Ben bu kadar hızlı yb çevirir miyim yoksam
# oruç # amin # dinimiz # no # kafirler # team # oruç tutan # müminler
<3
|●|
"B-böyle aptal." Louis yumuşak bir kıkırdama ile yaklaşıp dudaklarını Harry'ninkine bastırmadan önce Harry'nin burnunu dürttü.
Harry küçük çocuğu şok içinde izledi, onun dolgun dudaklarının kendi çatlamış dudaklarının üstünde olması mükemmel hissettiriyordu, ve kuşkuya kapılmadan dudaklarını küçük çocuğunkine bastırdı bu sefer birkaç saniye daha uzun sürdü.
"B-bunu sevdim." Louis Harry'nin yüzünü onu tekrar öpmek isteyip kavrarken dudaklarını ısırarak söyledi.
"Daha fazla yok bebek şimdi uyuman gerek." Harry zihninde kız arkadaşının çocuğunu öpmekten dolayı kendini suçlayarak söyledi.
Louis Harry'nin tam az önce söylediği şeyden dolayı Kollarını çaprazlarken sinirlenmiş bir şekilde burnundan soludu.
"Hadi yarın sana dondurma alacağım. "Harry şarkı söyler gibi bir tonda söyledi, küçük çocuk geniş gözleriyle heyecanla zıpladı.
"T-tamam ba-babacık iyi geceler." Louis odasına koşmaya önce Harry'nin yanağını öpüp söyledi.
"Ne sikim yaptım ben?" Harry Dövmeli kolunu kaldırıp karışık buklelerinin arasından geçirirken söyledi.
---Gelecek Gün---
"Do-dondurma?" Louis kirpiklerini kırpıştırırken dudaklarını bükerek Harry'ye sordu. Harry iç çekip dikkatini çekmek için elini çeken küçük çocuğa baktı.
"İyi hazırlan." Harry Louis 20 kez sorduktan sonra söyledi. Küçük çocuk heyecanla bağırdı ve odasına koştu.
Harry Jay ile küçük bir konuşma yaparken merdivenlerde bekledi, ama ikisi de Louis'nin yumuşak ayak seslerini duyduktan sonra merdivenin başına baktılar.
Küçük çocuğun çok kısa bebek mavisi kalçasını açık bırakan bir etekle gelmesiyle Jay hüsranla başını salladı.
"Louis bunun çok kısa olduğunu düşünmüyor musun?" Jay Kollarını çaprazlayıp kaşlarını kaldırarak sordu. Louis yer3 doğru somurttu ama Harry onun yerine cevap verdi.
"Bence rahat ettiği her şeyi giyebilir." Harry şiddetle Jay'e söyledi. Harry'nin yanağını öpmek i7cn yaklaşırken kafasını salladı.
"Hiçbir şey demeyeceğim çünkü tartışmamızı görmesini istemiyorum." Jay Harry'nin kulağına doğru fısıldadı. Harry sadece omuz silkti ve girişteki anahtarını aldı.
Louis aceleyle Harry'yle yürüdü ve arabaya bindi. "Ne-li istiyorsun?" Harry küçük çocuğa bakarak sordu, dondurms çeşitlerini gösterirken.
Louis hevesle pembe dondurma topunu gösterdi, kıkırdadı. Harry Louis için pembe dondurmayı, ve kendisi için vanilyalı sipariş etti.
İki kafa dışarıdaki banka gitti ve birbirlerinin yanına oturdu. Harry küçük çocuğun mutlu bir şekilde dondurmasını yalamasını eğlence içinde izledi. Zihni, kedicik Louis'nin kendi organını yaladığı düşüncesine yönlendirdi.
Zihinsel olarak kendine çıkışıp düşünceleri kafasından atmak için kafasını salladı, ama küçük çocuğun dondurması onun dolgun kalçasına damlayınca yardım etmeliydi ve baş parmağını hızla çocuğun kalçasına akan yapışkan tada doğru indi vr baş parmağını yaladı.
Küçük çocuk daha önce olmayan garip duyguların canlanmasıyla gerildi.
"Ba-babacık tingly* hi-hissesiyorum." Louis bu duyguyu bastırmak için uyluklarını birbirine bastırırken söyledi.
*Tingly kelimesinin kesinlik kazanmış bir anlamı yok, sadece heyecan ve sızlanma ile birlikte gelen his olarak tanımlanabilir.
YOU ARE READING
Mommy's boyfriend♧|| larry
FanfictionThanks for your permission honey bunch! @punkmetalmichael