vingt-deux

1.1K 102 5
                                    

LYS SINAVINA GİREN HERKESE BAŞARILAR xx
BEN ŞUAN ABLAMI BEKLERKEN BÖLÜM ATAYIM DEDİM <3

| ● |

"Bayan Tomlinson lütfen davanızı belirtiniz." Hakim Jay'e bakarak söyledi.

"Şimdi bu götde-"

"Bayan Tomlinson lütfen uygun bir dil kullanın."

"Benim Bebeğimi aldı, onu bir hapishaneye götürmelisiniz!" Jay odanın diğer tarafında oturan Harry'yi göstererek bağırdı.

"Bu doğru mu Bay Styles?" Hakim, kafasını kendine güvenir bir şekilde kaldıran kumrala dikkatini vererek sordu.

"Evet bu doğru, ama nedenlerim var." Önündeki masaya doğru yaklaşırken sakince söyledi.

"Hiçbir neden yok! Seni pislik!" Jay sırasından kalkarken bağırdı.

"Lütfen Bayan Tomlinson sıranıza dönün." Hakim sakinlikle belirtti.

"Bay Styles lütfen platforma oturur musunuz?" Dedi Hakim sorgu sandalyesini göstererek.

"Ciddiyetle doğruyu konuşacağınıza yemin eder misiniz, tüm gerçekleri vr gerçek olan her şeyi." Adam sordu.

"Evet," Harry elini İncil'in üstüne koyarak söyledi.

Jay'in avukatı sırasından kalktı böylece Harry'nin yüzünü doğrudan bakabilecekti.

"Bay Styles savunmasız bir çocuğu hiçbir neden olmadan götürmüş olmanız doğru mu?"

"Nedenlerim va-"

"O savunmasız bir çocuk."

"O-"

"Büyük ihtimal sizinle gelmek zorunda kaldı, sizin gibi büyük bir piç onu zorla alıkoydu."

"İtiraz ediyorum!"

"Kabul edildi"

Avukat kâğıtlara bakarak tartışacak bir konu ararken sinirle nefes verdi.

"Burada 2007 yılının başında uyuşturucu ile yakalandığınız yazıyor, bu doğru mu?"

"Sayın yargıç İtiraz ediyorum, 'alaka yanılgısı'"

"Bay Biçer bu konuya uygun olacak mı?" Hakim Jay'in avukatına tek kaşını kaldırarak sordu.

"Evet sayın yargıç."

"Reddedildi."

"Yani Bay Styles bu doğru?"

Evet, bu doğru."

"Öyleyse çocuğun tüm velayetini nasıl beklersiniz?"

"İnsanlar büyük ve değişir ben gençken olduğun kişi değilim artık." Harry özgüvenim söyledi.

"Hepsi olacak," koltuğuna geri döndü.

"Bayan Tomlinson lütfen platforma gelin."

Mommy's boyfriend♧|| larry Where stories live. Discover now