Celý deň na hovno...?

72 11 21
                                    

Ja som myslela že dnes umriem... Ešte nikdy mi nebolo tak zle ako dneska... Tak vstala som o piatej ráno, aj keď som išla spať o dvanástej v noci, takže som spala na hovno... No, vstala som a mala som pocit že budem vracať... Môj žalúdok bol ako na vode a mne bolo strašne zle...

Samozrejme som to takto trpela do 7:45, kedy som sa začala obliekať do školy a viezla ma mama... Asi sa pýtate, prečo JA debil som išla do školy... Ňom, piča učka mi včera oznámila že musím ísť odpovedať s Angliny a do toho som mala ísť aj s biošky, inak by mi zapísali 5-ky, pretože si myslia že sa tomu vyhýbam -.-

Takže som išla do školy, kde som sa samozrejme celý deň trásla, ani neviem prečo a potom to prišlo... Anglina... Tak som odpovedala, bolo mi úplne horko, zle, klepala som sa a všetko sa mi rozmazávalo... Hneď potom bola bioška, ale tam som stála pred tabulou... Takže keď som na tabulu písala, tak sa mi nohy klepali, rovnako ako ruky a celé telo... Bolo mi horko a stále sa mi všetko rozmazávalo... Mala som pocit že by som každú chvíľu mohla omdlieť...

Potom obed, kde som si asi dala štyri lyžičky niečoho, vypila trochu malinovky a zmizla som odtiaľ... Zamierila som k druhej budove kde som celú prestávku (ktorá trvala ešte dobrých 20 minút) presedela sama v kúte a zaspávala som z nejakými predstavami... (Nemusíte vedieť s akými...) potom nás učka poslala do telocvične, kde som si sadla na lavičku, zase sama a tam som zaspala najmenej na pol hoďku, ale vnímala som hlasy... Aj keď slabo...

Ňom a potom som išla na zástavku, kde som sedela... Potom tam došla jedna šiestačka a namierila namňa mobil, že ma ide odfotiť a ja len taká "Lena, tebe jebe?" hneď mobil schovala a potom také neviniatko "Gabo ťa pozdravuje." povedala ako keby nič, na čo som iba zahmkala a ona si potom zapálila -.- fajčila tak kúsom odomňa -.- nevedela som či budem vracať, alebo tam hneď odpadnem... Ale nerobilo mi to dobre...

Ňom, nakoniec som sa dokopala až domov a rozmýšľam či zajtra ísť vôbec niekam... A keby hej, tak asi pôjdem aj na bowling... Ale nezaručujem že sa nepovracám...

Všetko :DDonde viven las historias. Descúbrelo ahora