huit

1.8K 133 17
                                    

# ramazanda # boy iks boy yazmak günah mıdır hocam #?

| ● |

"Ba-babacık tingly hi-hissesiyorum." Louis bu duyguyu bastırmak için uyluklarını birbirine bastırırken söyledi.

Harry, küçük çocuğun pembe dudaklarından çıkan kelimeleri duyduğunda neredeyse tükürüğünde boğulacaktı. Kahve saçlı çocuğun bir sürtünme yaparak umutsuzca hissin bitmesini beklerken onu izledi.

"Ba-babacık." Louis Harry'nin tişörtünü çekerek dikkatini çekerken heyecanla söyledi.

Harry ondan zevk alacağını bilerek iç çekti, ama sonra her şeyden pişman olacaktı.

"Hadi bebeğim." Harry Louis'nin narin elini tutup onu çekerken boğuk sesiyle söyledi.

Dondurma dükkanına doğru ilerledi ve tuvaletlerin olduğu arka tarafa yöneldi, yalnızca görevliler diye yazan bir dolap gördü.

"Du-dur." Louis, sanki ezici hisler uyandıran akt tarafından hoşlanmayarak konuşurken sızlandı. Harry yandan bir sandalye alıp Dolabın ortasına koyarken küçük çocuğun hareketlerine güldü, oturdu ve küçük çocuğun kucağına oturması için hareket yaptı.

Louis Harry'nin kucağına oturup solgun bacaklarını onun gövdesine sararken tiz bir ses çıkardı. Kahve saçlı çocuk Harry'ye umutsuz gözlerle baktı.

"Hareket et, kedicik." Harry kaba elini Louis'nin beline sararken boğuk sesle söyledi. Louis yukarı doğru sıçrayıp ikisinin kıyafetli organlarında muazzam bir sürtünme yaratacak şekilde aşağı indi.

Louis hızını daha da arttırmaya cesaret ettirip yükselen zevki hissedebiliyordu.

"Aman Tanrım mm Louis." Harry kalçasını Louis'ninki ile birleşmesi için kaldırırken söyledi.

"Ba-babacık." Louis kendini bırakıp ıslaklığı Harry'nin kendi

kalçasında hissetmesine izin verirken inledi.

Ne yazık ki Harry boşalmaya yakın bile değildi ve şimdi yoğun bir ereksiyon ile kalmıştı.

Harry, ikisi de nefesleri düzenlemeye çalışırken küçük çocuğun alnını kendisininkine dayayıp dinlenmesine izin verdi.

"Bunun hakkında anneciğe bir şey anlatmayacağız tamam mı bebeğim?"

Mommy's boyfriend♧|| larry Where stories live. Discover now