Quiet roar - 34

1.4K 193 58
                                    

שמתי לכלב את הרצועה והוא היה חסר מנוחה וזז ללא סוף. לא טרחתי להודיע להוריי שאני מוציא את הכלב לסיבוב , אני לא חושב שזה עניינם לדעת איפה אני כל רגע. יצאתי מהבית והיה חושך ודממה. הלכתי עם בלו לאורך המדרכה והוא רץ ורחרח , מפני שהיה קטן הוא לא דרש הרבה מאמץ. הסתכלתי מסביב ולא היה אף אחד , רק אני עם הכלב. נזכרתי במה שמרדית אמרה ומיד דחקתי את זה לפינת ראשי , אני בטוח שזה שטויות. אבל כן קרו דברים מוזרים , איפה לעזעזל לואי ? הוא השאיר בבית את הטלפון שלו , הוא לא לקח כלום , הוא אפילו לא אמר לאן הולך. לא דאגתי , פשוט זה נראה מוזר בעיניי. בלו עצר בדשא ורחרח , הוא נורא דומה לכלב שהיה לי. זה מזכיר לי את מה שלואי אמר אתמול , שלכלב שלי קראתי על שם הבן זוג הראשון שלי. הוא אמר שאבא שלי סיפר לו , אבל האם הוא ידע שאבא שלי בעצמו לא ידע את העובדה הזאת ? לא סיפרתי את זה לאף אחד , זאת הייתה בדיחה פרטית. הוא מסתורי , הוא מתנהג בצורה כלכך מחשידה , רציתי רק להבין מה עומד מאחוריו אבל התרחקתי כי ידעתי שזה לא טוב. אני לא אוהב להיקשר לאנשים , אפילו רובין שהיה איתי במשך שנה בזוגיות נמנעתי מלהתקרב יותר מדי , אולי לפעמים... זה כבר לא משנה. הבן זונה הזה קיבל החלטה , אני מקווה שהוא מרוצה. בלו נבח וניסה למשוך אותי
״תשתוק״ פלטתי , הוא נבח והסתכל לכיוון אחד , אולי לא נוח לו להיות עם רצועה ? אני לא יכול לשחרר אותו , מה אם יברח ? הסתכלתי לכיוון שהוא הסתכל ולא היה כלום , צמרמורת זחלה בגופי והסתובבתי להסתכל לכל האיזורים , הכלב מלחיץ אותי. ומרדית המזדיינת , מה לעזעזל שונה בלילה הזה ? הכלב נבח ובא אליי , גלגלתי את עיניי והתכופפתי אליו. ״מה ?״ שאלתי למרות שידעתי שלא אקבל תשובה , אני מקווה שאני לא הבן אדם היחיד שפנה לכלב במילים. שיחררתי את הרצועה בשביל להעניק לו קצת חופש , הוא רץ על השטח הקטן של הדשא ועשה את צרכיו. הסתכלתי שוב לכל הכיוונים במתח , כאילו והייתי מוכן שבכל רגע רוצח סדרתי יבוא בניסיון להרוג אותי. שהסתכלתי חזרה לדשא לבי נחת כשלא ראיתי את בלו , הוא רץ. ״בלו !״ קראתי ופלטתי קללה כועסת , רצתי אחריו ולא נראה שיכולתי להשיג את הקצב שלו , ממזר קטן ! ״בלו !״ צעקתי והוא המשיך לרוץ , למה לעזעזל הוא בורח ?! אני מקווה שלא אאבד אותו. הוא נראה כלכך רגוע קודם עד שחשבתי שיהיה בסדר לשחרר אותו , עכשיו זה נראה שהוא בורח ממשהו או מחפש משהו. ניסיתי לרוץ מהר יותר והכעס רק גבר , לא הייתי צריך להסכים לקחת אותו לסיבוב , הוא לא פאקינג שלי ! האטתי כשראיתי את היער החשוך די רחוק אבל זה הכיוון שבלו רץ אליו. דמי קפא בעורקיי ורגליי קפאו ללא יכולת לזוז. בלו עצר והסתכל עליי מרחוק כשהלשון שלו בחוץ והוא מתנשם , הוא חושב שזה משחק ? הוא הסתכל ליער ועליי , הוא נבח.
״בוא כלב טוב״ אמרתי בשקט אך הוא נבח שוב , גלגלתי את עיניי ופלטתי אנחה. צעדתי באיטיות בשביל לא לגרום לו לברוח אך הוא הלך , והפעם חשבתי שוב. אולי הוא לא בורח ממני , הוא מוביל אותי. עצרתי ובלעתי רוק , נשימתי נחתכה בגרוני וראשי קדח , מנעתי מעצמי להקשיב לפאקינג גור כלב מטופש שרוצה ללכת ליער , מצד שני לא יכולתי פשוט להסתובב ולעזוב אותו. נשמתי עמוק לפני שלקחתי החלטה גרועה והתחלתי ללכת , בהחלט מפוחד , אני אהבתי להסתכן. אולי זה מפגר אבל אהבתי אקשן , להרגיש סכנה. בלו רץ ונעצרתי , מ-מה...
״בלו !״ צעקתי ורצתי אחריו , אין לי מצב רוח לזה ! אני לא מתכוון להתרחק יותר מדי , מה הבעיה שלו ?! זה כאילו הוא מחפש משהו , הוא לא עצר , הוא רק רץ. האורות נהיו חשוכים והבנתי שהגעתי לכביש הסמוך ליער. עצרתי והרמתי את ראשי לכל העצים הגבוהים , לבי פעם בחוזקה ושפתיי נפערו. הסתכלתי קדימה וראיתי את בלו מסתכל עליי ומתנשם עם הלשון בחוץ , לפתע נבח ורץ פנימה גורם ללבי לנחות. כל מה שחשבתי עליו היה מה שמרדית אמרה , לא הייתי אמור להתייחס לזה אבל היא אמרה קורבן. הידקתי את כפות ידיי לאגרופים הדוקים ונשפתי את שפתי התחתונה חזק , אני לא מפחד מאגדות מזויינות. צעדתי קדימה לתוך היער החשוך שרק הירח המלא האיר בתוכו , כל צעד שמעו איך עלה יבש מתרסק מתחת כף הרגל שלי , היה שקט מטלטל חושים ומצמרר , הסתכלתי לכל הכיוונים תוך כדי , יש פה הרבה עצים. לפתע שמעתי שתי נביחות שהיו קצת רחוקות , עצמתי את עיניי בתסכול ושפתחתי מיהרתי בעקבות הנביחות , שוב היו שתי נביחות. בלו רואה משהו ? חששתי לראות גופה פתאום , לא ידעתי למה לצפות , אני חושב שכל העיר סקרנים לדעת מה קורה ביער הזה שאף אחד לא מתקרב אליו , אך אף אחד לא מעז לנסות לגלות. עברתי את כל העצים ושראיתי את בלו מיהרתי אך עצרתי במהירות קפוא במקומי שראיתי את הזאב הלבן והגדול. בלעתי רוק ועיניי נקרעו לרווחה , פאקינג שיט. בלו נבח עליו פעמיים וקפץ על רגלו , לעזעזל , שלא יטרוף אותו
״בלו...״ לחשתי. הזאב הסתכל עליי עם עיניו הכחולות ובלו נבח עליו שתי נביחות ברצף כל פעם , כאילו הוא מכיר אותו. אולי זה אבא שלו ? הם הרי נראים דומה. אבל זה כלב וזה פאקינג זאב- מישהו יודע שיש זאב פה ?! לפתע הוא התקרב וכפות ידיי נעשו לחות , לא זזתי. למען האמת... לא פחדתי כלכך. הוא עצר מולי והסתכל לעיניי , ותהיתי למה לא הותקפתי. הרגשתי חיבור מסויים לזאב הזה , זה משוגע... התכופפתי וליטפתי את הפרווה בראשו בלי חשש , הוא לא הגיב בחריפות. הסתכלתי לעיניו הכחולות והכה בהירות והרגשתי כאילו אני מסתכל לעיניו של מישהו אחר , כמה שידעתי שזה לא הגיוני כך זה היה. קמתי והסתכלתי עליו מלמעלה , לא אוכל להישאר. הרמתי את בלו מהרצפה והסתכלתי על הזאב שניות נוספות ומותחות שבהן לא קרה הרבה חוץ ממבט. זה היה מוכר , לא מפני שנתקלתי בזאב הזה בעבר , פשוט הרגשתי שאני מכיר אותו. 
״מי אתה ?״ קולי כמעט לא נשמע , נשימותיי איטיות ורגועות אך מחשבותיי רצות בראשי ללא מנוחה. הזאב לקח צד לאחור וזה גרם לי לצמצם את עיניי בבלבול , זה מרגיש כמעט כאילו הוא יכול להבין אותי. הוא הסתכל למעלה לירח וחשבתי שהוא מתכוון לילל כמו כל זאב אך הוא הסתובב ללכת ורציתי לקרוא לו אבל לא ידעתי את שמו , זה זאב , מן הסתם שלא יהיה לו שם. בלו נבח לכיוונו והשתולל בזרועותיי אז החזקתי אותו ביציבות שלא יברח. כשלא ראיתי את הזאב יותר הבנתי שזה נעשה מגוחך ואני מוכרח לחזור הביתה.
״כלב מטופש...״ לחשתי בטיפת כעס כשהסתובבתי ללכת , זה לא הגיוני להאשים כלב על משהו כזה אבל הוא לא היה צריך לגרום לי לבוא הנה , בלו צריך משמעת. איפה לואי האידיוט שיחנך אותו ? נאנחתי , כשיצאתי מהיער קשרתי את הרצועה לקולר של בלו ומיהרתי לחצות את הכביש המפריד בין היער לרחוב העיר הריק והבודד. לא משקיעים במקום הזה ואני תוהה למה. בגלל שמפחדים ? בגלל שאנשים לא טורחים לטייל פה ? אני מודע למקרי רצח , ילדים בגילי נרצחו , אפילו בוגרים יותר. זה לא הגיוני שלא פיענחו את זה , אני חושב שהמשטרה בעצמה מפחדת. הרי כשקורה רצח אבא רק אומר לי לא לצאת מהבית או להתרחק לכיוון היער , אבל הם לא באמת עושים משהו בקשר לזה. העיר הקטנה הזאת חיה בפחד , בפחד ממשהו שאנחנו לא יודעים מהו , אני חושב שזה האינסטינק האנושי של כל אחד מאיתנו. לשרוד. אני לא חושב שהמשטרה לא יודעת מה הגורם למקרי הרצח , זה קורה כמה שנים וזה לא הגיוני בעיניי שאין להם פאקינג מושג מה זה , אולי זה משהו שהם לא יכולים להילחם נגדו. אולי יש עוד זאבים ביער למרות שאני לא חושב שהם הסיבה לרצח , לגופות של הנרצחים יש סימנים ברורים של תקיפה שנגרמה מבן אדם. מי אחראי לזה ? ידעתי שזה לא אמור להיות ענייני , אבל מי לא היה סקרן לדבר כזה ? אני רציתי לדעת , ולכן החלטתי לחקור על זה.

 מי אחראי לזה ? ידעתי שזה לא אמור להיות ענייני , אבל מי לא היה סקרן לדבר כזה ? אני רציתי לדעת , ולכן החלטתי לחקור על זה

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

אני מרגישה שהסיפור יוצא נורא משעמם☹️
תראו את האמוגי הזהההה ☹️☹️
בובההה ☹️☹️🤔

Quiet roar - Larry stylinsonWhere stories live. Discover now