trois

2.3K 148 107
                                    

Bölümlerin kısalığı benimle alakalı değil, yazar kısa yazıyor. Neyse bu yüzden günde 3 bölüm attım. Lol

|●|

"Louis'yi kaldırabilir misin, ve onun beslendiğinden emin ol, benim işe gitmem gerek!" Jay Harry'nin dudaklarını öperken söyledi ve kapıdan dışarı çıktı.

Harry Louis'nin pembe kapısına doğru yöneldi, ve Hafifçe tıklattı. Hiçbir yani duymadığında kafasını Louis'nin küçük vücudunu beyaz yorganın içinde bulmak için içeriye uzattı.

Louis'yi uyurken, şimdiye kadar gördüğü en tapılası şey gördüğünde kıkırdadı.

Uyuyan çocuğun yanına gitti ve Hafifçe onu dürttü.

"Louis uyanman gerek, okula gel kalamazsın." Harry Louis'nin uykusunda sayıklanmasını izledi.

"Ha-hayır m-m yo-yorgunum." Louis tekrar rahat olmaya çalışırken yumuşakça söyledi.

"Sana çikolatalı pankekler yapacağım." Harry yumuşakça söyledi, küçük çocuk yatağında doğruldu, mavi gözleri Harry'nin kıkırdamasını sağladı. "Hızlıca değil." Harry pankekleri yapmak için odadan çıkarken konuştu.

Harry Louis'nin odasına geldiğinde neredeyse pankek dolu tabağı düşürecekti, süt kalçaları sergileniyordu ve giydiği kısa etek poposunu kocaman gösteriyordu.

"İ-işte pankeklerin," Harry'nin gözleri hâlâ küçük çocuğun tüm vücudunu tararken, tabağı Louis'nin önüne koydu.

Harry küçük çocuğun masasının altından sarkan bacaklarıyla eteğinin daha yukarı çıkmasını izlerken dudağını ısırdı.

Ama Louis ayağa kalktığında manzarası kesildi.

"M-m bi-bitirdim." Louis yerdeki pembe sırt çantasını kavrarken söyledi. Harry anahtarını alarak kafasını salladı böylece onu okula bırakabilirdi.

Louis'ye "Zaynie😊" adında mesaj atan kişiyi Merak ederken kıskançlık hissetti ve buna engel olamadı.

Louis kıkırdadı ve ara sıra gülümseyerek attığı mesajlarla Harry direksiyonu daha sıkı tuttu.

"İyi ol Louis." Dedi Harry arabayı okulun önüne park ederken.

"Ba-bay ba-bay ba-babacık." Louis arabadan çıkarken düşünmeden söyledi. Harry küçük çocuğun pembe dudaklarından dökülen kelimeleri duyunca gerildi, o pembe dudakların hayal edilemeyecek şeyler yapmasını isterken boğazındaki yumruyu bastırdı.

Harry kafasındaki kirli düşünceler atmak isteyerek kafasını salladı. O Jay ile birlikteydi ve Louis reşit değildi, aralarında hiçbir şey olamazdı.

Harry Louis'nin kıkırdayıp esmer saçlı büyük pembe kazak ve beyaz etek giyen çocuğa sarıldığı tarafa baktı. (Aman Allahım Zayn'i hiç böyle hayal etmemiştim 🙈)

Harry içindeki kıskançlığın tekrar onu vurduğunu hissetti, ama daha fazla kaldıramayacağı şeyler görmek istemediği için hızlıca sürüp gitti.

|●|

Zayn = Calum
Yani yazar esmer olarak bahsettiği ve Calum'ı kullandığı için Zayn yazdım. Normalde Niall düşünüyordum, ama hikayeyi değiştirmek istemedim.

Küfür etmeyin, sizi duyamıyorum 🙉

Mommy's boyfriend♧|| larry Where stories live. Discover now