırcık saç bakımı da oldukça zorlaşıyor. Kıvırcık saçlara sahip kişiler saçlarına istemeseler dahi bakım yapmak zorundalar. Bunun sebebi çok fazla ve çok hızlı birbirine karışması ve bu durumun bir müddet sonra hem can yakıcı hem de hiç hoş görünmemesi gibi sosyal sorunlara sebep olabiliyor.
Kıvırcık saç bakımı için yapılabilecek ilk adım saçın nemini kaybetmemesini sağlamaktır. Bu işlem ise nemlendirici içerikli yani kremli şampuanlar ile ilk olarak duş esnasında başlar. Sonrasında ise..saçlar yine duş sırasında durulanan saç kremleri ile 3-4 dakika boyunca dipler de dahil olmak üzere masaj yapılarak durulanır. Genellikle saçlar kuruyana kadar bu durum oldukça etkili bir yumuşaklık sağlasa da saçlar kuruduktan sonra bu durum değişir. Kıvırcık saç bakımı için bu aşamadan sonra saçları kurutmadan hemen önce saç tipine uygun besleyici yağ veya durulanmayan saç bakım kremleri ile uçlardan başlayarak beslemektir.
Kıvırcık saç bakımı yaparken saçlar yanlış bilinenin aksine kuruttuktan sonra değil de duş sırasında bir kez taranmalı ve kuruttuktan sonra da dahil olmak üzeresıkça taranmamalıdır. Bunun sebebi ise oldukça güzel olan buklelerin tarandıktan sonra şeklinin bozulmasıdır. Eğer kıvırcık saçlarınızın durumundan memnun değilseniz ve saçlarınızı düzleştirmek istiyorsanız bunun tek çözümünün fön ve düzleştirici ile olması gerektiğini söylememiz gerekiyor. Saçlarınız fönlü veya düzleştirme işleminden sonra birkaç damla suya maruz kaldığında yine o bölgelerde hızla dalgalanmalar yaşayacağınızı da belirtmek isteriz.
Kıvırcık Saç Düzleştirme İşlemi
Kıvırcık saç bakımının olmazsa olmazı saçlarınızı düzleştirmeye başlamadan önce mutlaka saç tellerinizi ısıdan koruyacak ve onların yanmasını engelleyecek olan saç ürünlerinden kullanmanızdır. Bu ürünler hemen her bakım marketinde veya kuaförlerde bulanabilecek hem kolay ulaşılır hem de uygun fiyatlı ürünlerdir. Bu ürünleri nasıl kullanacağınızdan da bahsetmek istiyoruz. Öncelikle duştan çıktıktan sonra saçlarınızı tarayın ki dalgalarınız yerleşmesin biraz dalga boyları açılsın. Sonrasında hala ıslak olan saçlarınıza saç boy ve uzunluğuna göre bu spreyden uygulayın ve tekrar tarayın. Saçlarınız kendiliğinden kurumaya bırakın veya aceleniz varsa saçlarınızı kurutma makineniz ile makineyi üstten tutarak saçlarınızı tarayarak düz fön çekmeye çalışın. Genellikle kıvırcık saçlı kişiler evde saçlarına düz fön çekemezler bunun için mutlaka bir saç düzleştiriciniz olmalı. Saçlarınız kuruduktan sonra saçlarınızı tutamlara ayırarak saç düzleştirici ile saçlarınızı düzleştirin.
Medyada benim saçlarım var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZELLİK REHBERİ
Literatura Femininamakyaj önerileri lise önerileri evde yapabilecek maskeler cilt bakımı orta okul önerileri lise makyajı orta okul makyajı tırnak bakımı ile ilgili bilgilerdir okursanız çok sevinirim sormak istediğiniz soruları yorum olarak ata...