vingt et un

1.2K 105 5
                                    

Bu nasıl hikaye bölüm ismi amk xjjdjsjs et un dikkatimi çok çekti jsjqjspjsjs

Neyse bölüme geçin (:

| ● |

Harry olabildiğince hızlı sürdü, meleğinin iyi olup olmadığını hemen görmek istiyordu.

Arabasının kapısını hızla kapattı ve arabayı kilitlemeye zahmet bile etmedi.

Hızla kapı kolunu çevirip kilitli olup olmadığına baktı ve kilitlenmemiş olduğunu görünce rahatlayarak iç çekti. Hızla koridorlara yöneldi, Louis'nin Jay'in görüşünde olmamasını umrumda böylelikle Jay onu göremezdi.

"Louis!" Harry odasının kapısını açarken fısıldadı, kahve saçlı çocuğu köşede kıvrılmış bir şekilde sessizce ağlarken gördü.

"Bebeğim sorun ne?" Harry aceleyle ona giderken söyledi ve onu kollarıyla Hafifçe sardı.

Küçük çocuk Harry'nin deri ceketini kavrayıp yüzünü göğsüne gomerken sadece burnunu çekti.

"Anneciği se-sevmiyorum." Louis Harry'yi daha da yakınına çekerken söyledi.

"Neden melek?" Harry küçük çocuğun yanağını kavrayıp onun ışıltılı mavi gözlerine bakarken sordu.

"Ya-yalan söylediğimi düşünüyor." Diye mırıldandı Louis.

"Louis neredesin?" Jay diğer odadayken sordu.

"Be-beni bırakma Babacık." Louis onu yalnız bırakmasını istemeyerek Harry'ye daha çok sarıldı.

"Gitmemiz gerek bebeğim." Harry ayağa kalkıp pencereyi açmadan önce Louis'yi hareketlendirdi.

Kumral dikkatli bir şekilde küçük çocuğun pencereden inmesine yardım etti ve hızlıca arabaya yöneldiler.

Louis arkaya bakıp odasının penceresinden bakan annesini ve James'i görünce Harry'nin elini daha sıkı tuttu.

Mommy's boyfriend♧|| larry Where stories live. Discover now