"Şıklık" kavramı kadınlar arasında sürekli tartışılan bir konu. Şıklıktan daha önemli bir kavram var ve bu kesinlikle "Kaliteli Görünmek"! Birkaç ipucu yardımıyla siz de gardrobunuzda yer alan kıyafetleri doğru kullanıp, kaliteli bir görüntü yaratabilirsiniz.
Çoğu kadın şık ve kaliteli görünmeyi pahalı kıyafetler veya lüks markaların parçalarını kullanarak yaratabileceğine inanıyor. Ancak ucuz parçalar ile şahane kombin yapan kişilere "zevkli, yaratıcı, tarz" olarak adlandırıyor. Konuya biraz detaylı bakacak olursak, konunun aslında tamamen doğru parçaları doğru şekilde kullanabilmek olduğunu görebiliriz. En lüks markadan da giyinseniz, en ucuz parçaları da satın alsanız eğer doğru kullanmayıp, doğru taşımazsanız, demode olmaktan kurtulamayacaksınız.
Şık giyinmek için (eğer işiniz bu değilse) moda eğitimi almak şart değil veya kaliteli görünmek için pahalı parçalar satın almak size yardımcı olmayacak. Yapmanız gereken tek şey, beğendiğiniz stilleri ve günün trendlerine bir parça göz atmak. Belki örnek kombinleri kendinize uyarlamak, belki beğendiğiniz kıyafetlere benzer parçalar bulmak kendi tarzınızı yaratmanız konusunda size yardımcı olacaktır. Bir süre sonra vücudunuzu tanıyıp, sevdiğiniz parçaları modaya uyarlamayı öğrenmiş olacaksınız.
Sezon modasına ufak bir bakış atarak tamda indirim döneminin en sıcak zamanında olmamızdan kaynaklı gardrobumuza yatırım niteliğinde koyabileceğimiz birçok ürün mağazalarda bizi bekliyor!... Sezon modasının yanı sıra zamansız her zaman giyebilecek parçalar almamız bu dönemde son derece önemli... Siz siz olun kendinizi o anın heyecanına kaptırmadan doğru parçalar alarak mağazalardan ayrılın :)
Farklı tarzlardan farklı renk grublarıyla konsept oluşturduğum bir kaç stil önerisi, kombin fikirlerinden ilham almanızı dilerim! :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZELLİK REHBERİ
Chick-Litmakyaj önerileri lise önerileri evde yapabilecek maskeler cilt bakımı orta okul önerileri lise makyajı orta okul makyajı tırnak bakımı ile ilgili bilgilerdir okursanız çok sevinirim sormak istediğiniz soruları yorum olarak ata...