| ● |
"Loueh bebeğim aşağı gel seni biriyle tanıştırmak istiyorum!" Annesi alt kattan bağırdı.
"Ge-geliyorum annecik!" Louis telaşla kedicikli pijamaları yerine basit bir tenis eteği ve büyük beden yün kazak giyerken söyledi.
Aşağı kata koşarken beyaz pamuklu çorapları yüzünden kayınca tiz bir ses çıkardı.
"Annecik?" Louis mutfağa geldiğinde etrafına bakarak seslendi.
"Oturma odasında Loueh!" Annesi söyledi.
Louis küçük bacaklarını salona sürükledi.
"E-evet?" Çaprazındaki kanepede oturan kumral adamı fark etmeden annesine bakarak sordu.
"Bu benim erkek arkadaşım Harry, bizim yanımıza taşınacak." Annesi deri kanepede oturan adamı göstererek Louis'ye aptalca gülümsedi.
Louis'nin mavi gözleri annesinin işaretini takip etti ve sonunda kumral çekici adamı Fark etti.
"Hadi Loueh ona sarılarak hoş geldin de." Annesi coşkuyla iki oğlanın bağlanmasını istedi.
Louis kumral adama açık kollarıyla tereddütle ilerledi. Harry küçük oğlanın ona geldiğini görerek genişçe gülümsedi.
Küçük oğlanı hızlı bir sarılışın içine çekti.
"Awee, oğlanlarım, çay hazırlayacağım."
Louis'nin annesi kanepeden kalkarken söyledi.
"Hey Louis." Kumralın derin İngiliz aksanıyla söylemesi Louis'ye sıcak hissettirdi ve içini karıncaladı.
"Se-selam" Louis gerginlikle söylerken yumuşak dudağını ısırdığı, hâlâ Harry'nin güçlü kollarının onun vücudunun üstünde olmasını düşünüyordu.
"Sen gerçekten sevimlisin Louis." Harry'nin sözlerini Louis'nin vücudunu süzerken gülümseyerek söyledi. Louis heyecanla kıvranıyordu.
"İşte çaylar çocuklar." Louis'nin annesi Louis'nin Harry'nin tam yanında oturmasını görmesiyle gülümseyerek söyledi.
YOU ARE READING
Mommy's boyfriend♧|| larry
FanficThanks for your permission honey bunch! @punkmetalmichael